ویدئویی عجیب از باج‌ گیری حبیب نورماگومدوف از یک کودک طرفدار بارسلونا!

حبیب نورماگومدوف نه تنها یک ورزشکار با استعداد است، بلکه فردی صمیمی و مهربان بوده که مایل است با هواداران خود به شکلی دوستانه و اخلاق گرایانه در ارتباط باشد.
کدخبر (205643) 20 تیر 1402 | ساعت 10:06
0 214
حبیب نورماگومدوف نه تنها یک ورزشکار با استعداد است، بلکه فردی صمیمی و مهربان بوده که مایل است با هواداران خود به شکلی دوستانه و اخلاق گرایانه در ارتباط باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف، اسطوره شکست ناپذیر یو اف سی، اخیرا به دلیل تعاملی که با یکی از هواداران کودک بارسلونا داشته، خبرساز شده است. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، حبیب به شوخی از گرفتن عکس با این هوادار کودک به دلیل اینکه طرفدار بارسلونا خودداری می‌کند. حبیب سپس به این هوادار کودک می‌گوید که تنها در صورتی با او عکس می‌گیرد که شعار هواداران رئال مادرید با عنوان «هالا مادرید» را بلند بگوید.

حبیب نورماگومدوف طرفدار رئال مادرید است؟

این هوادار کودک که به نظر می‌رسد 5 یا 6 سال بیشتر ندارد، در حال خنده و بازی در کنار حبیب دیده می‌شود. او در حالی که می‌خندد عبارت «هالا مادرید» را تکرار می کند و اسطوره داغستانی ام ام ای با او عکس می‌گیرد. در حالی که این تعامل ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، بحث‌های زیادی را در فضای مجازی برانگیخته است. بسیاری از هواداران، حبیب را به خاطر رفتار دوستانه و صمیمی‌اش حتی نسبت به هواداران تیم‌های رقیب تمجید می‌کنند. برخی دیگر در مورد صحت وفاداری خود حبیب حدس و گمان‌هایی می‌زنند و برخی معتقدند که او ممکن است طرفدار رئال مادرید باشد.

ویدیویی عجیب از باج‌ گیری حبیب نورماگومدوف از یک کودک طرفدار بارسلونا!رفتار تحسین برانگیز حبیب نورماگومدوف با یک کودک

با این حال توجه به این نکته مهم است که تعامل حبیب نورماگومدوف با این هوادار کودک به وضوح لذت بخش بود. بعید است که شوخی او جدی گرفته شود و حتی کمتر احتمال دارد که وابستگی طرفداران او عمیقاً تحت تاثیر قرار بگیرد. اما آنچه مشخص است این است که حبیب یک چهره دوست داشتنی در دنیای ورزش‌های رزمی است. رکورد شکست ناپذیری و قدرت و برتری او در رینگ هشت ضلعی، لشکر طرفدارانی را برای این مبارز در سراسر جهان به ارمغان آورده است. همانطور که این تعامل با این هوادار کودک نشان می‌دهد، نورماگومدوف نه تنها یک ورزشکار با استعداد است، بلکه فردی صمیمی و مهربان بوده که مایل است با هواداران خود به شکلی دوستانه و اخلاق گرایانه در ارتباط باشد. در عصری که ستارگان ورزشی اغلب به دلیل دوری یا عدم ارتباط با طرفدارانشان مورد انتقاد قرار می‌گیرند، تعامل حبیب با هواداراش جنبه مثبتی از ورزش را به ما نشان می‌دهد. واضح است که طرفداران حبیب از تمایل او برای برقراری ارتباط با آنها قدردانی می‌کنند و احتمالاً این تعامل باعث افزایش اعتبار و شهرت او به عنوان یکی از بزرگترین مبارزان UFC در تمام دوران خواهد شد. آخرین اخبار ورزش MMA 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...