یک روایت جالب از UFC 229؛ وقتی حبیب نورماگومدوف تقریبا روی لئوناردو دی کاپریو فرود آمد

حبیب نورماگومدوف می‌گوید که اطلاعات لئوناردو دی کاپریو درباره MMA بیشتر از اطلاعات خود اوست.
کدخبر (202269) | 11 تیر 1402 | ساعت 15:10
0 168
یک روایت جالب از UFC 229؛ وقتی حبیب نورماگومدوف تقریبا روی لئوناردو دی کاپریو فرود آمد
حبیب نورماگومدوف می‌گوید که اطلاعات لئوناردو دی کاپریو درباره MMA بیشتر از اطلاعات خود اوست.

به گزارش سرخ نيوز، یو اف سی بزرگترین مسابقات MMA در دنیاست و طرفداران بی‌شماری را نیز دارد. بسیاری از سلبریتی‌های هالیوودی طرفدار سرسخت این مسابقات‌اند و بارها نیز برای تماشای مبارزه ستارگان محبوب خود از نزدیک در رویدادهای UFC حاضر بوده‌اند.

قهرمان سابق دسته سبک وزن یو اف سی یعنی حبیب نورماگومدوف پیش از این یک بار عکسی از خود را در کنار لئوناردو دی کاپریو، اسطوره هالیوود در شبکه‌های اجتماعی به انتشار رسانده بود. مبارز داغستانی در قسمت کپشن این پست نوشته بود که اطلاعات دی کاپریو از ام ام ای بیشتر از اطلاعات اوست.

لئوناردو دی کاپریو یکی از طرفداران پروپاقرص MMA است و تا بحال در چند رویداد یو اف سی از جمله UFC 167 و UFC 196 حاضر بوده است. آخرین باری که دی کاپریو از نزدیک شاهد یک رویداد یو اف سی بود به UFC 229 و مبارزه مشهور میان حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور باز می‌گشت. با این حال بازیگر فیلم تایتانیک از آن زمان تاکنون دیگر در هیچکدام از رویدادهای یو اف سی حاضر نبوده است.

نظر حبیب نورماگومدوف درباره لئوناردو دی کاپریو

مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در UFC 229 پرفروش‌ترین مبارزه در تاریخ این مسابقات بوده است. پس از این مبارزه اتفاقات جنجالی و جالبی رخ داد. نورماگومدوف پس از سابمیت کردن «بدنام» از روی نرده‌های رینگ بیرون پرید و به اعضای تیم مک گرگور که در میان جمعیت نشسته بودند حمله برد. «عقاب» بعدها در طی یک مصاحبه گفت که زمانی که بر روی جمعیت پرید تقریبا روی لئوناردو دی کاپریو فرود آمد:

راستش را بخواهم بگویم من اصلا کسی را از میان آن جمعیت نمی‌شناختم؛ البته بجز دی کاپریو.
یک روایت جالب از UFC 229؛ وقتی حبیب نورماگومدوف تقریبا روی لئوناردو دی کاپریو فرود آمد

حبیب نورماگومدوف در مصاحبه با تلویزیون MatchTV روسیه گفته بود:

لئوناردو دی کاپریو طرفدار سرسخت ام ام ای است. او بعد از مبارزه به من گفت: من تنها پنج متر آنسوتر نشسته بودم؛ تو تقریبا روی من فرود آمدی.

عقاب در ادامه این مبارزه گفته بود:

دی کاپریو آدم ساده‌ای است. برایم جالب بود که وقتی مردم جلو می‌آمدند تا با او عکس بگیرند او از این کار امتناع می‌کرد. وقتی دلیلش را پرسیدم گفت: نمی‌شود همه را راضی کرد؛ من ترجیح می‌دهم فقط با بچه‌ها عکس بگیرم.

حبیب نورماگومدوف می‌گوید که به‌شدت تحت تاثیر مناعت طبع و افتادگی لئوناردو دی کاپریو قرار گرفته است. عقاب این روحیه دی کاپریو را تحسین می‌کند که حتی با وجود چنین شهرتی همچنان سعی می‌کند مثل یک آدم عادی زندگی و رفتار کند.

جدیدترین اخبار ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...