واکنش هادی چوپان به عکس عجیب لی هنی ؛ در میان آسمان‌خراش‌های منهتن!

لی هنی خاطره جالبی را از یکی از مشهورترین تصاویری که از او ثبت شده، تعریف کرده است.
کدخبر (176875) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:43
0 296
واکنش هادی چوپان به عکس عجیب لی هنی ؛ در میان آسمان‌خراش‌های منهتن!
لی هنی خاطره جالبی را از یکی از مشهورترین تصاویری که از او ثبت شده، تعریف کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، لی هنی به عنوان یکی از اسطوره‌های بزرگ بدنسازی، از دوران حضورش در این ورزش خاطرات زیادی در ذهن دارد. او اخیراً عکسی را درست پس از قهرمانی در مستر المپیا سال 1984 از خودش منتشر کرده که به نظر بسیار خاص و منحصر به فرد است. این بدنساز که در دوران فعالیتش عملکرد بی نظیری داشت و می‌توان گفت بی رقیب بود، با داشتن ترکیبی زیبا از حجم، فرم و پر بودن، سلطنت خود را به عنوان قهرمان مستر المپیا از سال 1984 تا 1991 ادامه داد. لی هنی در همین حال که به رشد و پرورش بدن خود می‌پرداخت، با نام‌های بزرگی مانند فرانک زین، لی لابرادا و قهرمان شش دوره مستر المپیا دوریان یتس روبرو و آنها را شکست داد.

انتقاد لی هنی از مستر المپیا

لی هنی در گفت‌وگو با رقیب دیرینه‌اش دوریان یتس، استانداردهای موجود در بخش آزاد مردان را مورد انتقاد قرار داد. او همچنین به بدنسازان آینده دار در مورد خطرات کم آبی بدن و مربیگری ضعیف هشدار داد. لی هنی با توجه به این مشکل فزاینده، مجموعه ای از نکات جهت کسب آمادگی برای یک رقابت ایمن را پیشنهاد کرد که حول محور تغذیه مناسب است. البته هنی اولین پیکسوت بدنسازی نیست که در مورد خطرات کم آبی بدن هشدار داده است. میلوس سارسف به عنوان مربی سامسون داودا و همین طور ریچ گاسپاری که از قهرمانان برجسته دهه 90 میلادی است، به این موضوع پرداخته‌اند. سارسف معتقد است که فرم بدون آب و خشک دیگر نباید توسط داوران به عنوان یک امتیاز در نظر گرفته زیرا باعث تشویق بدنسازان به انجام کارهای خطرناک می‌شود. لی هنی در جدیدترین پست اینستاگرامش با به اشتراک گذاشتن عکسی قدیمی از قهرمانی خودش در سال 1984، حال و هوای نوستالژیک طرفداران بدنسازی را زنده کرد. او در توضیح این عکس نوشته
در سال 1984 پس از کسب اولین قهرمانی مستر المپیا، با پایان عکاسی در استودیو مایک نووئا از من خواست تا برای عکاسی در فضای بیرون، روی یک درپوش چاه وسط خیابان قرار بگیرم. من از او پرسیدیم که چه کسی جلوی ماشین‌ها را می‌گیرد. افسر پلیسی که آنجا قرار داشت سریع وارد عمل شد و جلوی ماشین‌ها را گرفت. من همان جا پیراهنم را درآوردم و عکاسی انجام شد و بقیه داستان هم که تاریخ است. عکاسی در میان ترافیک نیویورک انجام و به یکی از نمادین‌ترین عکس‌های دوران ورزش من تبدیل شد. من نیویورک را دوست دارم.
واکنش هادی چوپان به عکس عجیب لی هنی ؛ در میان آسمان‌خراش‌های منهتن! در شهر نیویورک، بسیاری از این چاه‌ها بخاری تولید می‌کنند که ناشی از سیستم گرمایشی آسمان خراش‌های منهتن است. با این حال هنی نگران این بخارها نبود بلکه نمی‌خواست برای رانندگان مزاحمتی ایجاد کند. به دنبال انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام لی هنی، بسیاری از چهره‌های جامعه بدنسازی به آن واکنش نشان دادند. یکی از این افراد ریچ گاسپاری بود که روزهای تمرین با لی هنی را پیش از آغاز قهرمانی‌های او یادآوری کرد. همچنین هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 با نوشتن عبارت «برادر بزرگ» به این پست واکنش نشان داد. میلوس سارسف و درک لانسفورد دیگر چهره‌های مطرحی بودند که به این پست واکنش نشان دادند. واکنش هادی چوپان به عکس عجیب لی هنی ؛ در میان آسمان‌خراش‌های منهتن!هنی پس از کسب هفتمین عنوان قهرمانی مستر المپیا، به این فکر افتاد که از این حرفه کناره‌گیری کند. در حالیکه او به طور جدی در حال رقابت در عرصه بدنسازی بود، با رسیدن به اوج قله‌های این ورزش دیگر انگیزه کافی برای ادامه مسیر نداشت. علی رغم فشارهایی که به عنوان پرافتخارترین ورزشکار مستر المپیا بر روی هنی وجود داشت، او برای آخرین بار در سال 1991 به مستر المپیا بازگشت؛ جایی که توانست دوریان یتس را دهد و آخرین جام سندو خود را به دست آورد. در حالی که مسابقات بخش آزاد مردان از زمان حضور لی هنی بر روی صحنه دستخوش تغییرات اساسی شده، با این حال نمی‌توان تأثیر او را بر این دسته انکار کرد. او همچنان یکی از موفق ترین بدنسازان تمام دوران است و با رونی کلمن با هشت عنوان مستر المپیا در یک جایگاه ایستاده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...