افشاگری یک جراح درباره تام کروز / ستاره هالیوود و هزینه 50 هزار دلاری برای زیبایی صورت!

تام کروز ستاره مشهور و 60 ساله هالیوودی، بیش از اندازه نگران ظاهرش است و تاکنون 50 هزار دلار صرف زیبایی صورتش کرده است.
کدخبر (179878) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:03
0 538
افشاگری یک جراح درباره تام کروز / ستاره هالیوود و هزینه 50 هزار دلاری برای زیبایی صورت!
تام کروز ستاره مشهور و 60 ساله هالیوودی، بیش از اندازه نگران ظاهرش است و تاکنون 50 هزار دلار صرف زیبایی صورتش کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، این طور به نظر می رسد که سن 60 سالگی، نقطه عطفی برای تام کروز در زندگی خصوصی اش بوده و طبق گفته یک جراح پلاستیک، او حالا بیش از هرزمان دیگری نگران ظاهرش است و احتمالا برای حفظ جذابیت ظاهری اش زیر تیغ جراحی نیز رفته است. از ماه جولای گذشته، کروز در چند رویداد مختلف دیده شده و به نظر می رسد که پوستش صاف تر از قبل است و زاویه چانه او دستخوش تغییراتی شده. اخیرا و در جریان مسابقه فرمولا وان میامی، کروز دقایقی در کنار شکیرا دیده شد و به نظر می رسد که این بازیگر هالیوودی قصد دارد تا با این خواننده کلمبیایی آشنا شده و دل او را به دست بیاورد و احتمالا از همین رو هم بیش از هر زمان دیگری نگران جذابیت های ظاهری اش است. تحلیل یک جراح زیبایی درباره صورت ستاره هالیوودی

تام کروز چطور اینقدر جوان مانده است؟

حالا دکتر ریچارد وستریچ، جراح پلاستیک در گفتگو با سان آمریکا گفته:
در طول این سالها، احتمالا تام کروز بیش از 50 هزار دلار برای درمان های زیبایی خرج کرده است. به نظر می رسد که تام به تازگی این کارها را آغاز کرده. به نظرم اکثر مردم زمانی که حس می کنند که مشکلات زیبایی شان حاد شده، تصمیم می گیرند تا در این راستا اقداماتی انجام دهند و این مرحله، نقطه عطفی برای آنها می شود.
این درحالی است که تام کروز در ماه های اخیر کم فروغ بوده و از زمان برگزاری مراسم رسمی ناهار اسکار در ماه فوریه به ندرت دیده شده. دکتر وستریچ در مورد چهره کروز در آن مراسم گفته:
در مراسم اسکار، پیشانی تام کروز صاف صاف بود. ابروهایش هم کمی پائین تر از حالت عادی قرار داشت. اگر بیش از حد بوتاکس تزریق کنید، ابروها ممکن است پائین بیاییند و به نظر می رسد که کروز مقدار زیادی بوتاکس به پیشانی اش تزریق کرده. عموما بازیگران مرد، بوتاکس کمی تزریق می کنند تا بتوانند توانایی شان برای تغییر میمیک چهره را حفظ کنند.
او ادامه داد:
من ترجیح می دهم که آقایان میزان کمی بوتاکس تزریق کننند؛ چون به نظرم لازم نیست که آنها تمام خطوط چهره شان را از بین ببرند. اگر به عکسهای قدیمی تام کروز نگاه کنید، می بینید که ابروهای او بالاتر بودند و خطوطی روی پیشانی اش به چشم می خورد. این را در تصاویر او در سال 2018 و حتی 2022 می توان دید. تام در یک دوره خطوط عمیقی روی پیشانی اش داشت و فکر می کنم که اخیرا بوتاکس تزریق کرده. مراسم اسکار اخیر اولین باری بود که فهمیدم که تام احتمالا بوتاکس زده. اینکه او این همه مدت برای تزریق بوتاکس صبر کرده بود هم جالب توجه است.

