جیک پاول به دنبال شکار نوه‌ های محمد علی کلی ؛ یکی در ام ام ای ، دیگری در بوکس !

جیک پاول اخیرا هیجان را به اوج خود رسانده و نوه های محمد علی کلی را در بوکس و MMA به چالش کشیده است.
کدخبر (164526) | 21 فروردین 1402 | ساعت 16:38
0 426
جیک پاول به دنبال شکار نوه‌ های محمد علی کلی ؛ یکی در ام ام ای ، دیگری در بوکس !
جیک پاول اخیرا هیجان را به اوج خود رسانده و نوه های محمد علی کلی را در بوکس و MMA به چالش کشیده است.

به گزارش سرخ نیوز، جیک پاول ، ستاره آمریکایی فضای مجازی دوران موفقی را در بوکس تا کنون طی کرده است. با این حال او اخیرا با PFL قرارداد جدیدی امضا کرده تا بتواند در MMA به مبارزه کردن ادامه دهد. بیاجیو علی والش و نیکو علی والش نوه های محمد علی کلی هستند. بیاجیو در MMA به طور حرفه ای مبارزه می‌کند و موفق شده تا کنون به سه پیروزی و یک شکست دست پیدا کند. نیکو علی والش نیز بوکسوری حرفه ای است که تا کنون موفق شده 8 پیروزی را از آن خود کند که پنج تای آن، با ناک اوت کردن حریفانش به دست آمده است.

جیک پاول : حاضرم با هرکسی مبارزه کنم

جیک پاول اخیرا برای تماشای مبارزات PFL 2 به عنوان تماشاگر شرکت کرده بود. در طول این مبارزات، خبرنگاری از او پرسید که آیا او حاضر است تا با هر شرایطی با نوه های کلی مبارزه کند. او در پاسخ گفت:
هر کسی که شما نام ببرید، من با او مبارزه خواهم کرد!

بیاجیو ، نوه محمد علی کلی : هیچ مشکلی برای مبارزه با جیک پاول ندارم

بیاجیو نیز در PFL 2 حضور داشت و موفق شد تا حریف خود را ناک اوت کند. او در پاسخ به پا.ل گفت:
نیکو در وزن 73.5 و من در وزن 70 کیلوگرم مبارزه می‌کنم. من هیچ مشکلی برای مبارزه با او ندارم اما باید با کسی مبارزه کند که هم سایز او باشد. من نمی‌دانم که او چرا می‌خواهد با کسی مبارزه کند که از او سایز کوچکتری دارد. او در بوکس در دسته سنگین یا میان وزن مبارزه می‌کند، در MMA نیز باید در همین دسته مبارزه کند. او بسیار هیکل بزرگتری نسبت به من دارد و می‌خواهد با کسی مبارزه کند که از او هیکل بسیار کوچکتری دارد. من او را درک نمی‌کنم.

جیک پاول به دنبال شکار نوه‌های محمد علی کلی ؛ یکی در ام ام ای ، دیگری در بوکس!نیکو : تمایلی به مبارزه با جیک پاول ندارم

نیکو نیز در مبارزه برادرش حضور داشت و پیروزی او را مشاهده کرد و در پاسخ به پاول گفت:
من نمی‌دانستم که او چنین حرفی زده ولی حرف او خنده دار است. افراد مختلف چندین بار این موضوع را از من سوال کردند اما باید بگویم که شخصا در این برحه زمانی به انجام این مبارزه تمایلی ندارم. من می‌خواهم که دوران حرفه ای خوبی داشته باشم و میراث پدرم را در این راه ادامه دهم و مسیر موفقیت را طی کنم. امیدوارم که سوء تفاهم نشود اما زمانی که شما با شخصی در خارج از دسته اصلی خود مبارزه می‌کنید، خود به خود به عنوان مبارزی در آن دسته در نظر گرفته می‌شوید. من مسیر سختی را برای اثبات خودم تا به اینجا طی کردم و تا کنون به هیچ یوتیوبری یا مانند آن ها مبارزه نکرده ام. من می‌خواهم که به مبارزه کردن با بوکسورهای واقعی ادامه دهم و در نهایت به قهرمانی برسم.
جیک پاول همچنین اظهار کرد که پیش از انجام هر مبارزه ای با نوه های محمد علی به دنبال این است که بتواند انتقام خود را از تامی فیوری در مبارزه ای دیگر بگیرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...