به دنبال رکورد کانر مک گرگور و رندی کوتور ؛ محمد علی کلی به کمک اسرائیل آدسانیا می آید

اسرائیل آدسانیا به دنبال شکستن رکورد کانر مک گرگور در مسابقات UFC است.
کدخبر (162993) | 18 فروردین 1402 | ساعت 23:12
0 178
به دنبال رکورد کانر مک گرگور و رندی کوتور ؛ محمد علی کلی به کمک اسرائیل آدسانیا می آید
اسرائیل آدسانیا به دنبال شکستن رکورد کانر مک گرگور در مسابقات UFC است.

به گزارش سرخ نیوز، اسرائیل آدسانیا لباس‌های الهام گرفته خود از محمد علی کلی را قبل از مسابقه مجدد مقابل الکس پریرا در UFC 287 معرفی کرد. اسرائیل آدسانیا نیوزلندی به عنوان ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی و کیک بوکسر، عناوین متعددی را در هر یک از این ورزش‌ها به دست آورده است. او قهرمان سابق وزن دسته میان‌وزن مسابقات UFC است و در حال حاضر در همین دسته وزنی به عنوان یک رزمی‌کار هنرهای ترکیبی مبارزه می‌کند. در نوامبر 2022 او در UFC 281 با الکس پریرا که قبلاً دو بار از وی در مسابقات کیک بوکسینگ شکست خورده بود، مبارزه کرد در همین مبارزه آدسانیا اولین شکست خود را در این دسته وزنی متحمل شد و الکس پریرا موفق شد در راند پنجم اسرائیل آدسانیا را ناک اوت کند. حالا در UFC 287، قرار است آدسانیا و پریرا یک بار دیگر برای قهرمانی دسته میان وزن UFC به مصاف هم بروند. به دنبال رکورد کانر مک گرگور و رندی کوتور ؛ محمد علی کلی به کمک اسرائیل آدسانیا می آید

لباس های جدید اسرائیل آدسانیا با الهام از محمد علی کلی

پیش از شروع این مبارزه اسرائیل آدسانیا از مجموعه لباس‌های جدیدش که الهام گرفته از محمد علی کلی بود، رونمایی کرد. این مبارز UFC برای تبلیغ لباس جدید خود، ویدیویی را در توییتر به اشتراک گذاشت. Engage برند جهانی پوشاک مبارزه آدسانیا است. علی رغم شکست سال گذشته مبارز نیوزلندی مقابل الکس پریرا، او در رقابت پیش رو شانس قابل ملاحظه‌ای برای شکست دادن پریرا دارد. آدسانیا اعلام کرده که در این مبارزه پریرا را سورپرایز خواهد کرد و نشان خواهد داد که شرط‌بندان لاس وگاس یکی دو چیز بیشتر درباره مبارزه نمی‌دانند. به دنبال رکورد کانر مک گرگور و رندی کوتور ؛ محمد علی کلی به کمک اسرائیل آدسانیا می آید آدسانیا رکورد 23 برد و 2 شکست را در اختیار دارد و پریرا 7 برد و یک شکست را در کارنامه خود دارد. پریرا برزیلی قهرمان فعلی UFC در دسته میان وزن است و در این رقابت از عنوان خود دفاع خواهد کرد. او پیش از این بازی سه بار اسرائیل آدسانیا را شکست داده و به نظر می‌رسد این بار نیز به دنبال تکرار پیروزی خودش است.

اسرائیل آدسانیا به دنبال رکورد کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف

کانر مک گرگور، قهرمان سابق دو دسته وزنی ام ام ای، بدون شک یکی از بزرگترین ستاره‌های این ورزش است. او برای رسیدن به این جایگاه، دستاوردهای بزرگی داشته و دارای رکوردهای متعددی در ام ام ای است. بنابراین مقایسه مبارز دوبلینی با سایر مبارزان UFC دشوار است. با این حال در طول سال‌های گذشته، چندین ستاره UFC وجود داشته‌اند که سعی کرده‌اند به رکوردهای کانر مک گرگور نزدیک شوند که یکی از آنها اسرائیل آدسانیا است. اسرائیل آدسانیا در سال 2016 فعالیتش را در UFC آغاز و در مدت کوتاهی به دوران اوج خود رسید. اکنون مبارز نیوزیلندی قرار است رکورد کانر مک گرگور را بشکند و میراث خود را در ام ام ای تثبیت کند. او به دنبال این است تا بیشترین مبارزه «پرداخت به ازای بازدید (PPV :Pay-per view)» را در تاریخ ام ام ای به نام خود ثبت کند. به دنبال رکورد کانر مک گرگور و رندی کوتور ؛ محمد علی کلی به کمک اسرائیل آدسانیا می آید حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق این مسابقات، در چهار مبارزه پرداخت به ازای بازدید حضور داشته است. در همین حال کانر مک گرگور و اسرائیل آدسانیا، هر دو هر کدام در 9 مبارزه پرداخت به ازای هر بازدید UFC شرکت کرده و حالا آدسانیا به دنبال دهمین مبارزه خود است. آدسانیا در آستانه ورود به باشگاه انحصاری مبارزانی است که شامل رندی کوتور، اندرسون سیلوا، تیتو اورتیز، جان جونز، و جرج سنت پیر است که همگی در بیش از 13 رویداد PPV حضور داشته و کوتور با بیش از 18 رویداد در صدر گروه قرار دارد. این به خودی خود یک دستاورد بزرگ برای قهرمان سابق دسته میان وزن است. با این حال، بزرگترین چالش او زمانی رخ خواهد داد که او دوباره با الکس پریرا روبرو شود. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...