واکنش نوه های محمد علی کلی به مبارزه با جیک پاول ؛ با هم قد خودت مبارزه کن !

جیک پاول در استریم زنده وید پلمینس و در کانال یوتیوب او اظهار کرد که دوست دارد تا با نیکو یا باجیو علی والش مبارزه کند.
کدخبر (167509) | 28 فروردین 1402 | ساعت 23:36
0 323
واکنش نوه های محمد علی کلی به مبارزه با جیک پاول ؛ با هم قد خودت مبارزه کن !
جیک پاول در استریم زنده وید پلمینس و در کانال یوتیوب او اظهار کرد که دوست دارد تا با نیکو یا باجیو علی والش مبارزه کند.

به گزارش سرخ نیوز، وقتی که از نوه‌های محمد علی کلی در رابطه با این که آن‌ها از جیک پاول شکست می‌خورند، پرسیده شد. آن‌ها پاسخ‌هایی در شأن این اسطوره بزرگ دادند. نیکو علی والش و باجیو علی والش در پاسخ به این موضوع گفتند که او باید با کسی هم‌وزن و هم‌سایز خود مبارزه کند. جیک پاول شخصیتی محبوب در فضای مجازی است که در حرفه بوکس نیز فعالیت می‌کند و در دسته خروس‌وزن قرار دارد و حدود 86 کیلوگرم وزن دارد. نیکو یکی از نوه‌های محمد علی است که در حال معرفی کردن خود به دنیای بوکس است و تاکنون نیز بسیار خوب عمل کرده و چندین حریف مختلف را ناک اوت کرده است. او می‌خواهد تا میراث محمد علی را ادامه دهد و نام خودش را مانند محمد علی کلی در تاریخ ثبت کند. باجیو از دیگر نوه‌های محمد علی است و مبارزی آماتور در MMA است و تاکنون دو مبارزه را در لیگ حرفه‌ای مبارزان (PFL) انجام داده است. او چهارمین پیروزی خود را در لاس وگاس، با ناک اوت کردن عیسی فیگورا در اولین راند به‌دست آورد. ESPN پخش PFL MMA را برعهده گرفته بود. جیک پاول در استریم زنده وید پلمینس و در کانال یوتیوب او اظهار کرد که دوست دارد تا با نیکو یا باجیو مبارزه کند. پاول همچنین اخیراً قراردادی را با PFL امضا کرده است. پاول در این استریم اظهار کرد:

من هر دو را شکست خواهم داد و برای مبارزه با آن‌ها آماده‌ام.

نیکو علی والش : من با جیک پاول هم وزن نیستم !

گزارشگران از این دو برادر در رابطه با صحبت‌های پاول پرسیدند و این علی والش پاسخ جالبی به گزارشگران دادند. نیکو در پاسخ گفت:
افراد مختلفی چندین بار این موضوع را از من سؤال کرده‌اند.
نیکو اخیراً به‌عنوان مبارز احتمالی موفق دنیای بوکس در سال 2022 معرفی شد؛ چراکه موفق شد تا از چهار مبارزه، در سه مبارزه حریف خود را ناک اوت کند. «با هم قد خودت مبارزه کن!»؛ آن ها اصلا جیک پاول را مبارز حساب نمی کنند! او اضافه کرد:
من به شخصه به‌دنبال چنین مبارزه‌ای نیستم و می‌خواهم خودم را به‌خوبی به دنیای بوکس معرفی کنم و میراث پدربزرگم را در این مسیر ادامه دهم و به موفقیت‌های بزرگی برسم.
نیکو باور دارد که اگر شما تنها یکبار با چنین کسی، یوتیوبری که بوکسور هم هست، مبارزه کنید، بقیه شما را به‌عنوان چنین مبارزی در نظر می‌گیرند. او در ادامه گفت:
من برای اثبات خودم مسیر سختی را پشت سر گذاشته‌ام و تاکنون با کسی مانند جیک پاول که یوتیوبر است، مبارزه نکرده‌ام و می‌خواهم به مبارزه کردن با مبارزان و بوکسورهای واقعی ادامه دهم.

باجیو : پاول باید با هم قد و هم سایز خود مبارزه کند

باجیو نیز تمایلی به انجام این مبارزه ندارد؛ نه به خاطر دلایل برادرش، بلکه به‌دلیل تفاوت‌های وزنی آن‌ها. باجیو حدود 70 کیلوگرم وزن دارد و در MMA در دسته سبک‌وزن مبارزه می‌کند، در حالی که جیک پاول حدوداً 16 کیلوگرم بیشتر وزن دارد. «با هم قد خودت مبارزه کن!»؛ آن ها اصلا جیک پاول را مبارز حساب نمی کنند! باجیو گفت:
او بسیار از من هیکل بزرگتری دارد. من نمی‌دانم که او چرا می‌خواهد با شخصی کوچک‌تر از خودش مبارزه کند. برو و با هم قد و هم سایز خودت مبارزه کن!
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...