نظر نیک واکر در مورد مدعیان مستر المپیا 2023؛ هادی چوپان یک شگفتی کوتاه مدت بود، پشت سامسون داودا افتضاح است! + ویدئو با زیرنویس فارسی

نیک واکر در بخشی از یک محتوای ویدئویی که در یوتیوب اشتراک گذاری شده پیش‌بینی‌های خود از مدعیان اصلی قهرمانی در مستر المپیا 2023 را اعلام کرده است.
کدخبر (201253) 09 تیر 1402 | ساعت 13:07
0 1723
نیک واکر در بخشی از یک محتوای ویدئویی که در یوتیوب اشتراک گذاری شده پیش‌بینی‌های خود از مدعیان اصلی قهرمانی در مستر المپیا 2023 را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شخصیت بی‌نهایت رک نیک واکر در مصاحبه اخیرش کاملا نمایان شده است. او در یک محتوای ویدیویی در کانال یوتیوبی HD Muscle پنج بدنساز برتر خود را برای مستر المپیا 2023 معرفی و رقبای مورد انتظارش برای رقابت امسال را بررسی کرد.

همه در حال بهتر شدن هستند. این یک واقعیت است. تازه واردها بهتر و بهتر می شوند و قدیمی‌ترها بیرون می‌روند. بدنسازان جوان در حال ظهور هستند.

نیک واکر ؛ از مستر المپیا تا آرنولد کلاسیک

محبوبیت بخش آزاد مردان پس از دو نمایش بزرگ بدنسازی اخیر به بالاترین میزان خود رسیده است. رقابت مستر المپیا 2022 پر از پیچ و خم، چرخش‌ها و شگفتی‌های غیرمنتظره بود و هادی چوپان در یک شب به یاد ماندنی موفق شد به مدال طلا دست پیدا کند. با این حال روند مسابقه آن طور که بیگ رامی به عنوان قهرمان دو دوره قبلی مسابقات برنامه ریزی کرده بود، پیش نرفت. او از همان مرحله پیش داوری کنار گذاشته شد و در نهایت به مقام پنجم مسابقات رسید. در عین حال نیک واکر جایگاه خود را در مستر المپیا بهبود بخشید و پس از درک لانسفورد، قهرمان سابق دسته 212 پوند در رده سوم قرار گرفت. پس از آن نیک واکر زمانی را به ریکاوری بدن خود اختصاص نداد و در فاصله زمانی کوتاهی در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت کرد. او در کلمبوس اوهایو با سامسون داودا و اندرو جکد که قبلاً در صحنه مستر المپیا آنها را شکست داده بود، روبرو شد و  در پایان ترکیب شکل، تقارن، تناسب اندام و فرم سامسون داودا، وی را به قهرمانی رساند. در حالیکه سامسون داودا در آن شب توانست نیک واکر را شکست دهد، با این حال بدنساز آمریکایی شانسی برای قهرمانی شیر نیجریه در مستر المپیا 2023 قائل نیست. نیک واکر در مصاحبه با پادکست «Mutant and the Mouth» عنوان کرد که یا خودش یا درک لانسفورد به مقام اول خواهند رسید.
نظر نیک واکر در مورد هادی چوپان و 5 مدعی اصلی مستر المپیا 2023؛ بیگ رامی تمام شده، پشت سامسون داودا افتضاح است!در حالی که کمتر از پنج ماه تا بزرگترین نمایش بدنسازی در تقویم باقی مانده است، بسیاری از بزرگان رشته بدنسازی از جمله نیک واکر در حال پیمودن روند آماده‌سازی خود برای حضور در این رویداد هستند. حالا این بدنساز 28 ساله قبل از پایان دوران خارج از فصل کوتاه خود، برخی از نام‌های برتر را که قصد دارد در ماه‌های آینده با آنها روبرو شود، انتخاب کرده است.