تحلیل یک جراح زیبایی درباره صورت ستاره هالیوودی

عمل های زیبایی تام کروز ؛ ستاره هالیوود چطور جوان مانده است؟

این درحالی است که بسیاری، افراد را تشویق می کنند که از سنین جوانی و از دهه 20 سالگی افراد، به صورت پیشگیرانه تزریق بوتاکس را آغاز کنند ولی تام کروز این مسیر را دنبال نکرده بود. دکتر وستریچ ادامه داد:
البته تام کروز ممکن است در طول دوران زندگی اش، چند درمان زیبایی جزئی انجام داده باشد. ممکن است او عمل جراحی زیبایی بینی، لیزر پوست، لایه برداری مجدد و حتی شاید کمی لیپوماتیک چانه انجام داده باشد. حالا تام 60 ساله است و می توان گفت که شاید او تا 50 هزار دلار صرف درمان های زیبایی کرده باشد.
این جراح زیبایی ادامه داد:
هر جلسه درمان لایه برداری لیزر بین 4 تا 5هزار دلار هزینه دارد و جراحی زیبایی بینی بین 30 تا 40 هزار دلار و لیپو هم بین 5 تا ده هزار دلار است و تزریق بوتاکس نیز حدود هزار دلار خواهد بود.
تام کروز به خاطر نقش های به یادماندنی اش در فیلمهای اکشن شهرت دارد و تمرینات سنگین ورزشی انجام می دهد. کروز همیشه ظاهری جوان و جذاب داشته و البته پیش از این همیشه انجام هرگونه عمل جراحی زیبایی را تکذیب کرده بود. او در سال 2012 در پاسخ به این سوال که آیا جراحی زیبایی انجام داده گفته:
این کار را نکردم و هرگز نمی کنم.
تحلیل یک جراح زیبایی درباره صورت ستاره هالیوودی اما حالا و با گذر زمان، هواداران درمورد فرم بینی او و لبخند سفیدش و حتی صورت پف کرده اش اظهار نظر می کنند. دکتر وستریچ ادامه داد:
با نگاهی به عکسهای قدیمی تام، فکر می کنم که او قبل از سال 2005 بینی اش را جراحی کرده. البته جراحی روی بخش استخوانی بینی اش انجام شده که قبلا کمی کج بود. اما از سال 2005 بینی او تراشیده تر و صاف تر است. البته این جراحی ممکن است به خاطر بهبود وضعیت تنفسی انجام شده باشد. او احتمالا بین سالهای 2013 و 2014 لیپوی چانه هم انجام داده است. اما در سال 2020 عکسهای کروز حاکی از آن است که او ناگهان جوان شده و پوستش بسیار صاف است. البته ممکن است که او در سال 2020 پوستش را با لیزر لایه برداری کرده باشد.
این پزشک جراح زیبایی توصیه ای هم برای تام کروز داشت:
تام کروز هرگز هرگز نباید پلک بالایش را جراحی کند؛ چون این کار ظاهر چشمان او را تغییر می دهد. ما سالهاست به چهره او عادت کرده ایم با پلکهای بالایی سنگین. این بخشی از جلوه ظاهری اوست. اگر من بودم، با درنظر داشتن حجم کم ابروی تام و مرد بودنش، از بوتاکس کمتری استفاده می کردم. باید درمورد تزریق بوتاکس احتیاط زیادی کرد.
تحلیل یک جراح زیبایی درباره صورت ستاره هالیوودی او در جمع بندی صحبت هایش گفت:
در مجموع فکر می کنم تام با بالا رفتن سنش، چهره خوبی دارد و یکی از عوامل مهم ساختار استخوانی و چانه اوست. چانه تام قوی است و این به حفظ ظاهرش کمک زیادی کرده. بعید می دانم که او در بخشهای دیگر صورتش بوتاکس زده باشد و هیچ اثری از فیلر روی صورتش نمی بینم. شاید به تازگی بوتاکس کرده باشد و بعید می دانم که حتی بین ابروهایش بوتاکس تزریق کرده باشد؛ چون این خطوط هنوز عمیق هستند و سالها این خطوط را داشته. به نظرم او نیازی به استفاده از فیلر ندارد و حس می کنم که چون تام نقشهای جوانتری را بازی می کند، به این خاطر به فکر درمان های نگهدارنده بیشتری برای پوستش افتاده باشد.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...