پایانی به سبک فیلم‌های هندی؛ ویدیویی جالب از ابراز علاقه حبیب نورماگومدوف به امباپه و مسی! + زیرنویس فارسی

حبیب نورماگومدوف ستاره سابق UFC از علاقمندان جدی ورزش فوتبال به شمار می رود و نظراتی را راجع به فینال جام جهانی 2022 و تقابل مسی و امباپه مطرح کرده است.
کدخبر (219284) 24 مرداد 1402 | ساعت 06:40
0 327
حبیب نورماگومدوف ستاره سابق UFC از علاقمندان جدی ورزش فوتبال به شمار می رود و نظراتی را راجع به فینال جام جهانی 2022 و تقابل مسی و امباپه مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فوتبال یک پدیده جهانی است که می‌تواند فراتر از مرزهای خودش، هواداران را جذب کند و حتی می‌تواند ستارگان سایر ورزش‌ها را نیز به دام بیندازد. جذابیت فوتبال می‌تواند مقاومت هر فردی را بشکند و به نقاط غیرقابل دسترسی نفوذ کند و مردم را حول یک علاقه مشترک گرد هم آورد. جذابیت این ورزش زیبا باعث جذب اسطوره UFC، حبیب نورماگومدوف نیز شده است. او در حال حضور تعامل خوبی با ستاره‌های فوتبال دارد و حمایت خود را از تیم‌های مختلف نشان داده است.

علاقه حبیب نورماگومدوف به فوتبال

حبیب اخیرا به نتایج تیم النصر در مسابقات جام باشگاه‌های عرب واکنش نشان داده بود چراکه از هواداران متعصب کریستیانو رونالدو محسوب می‌شود. حبیب نورماگومدوف تجربه تماشای بازی فینال جام جهانی 2022 را هم دارد؛ جایی که او در یک استوری اینستاگرامی احساس و نظرش را در مورد تقابل لیونل مسی و کیلیان امباپه ابراز کرده بود.
ویدیویی جالب از ابراز علاقه حبیب نورماگومدوف به امباپه و مسی! به تازگی نورماگومدوف در اینستاگرام خود یک استوری به اشتراک گذاشت که در آن تصاویری از وی در پست صفحه‌ای به نام «گوریلا فایتینگ» دیده می‌شود. در این ویدئو او علاقه خود به فوتبال را نشان می‌دهد و عنوان می‌کند که یکی از فانتزی‌های کودکی او در سال 2022 به حقیقت پیوسته است.

ویدیویی جالب از ابراز علاقه حبیب نورماگومدوف به امباپه و مسی!

حبیب نورماگومدوف: فینال جام جهانی 2022 بهترین مسابقه عمرم بود

این فانتزی تماشای دیدار فینال جام جهانی بود که با رویارویی هیجان انگیز فرانسه و آرژانتین به حقیقت پیوست. او در این مورد می‌گوید:
اما فینال جام جهانی فوتبال 2022 برای من بهترین بود! از نظر احساسی، این بهترین مسابقه‌ای است که تا به حال تماشا کرده‌ام. این بهترین تجربه زندگی من بود. پایانش مانند فیلم‌های هندی بود: دسیسه، دسیسه، دسیسه و سپس مسی موفق شد.
  البته کیلیان امباپه نقش مهمی در دستیابی حبیب نورماگومدوف به این رویا پس از 24 سال داشت. مشخصا مبارز داغستانی با این دیدار ارتباط احساسی قدرتمندی داشته چراکه آن را به پایان یک فیلم هندی تشبیه کرده است. معمولا این تشبیه برای مواقعی به کار می‌رود که پایان یک اتفاق بسیار جذاب و هیجان انگیز بوده است. در آن دیدار آرژانتین موفق شد در ضربات پنالتی فرانسه را شکست دهد و برای سومین بار قهرمانی جام جهانی را بدست آورد. این مسابقه درخشش دو بازیکن بزرگ فوتبال یعنی لیونل مسی و کیلیان امباپه را به نمایش گذاشت. امباپه در این فینال جذاب هت‌تریک کرد اما نتوانست از عنوان قهرمانی برای تیمش دفاع کند. حالا نزدیک به هشت ماه از برگزاری دیدار فینال گذشته و اسطوره UFC نظر خود را در مورد این دیدار بیان کرده است. ویدیویی جالب از ابراز علاقه حبیب نورماگومدوف به امباپه و مسی!

حبیب نورماگومدوف و علاقه به زلاتان؛ یک روح مبارز در دو بدن

در گذشته هم حبیب نورماگومدوف تمایل خود را برای حضور در لیگ برتر انگلیس ابراز کرده بود. علاوه بر این این مبارز افسانه‌ای یک رابطه عمیق دیگر با فوتبال دارد. عشق مبارز UFC به فوتبال فراتر از تماشای صرف آن به عنوان یک تماشاگر است. نورماگومدوف علاقه خاصی به فوتبال دارد و اغلب این عشق را با مردم و در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد. او همیشه از زلاتان ابراهیموویچ که اخیرا بازنشسته شده، قدردانی می‌کند و رابطه خوبی با این ستاره سوئدی دارد. نورماگومدوف پس از بازنشستگی زلاتان، ویدئویی احساسی از دوران فوتبال این بازیکن را منتشر و به وی ادای احترام کرد. آخرین اخبار چهره های ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...