5 مدعی اصلی مستر المپیا 2023

نیک واکر بر این باور است که پنج نفر برتر مستر المپیا 2023 شامل خودش، هادی چوپان، درک لانسفورد، سامسون داودا و هانتر لابرادا خواهند بود. واکر می‌گوید که ضعیف‌ترین قسمت بدن سامسون مانند لابرادا، پشت اوست.
صادقانه بگویم، فکر می‌کنم من باشم، هادی، درک، فکر می‌کنم سامسون در بین پنج نفر برتر خواهد بود. می‌خواهم یکی را بیرون بیاندازم، فکر می‌کنم هانتر می‌خواهد جایگاهی را به دست آورد. اگر بخواهیم حقایق را بگوییم، سامسون مشکلاتی در عضلات پشت خود دارد. من نمی‌دانم. عضلات پشت سامسون سه بعدی هم نیست. سامسون مانند یک تخته صاف است. او از روبرو یک هیولا است اما وقتی برمی‌گردد، همه چیز عوض می‌شود.
به اعتقاد نیک واکر، کار بیگ رامی تمام شده است. با این حال واکر می‌گوید رامی آنقدر جوان است که بتواند مدتی از رقابت دور باشد و خودش را تقویت کند.
نظر نیک واکر در مورد هادی چوپان و 5 مدعی اصلی مستر المپیا 2023؛ بیگ رامی تمام شده، پشت سامسون داودا افتضاح است!
فکر می‌کنم رامی تمام شده است. من رامی را می‌شناسم، او تمام است. او شیرین ترین مرد دنیا است. فکر نمی‌کنم کارش تمام شده باشد اما به یک سال استراحت نیاز دارد تا تمرکز کند، کارهایی انجام دهد و سپس برگردد. او دیگر خیلی جوان نیست اما هنوز به اندازه کافی جوان است تا بتواند تغییراتی ایجاد کند.

هانتر تشنه موفقیت است

طبق پیش‌بینی نیک واکر، هانتر لابرادا باید در نبردی مقابل جاستین شییر تازه کار پیروز شود تا جایگاه خود را در صحنه المپیا به دست آورد.
نقطه ضعف هانتر عضلات پشت اوست اما فکر می‌کنم او عطش موفقیت دارد. او پس از مسابقات سال گذشته ویران شده است. او می‌داند که چه کاری باید انجام دهد. مطمئنا زمانی طول خواهد کشید تا بتواند کمرش را به اندازه تمام بدنش توسعه دهد. هانتر خیلی بهتر از گذشته به نظر می‌رسد و احتمال دارد که او برنده هم شود. او زمان زیادی برای ادامه پیشرفت خود دارد. من فکر می‌کنم که این یک نبرد در شیکاگو پرو خواهد بود. هانتر باید بتواند به درستی به اوج خود برسد و بدیهی است که همه ما می‌دانیم که مت فرصتی را از دست نمی‌دهد، بنابراین جاستین شییر به اوج می‌رسد.
نظر نیک واکر در مورد هادی چوپان و 5 مدعی اصلی مستر المپیا 2023؛ بیگ رامی تمام شده، پشت سامسون داودا افتضاح است! 01نیک واکر در ادامه گفته:
این یک نبرد سخت خواهد بود. من فکر می‌کنم هانتر در کل کمی نسبت به جاستین برتری دارد. او کمی پهن‌تر و بزرگ‌تر است اما جاستین می‌تواند همه چیز را عوض کند. اگر جاستین کمی بهتر باشد و به اوج برسد، فکر می‌کنم می‌تواند هانتر را از صحنه رقابت بیرون کند. من از کریس بامستد به عنوان مثال استفاده می‌کنم. او یک سال اصلا عضلات پشت خوبی نداشت. اما سال بعد او بهترین عملکرد خود را در فیزیک کلاسیک به نمایش گذاشت. این فقط یک سال بود. تنها کاری که لازم است سخت‌کوشی و پشتکار است.

اندرو جکد؟ نه!

وقتی از نیک واکر در مورد اندرو جکد پرسیده شد، او عنوان کرد که این بدنساز در نوامبر امسال نمی‌تواند از سامسون داودا پیشی بگیرد یا حتی در جمع پنج نفر برتر قرار بگیرد.
نه اندرو جکد در المپیا 2023 به پنج نفر برتر نخواهد رسید. به هیچ وجه او نمی‌تواند سامسون داودا را شکست دهد.

هادی چوپان یک شگفتی کوتاه مدت بود

در مورد مایکل کریزو، نیک واکر اعتراف می‌کند که او از نظر فیزیک بدنی بزرگ است اما او را بالاتر از رتبه دهم نمی‌بیند. او اضافه کرد که هادی سال گذشته نتوانست با قاطعیت قهرمان شود بنابراین او مانند فیل هیث نمی‌تواند یک مدافع عنوان قهرمانی قاطع و طولانی مدت باشد.
من از طرفداران کریزو نیستم. او پسر بزرگی است اما نمی‌تواند موفق باشد و نهایتا در رده دهم قرار بگیرد. هادی فوق‌العاده است اما به نظرم او یک شگفتی کوتاه مدت بود. او مثل فیل هیث با قاطعیت به قهرمانی نرسید و شما با خودتان بگویید «اوه لعنتی». من این حس را از او نگرفتم. با رقابتی که در حال حاضر در جریان است، حتی اگر من هم قهرمان شوم، هیچ تضمینی وجود ندارد که بازهم بتوانم این قهرمانی را تکرار کنم.

