وقتی نیکول کیدمن کرم و ملخ زنده خورد؛ چالش عجیب و غریب همسر سابق تام کروز

زوج سابق هالیوود، نیکول کیدمن و تام کروز، علی رغم تبحر در حرفه بازیگری، دیدگاه های متفاوتی در سبک زندگی های خود دارند.
کدخبر (186850) | 09 خرداد 1402 | ساعت 10:38
0 344
وقتی نیکول کیدمن کرم و ملخ زنده خورد؛ چالش عجیب و غریب همسر سابق تام کروز
زوج سابق هالیوود، نیکول کیدمن و تام کروز، علی رغم تبحر در حرفه بازیگری، دیدگاه های متفاوتی در سبک زندگی های خود دارند.

به گزارش سرخ نیوز، نیکول کیدمن، بازیگر برجسته هالیوود که سابقه بازی در فیلم‌های مهمی نظیر چشمان کاملا بسته و مرد شمالی را در کارنامه دارد برای مدتی با دیگر ستاره هالیوود یعنی تام کروز در رابطه زناشویی قرار داشت. با این حال این زوج در سال 2001 از یکدیگر جدا شدند. این دو بازیگر سطح اول هالیوود روش‌های متفاوتی را نیز در دوران میانسالی خود دنبال نمودند. تام کروز با پیگیری یک رژیم غذایی سالم سعی نموده است تا اندام خود را در شرایط ایده‌آل نگه دارد درحالیکه نیکول کیدمن ترجیح داده است که به خود سخت نگیرد و خودش را از لذت‌های زندگی محروم نکند.

نیکول کیدمن پس از خوردن کرم و ملخ: موفق شدم و توانستم زنده بمانم

نیکول کیدمن در سال 2017 در سریال دروغ‌های کوچک بزرگ ظاهر شد و به ایفای نقش سلسته رایت پرداخت. این سریال به‌شدت با تحسین منتقدان و مردم مواجه شد و به‌خصوص بازی کیدمن ستایش فراوانی را معطوف خود ساخت. کیدمن برای بازی در این سریال چهارده قسمتی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از فستیوال معتبر امی گردید. وقتی نیکول کیدمن کرم و ملخ زنده خورد؛ چالش عجیب و غریب همسر سابق تام کروز پس از این دستاورد بزرگ بود که برنامه تلویزیونی Vanity Fair با نیکول کیدمن مصاحبه‌ای را ترتیب داد. کیدمن در بخشی از این برنامه چالش خوردن حشرات زنده را پشت سر می‌گذاشت. غذایی که نیکول کیدمن باید می‌خورد شامل کرم‌های زنده بود که به‌شکلی ترد و آبکی سرو شده بودند. بخش دیگری از این وعده غذایی شامل جیرجیرک و میل ورم بود. کیدمن با خوردن ملخ به این وعده غذایی عجیب پایان می‌داد. کیدمن در پایان و با پشت سر گذاشتن این چالش خطاب به دوربین گفت:
بگذارید بگویم که پیروز شدم. توانستم زنده بمانم.

به تعویق افتادن جایزه یک عمر دستاورد هنری برای نیکول کیدمن

اخیرا اخباری به گوش رسیده بود مبنی بر اینکه به‌زودی قرار است از طرف بنیاد AFI به نیکول کیدمن جایزه یک عمر دستاورد هنری اعطا شود. با این حال این اتفاق هرگز رخ نداد و AFI با انتشار یک بیانیه به توضیح دلایل این امر پرداخت:
جایزه‌ی یک عمر دستاورد هنری حالت بیش از نیم قرن است که توسط بنیاد ما اهدا می‌گردد و این جایزه همواره به هنرمندانی بزرگ اعطا گردیده است. با این حال ما اخیرا تصمیم گرفتیم که این جایزه را در دو بخش (بخشی مربوط به نویسندگان و بخشی مربوط به بازیگران) اهدا کنیم. این تغییر ساختار موجب شد تا نتوانیم امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم اهدای جوایز را برگزار کنیم. اما کار ما سال آتی و با ساختار جدید ادامه خواهد یافت.
وقتی نیکول کیدمن کرم و ملخ زنده خورد؛ چالش عجیب و غریب همسر سابق تام کروز نیکول کیدمن اخیرا دوباره به ایفای نقش ملکه آتلانا در مجموعه فیلم آکوامن پرداخته است. قسمت جدید این مجموعه که آکوامن و پادشاهی گمشده نام دارد قرار است در زمستان سال جاری منتشر گردد. درباره اخبار سلبریتی ها بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...