هیولای جدید فیزیک کلاسیک؛ از رقابت با آریا صفایی تا چشم دوختن به تاج و تخت کریس بامستد

متیو گرگو در قامت یک استعداد بزرگ ظاهر شده است و می‌تواند به نام بزرگی در بدنسازی تبدیل شود.
کدخبر (195865) | 07 تیر 1402 | ساعت 16:30
0 174
هیولای جدید فیزیک کلاسیک؛ از رقابت با آریا صفایی تا چشم دوختن به تاج و تخت کریس بامستد
متیو گرگو در قامت یک استعداد بزرگ ظاهر شده است و می‌تواند به نام بزرگی در بدنسازی تبدیل شود.

به گزارش سرخ نیوز، متیو گرگو بدنساز آمریکایی در چند سال اخیر در لیگ حرفه ای IFBB رشد چشمگیری داشته است. گرگو مانند بسیاری از رقبای دیگر، مسیری طولانی را در دنیای بدنسازی طی کرده است. گرگو در پستی که اخیراً در اینستاگرام منتشر کرده، یک تصویر الهام بخش را از دگرگونی بدن خود طی 10 ساله گذاشته با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است؛ تصویری که تغییر و تحول شرایط فیزیکی بدن او را در این سالها به خوبی برجسته می‌کند. متیو گرگو یکی از ورزشکارانی است که رشد بسیار چشمگیری نسبت به سایرین در رشته بدنسازی داشته است. او که در سال‌های نوجوانی اشتیاق خود را به وزنه‌برداری نشان داده بود، خیلی زود وارد عرصه بدنسازی شد و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. او در اولین رقابت حرفه‌ای خود در مسابقات قهرمانی NPC Lehigh Valley 2016 تحت لیگ NPC به قهرمانی دست پیدا کرد. او با شرکت در چندین مسابقه به کسب تجربه ادامه داد و به رتبه‌های بالاتری دست یافت. گرگو پس از از دست دادن عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی ملی تناسب اندام و جهانی NPC 2020، در نهایت موفق شد یک کارت حرفه‌ای بدنسازی در لیگ  IFBB کسب کند. هیولای جدید کلاسیک فیزیک؛ از رقابت با آریا صفایی تا چشم دوختن به تاج و تخت کریس بامستد گرگو به دلیل داشتن بالاتنه‌ای با توده عضلانی چشمگیر، عضلات پرجزئیات و تقارن کلی بدنش، در بخش فیزیک مردان مورد توجه قرار گرفت. او در مسابقات IFBB Optimum Classic Pro 2021 نمایش قدرتمندی داشت؛ جایی که پس از آریا صفایی و رودریگ چسنیر در رده سوم جای گرفت. سپس او به دی سی پرو 2021 راه یافت و فصل تازه کار خود را با عملکردی امیدوارکننده در اورلاندو اروپای 2021 به پایان رساند.

متیو گرگو دنیای بدنسازی را به وجد می‌آورد

گرگو در سال گذشته در آتلانتا پرو 2022 با پکیج هیجان انگیز خود پا روی صحنه گذاشت. اگرچه بدنسازان صاحب نامی در این رویداد حضور داشتند اما او توانست پتانسیل خود در این ورزش را با کسب مقام ششم در این مسابقه نشان دهد. گرگو پیش از آنکه فصل را در شیکاگو پرو به پایان رساند، یک عملکرد خوب دیگر را در تامپا پرو 2022 به نمایش گذاشت؛ جایی که او به مصاف آندره فرگوسن، مدعی جدی قهرمانی مستر المپیا رفت و رقابت نزدیکی با وی داشت. متیو آخرین بار در ماه گذشته در رویداد نیویورک پرو 2023 وارد صحنه رقابت شد. او در این رویداد رشته فعالیتش را تغییر داد و به جای کلاس فیزیک مردان که به همیشه مورد علاقه‌اش بوده، در بخش فیزیک کلاسیک روی استیج رفت. او در اولین تجربه حضورش در این دسته، به جمع شش نفر برتر رسید. هیولای جدید کلاسیک فیزیک؛ از رقابت با آریا صفایی تا چشم دوختن به تاج و تخت کریس بامستدمتیو گرگو در پست اخیر خود در اینستاگرام، با به اشتراک گذاشتن تصویری از تغییرات فیزیک بدنش طی 10 سال گذشته، تفاوتی را که از زمان شروع فعالیت بدنسازی‌اش تاکنون ایجاد کرده، نشان داد. او در توضیح این عکس نوشته:
10 سال کار.
در واقع تصور اینکه بدنسازان پیش از شروع دوران حرفه‌ای خود چه اندامی داشتند، در نوع خود جالب توجه است. در مورد گرگو در حالی که بسیاری بر روی نتیجه نهایی تمرکز می کنند، او با داشتن نگرش درست در مورد فداکاری، نظم، صبر و اخلاق کاری که برای تبدیل شدن به یک ورزشکار برتر در بازی لازم است، تنها خودش به موفقیت رسیده بلکه الهام بخش بسیاری دیگر از ورزشکاران هم بوده است. چندی پیش هم ویلیام بوناک تصویری مشابه را به اشتراک گذشت و تفاوت فیزیکی خود را در مدت زمان 9 سال به هواداران نشان داد. تفاوت اندازه بدن بوناک در زمانیکه به عنوان یک بدنساز آماتور در مسابقات شرکت می‌کرد تا به حالا که یک قهرمان در این رشته محسوب می‌شود، در نوع خودش جالب توجه است. هیولای جدید کلاسیک فیزیک؛ از رقابت با آریا صفایی تا چشم دوختن به تاج و تخت کریس بامستد نیک واکر قهرمان سابق آرنولد کلاسیک هم در اوایل سال جاری با نشان دادن دگرگونی فیزیکی خود در این سالها، به پیشرفت‌هایی که داشته نگاهی انداخت. حضور او در جمع غول‌هایی توده‌ای حال حاضر دسته آزاد مردان، در نوع خودش جلب توجه است. او با تغییراتی که داشته توانسته خودش را در میان رقبای اصلی این بخش قرار دهد. همچنین درک لانسفورد هم ماه گذشته تصاویری مشابه از تغییرات بدنی‌اش را منتشر کرد و واکنش هوادارانش را برانگیخت. لانسفورد که در مستر المپیا 2022 عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده، نسبت به روزهای ابتدای فعالیتش تحول شگرفی را از سر گذرانده است. متیو گرگو با سرعت پیشرفتی که از خود نشان داده، احتمالا به زودی با اصلی‌ترین رقابتی دسته فیزیک و فیزیک کلاسیک مواجه خواهد شد. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...