صحبت‌های نیک واکر درباره هادی چوپان با زیرنویس فارسی اختصاصی سرخ نیوز

توجه نیک واکر به بلسینگ آوودیبو و ریگان گرایمز

به گفته نیک واکر تا زمانی که آوودیبو پاهای خود را توسعه ندهد، نمی‌تواند از سومین مرحله مستر المپیا فراتر برود. علاوه بر این او به توانایی‌های ریگان گرایمز شک داشته و گفت که فکر نمی‌کند دلش با بدنسازی باشد.
بلسینگ باید قبل از اینکه کری بخواند، پاهایش را تقویت کند. من عاشق بلسینگ هستم اما فکر می‌کنم او می‌ترسد که از دیگران کمک بخواهد. من سعی کردم به او کمک کنم، دوستانی داشته ام که سعی کرده‌اند به او توصیه کنند اما رفتار بلسینگ به نحوی است که انگار توصیه نمی‌خواهد. به همین دلیل است که او در همان جایی که بوده، باقی مانده است.
نظر نیک واکر در مورد هادی چوپان و 5 مدعی اصلی مستر المپیا 2023؛ بیگ رامی تمام شده، پشت سامسون داودا افتضاح است!او در ادامه گفته:
ریگان پسر خوبی است. او باید به مسائل شبکه‌های اجتماعی پایبند باشد. من فکر نمی‌کنم او این طرز فکر را داشته باشد. حالا که زیاد دورش هستم، فکر نمی‌کنم دلش را داشته باشد. فکر نمی‌کنم او ثبات لازم را داشته باشد. بدنسازی به یک ذهنیت 100% نیاز دارد. اگر ذهن شما درگیر این کار نباشد، شکست خواهید خورد. او برای من تفاوتی ندارد. متاسفم این را می‌گویم اما او تفاوتی ندارد. این یک مساله ذهنی است. فکر می‌کنم او می‌خواهد تغییر کند اما همیشه حواسش به چیزهای دیگر پرت می‌شود. اگر می‌خواهید در اوج باشید، باید همه چیز را کنار بگذارید. شما باید همه چیز را در کنترل داشته باشید.
نیک واکر پس از پایان بحث خود در مورد رقبایش در بخش آزاد گفت که فیل هیث دیگر باز نخواهد گشت. وقتی علت را پرسیدند، به دلایل مالی اشاره کرد.
برگزارکنندگان مستر المپیا برای بازگشت او به صحنه به اندازه کافی پول نمی‌پردازند.
با داغ شدن تنور برنامه‌های مسابقات بدنسازی، بسیاری از نام‌های بزرگ نظر خود را در مورد قهرمان بعدی مستر المپیا بیان کرده‌اند. ویلیام بوناک، قهرمان دو دوره مسابقات آرنولد کلاسیک متقاعد شده است که هادی چوپان عنوان قهرمانی خود را تکرار خواهد کرد. با این حال، رونی کلمن قهرمان هشت دوره مستر المپیا با این موضوع موافق نیست. او اخیرا اعلام کرده که درک لانسفورد می‌تواند هادی چوپان را از تاج و تخت پادشاهی‌اش سرنگون کند و قهرمان بعدی مستر المپیا شود. سامسون داودا در مورد برنامه خود برای حضور در مستر المپیا 2023 صحبت کرده است. او و مربی‌اش میلوس سارسف هم نظر هستند که تنها راه او برای پیروزی مقابل درک لانسفورد و هادی چوپان، توصعه عضلات پشت است. داودا بر این باور است که وقتی پشتش با بقیه بدنش تطابق داشته باشد، قطعا عنوان قهرمانی متعلق به او خواهد بود. با توجه به اینکه نیک واکر هنوز روی صحنه مستر المپیا لغزش نکرده است، تصور اینکه او در ماه نوامبر پیشرفت‌هایی را به نمایش نگذارد سخت است. با نزدیک شدن به نمایش سال گذشته، طرفداران مشتاقانه منتظرند ببینند چه کسی هجدهمین مرد تاریخ می شود که جام ساندو را به دست می آورد. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...