حمله الکساندر اوسیک به تایسون فیوری ؛ تو یک کپی بسیار بد از محمد علی کلی هستی !

الکساندر اوسیک که هنوز از تایسون فیوری شاکی است، بار دیگر به او حمله کرد.
کدخبر (162668) | 18 فروردین 1402 | ساعت 12:26
0 442
حمله الکساندر اوسیک به تایسون فیوری ؛ تو یک کپی بسیار بد از محمد علی کلی هستی !
الکساندر اوسیک که هنوز از تایسون فیوری شاکی است، بار دیگر به او حمله کرد.

به گزارش سرخ نیوز، الکساندر اوسیک با حمله به تایسون فیوری عنوان کرد که این بوکسور بریتانیایی سعی دارد از محمد علی کلی، اسطوره بوکس تقلید کند. به اعتقاد اوسیک اوکراینی، تایسون فیوری یک نسخه کپی شده بسیار بد از بزرگترین بوکسور تاریخ است. الکساندر اوسیک در حالی تایسون فیوری را مورد خطاب قرار داده که مبارزه پیشنهادی میان آنها در ماه مارس، به توافق طرفین نرسید و در نهایت لغو شد. این در حالی است که الکساندر اوسیک برای برگزاری این مبارزه حتی حاضر شده بود که سود حاصل از رقابت اول را به صورت 70 به 30 به نفع فیوری تقسیم کند و در عوض در رقابت دومی مجدد دربرابر تایسون فیوری قرار بگیرد اما بوکسور بریتانیایی این پیشنهاد را نپذیرفت تا یکی از مهمترین رقابت‌های بوکس سال جاری در دسته سنگین وزن برگزار نشود. حمله الکساندر اوسیک به تایسون فیوری ؛ تو یک کپی بسیار بد از محمد علی کلی هستی ! به گفته اگیس کلیماس، مدیر برنامه‌های الکساندر اوسیک، این مبارزه به این دلیل به سرانجام نرسید که تایسون فیوری دست از زیاده‌خواهی‌هایش برنداشته و عملا سازش و توافق را غیرممکن کرده بود. پس از لغو این رقابت، تقریبا هر دو طرف در سکوت کامل بودند تا اینکه امروز بوکسور اوکراینی نسبت به اتفاقات پیش آمده واکنش نشان داد و به جیپسی کینگ حمله کرد.

حمله الکساندر اوسیک به تایسون فیوری

الکساندر اوسیک در کانال یوتیوبی ولودیمیر کوبلکوف گفت:
او خیلی تلاش می‌کند تا از محمد علی کلی بزرگ تقلید کند. اما در واقع یک کپی خیلی بد از این بوکسور است.
اوسیک درباره شکست مذاکرات افزود:
او 70 درصد از سهم مبارزه را می‌خواهد اما نمی‌داند من پادشاه هستم، همه اینها به لطف من است. من به آن پاسخ نمی‌دهم. من درک می‌کنم که این یک بازی ذهنی است. پادشاه، پادشاه است و نیازی ندارد که فریاد بزند که او پادشاه است.
حمله الکساندر اوسیک به تایسون فیوری ؛ تو یک کپی بسیار بد از محمد علی کلی هستی ! اکنون به نظر می‌رسد الکساندر اوسیک 36 ساله به جای تایسون فیوری، با رقیب اجباری WBA دنیل دوبوا 25 ساله روبرو شود. اما قهرمان سابق WBC، دیانتی وایلدر 37 ساله، نام خود را برای یک مبارزه بزرگ با قهرمان WBA، IBF و WBO بر سر زبان‌ها انداخته است. در همین حال آنتونی جاشوا عنوان کرده که حاضر است پس از شکست دادن جرمین فرانکلین در لندن، با تایسون فیوری مبارزه کند. این در حالی است که لوگان پاول هم تایسون فیوری را به مبارزه طلبیده است. او خواستار مبارزه با این بوکسور غول پیکر در سطح مسابقات ام ام ای شده است. این در حالی است که جیک پاول برادر لوگان چندی پیش در یک رقابت جالب دربرابر بردار تایسون یعنی تامی فیوری تن به اولین شکست دوران حرفه‌ای خود داد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...