همکاری جدید دیو باتیستا و جیسون موموآ ؛ منتظر این فیلم جذاب باشید

جیسون موموا و دیو باتیستا در چند فیلم با یکدیگر همبازی شده‌اند و حال در یک فیلم جدید با هم بازی خواهند کرد.
کدخبر (222475) | 03 شهریور 1402 | ساعت 22:28
0 337
همکاری جدید دیو باتیستا و جیسون موموآ ؛ منتظر این فیلم جذاب باشید
جیسون موموا و دیو باتیستا در چند فیلم با یکدیگر همبازی شده‌اند و حال در یک فیلم جدید با هم بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آنجل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم Blue Beetle، فیلم دیگری در دست ساخت دارد. او قرار است The Wrecking Crew را با بازی دیو باوتیستا و جیسون موموآ بسازد. هالیوود ریپورتر تأیید کرده که هر دو ستاره قبل از شروع اعتصاب بازیگران در ماه گذشته در حال مذاکره برای بازی در این فیلم بودند. دیو باتیستا و جیسون موموآ به‌دلیل حضور چشمگیری که در سینما داشتند، برای بازی در فیلم Dune انتخاب شدند. Dune اولین همکاری این دو ستاره اکشن بود و هیچ کدام برای گرفتن نقش، تست بازیگری ندادند. باتیستا در مصاحبه با Collider در سال 2021 گفت:

او (ویلنوو) مستقیماً از من پرسید که آیا می‌خواهم این نقش را بازی کنم؟ من جا خوردم. نمی‌دانستم چه بگویم جز اینکه مسلماً بله!
موموآ هم تجربه مشابهی برای گرفتن نقشش داشت، ولی این راحت انتخاب شدن، فقط فشار کار را برایش بیشتر می‌کرد. ستاره فیلم «Conan the Barbarian» در سال 2020 به Men's Health گفت:
اینکه می‌دانستم دنیس من را برای بازی در این نقش انتخاب کرده... من هرگز اینقدر مضطرب نبودم.
پس از پایان کار برروی Dune، باتیستا و موموآ دوباره در سریال See در پلتفرم Apple TV+، در نقش دو برادر به نام‌های بابا ووس (موموآ) و ادو ووس (باوتیستا) باهم هم‌بازی شدند. این دو کاراکتر در سریال، از هم نفرت داشتند و این نفرت منجر به نبردی حماسی در فصل دوم شد. موموآ در سال 2021 درباره این صحنه به کنایه در اینستاگرامش نوشت:
مراقب باش برادر، بابا می‌آید.
اگرچه آن‌ها در این سریال، نقش دشمن را بازی کردند، باتیستا گفته که این دو، رابطه دوستانه‌ای باهم دارند. او در سال 2021 به Variety گفت:
من سال‌ها دلم می‌خواست با موموآ کار کنم. ما واقعاً باهم خوب جور می‌شویم.
این دو به قدری از این همکاری لذت بردند که تصمیم گرفتند بار دیگر باهم هم‌بازی شوند و از رسانه‌های اجتماعی برای ارائه این ایده استفاده کردند.

آن ها از نفوذشان برای همکاری در یک فیلم استفاده کردند

دیو باتیستا در آگوست 2021 در توئیتر، ایده فیلمی را ارائه کرد که در آن، او و جیسون موموآ باهم بازی می‌کنند و باعث هیجان‌زدگی طرفداران شد. بازیگر فیلم «Guardians of the Galaxy» نوشت:
این هم از این... من و موموآ در یک فیلم پلیسی به سبک فیلم Lethal Weapon به کارگردانی دیوید لیچ.
همبازی شدن دیو باتیستا و جیسون موموآ در فیلم The Wrecking Crew این توئیت در فضای مجازی پخش شد، اما باتیستا این ایده را سرخود مطرح نمی‌کرد. موموآ در آگوست 2021 در مصاحبه با Entertainment Weekly گفت:
او (باتیستا) اول به من پیام داد که نشان می‌دهد چقدر آدم محترمی است. مشخص شد که به محض موافقت من، این ایده را توئیت کرده.
ستاره فیلم «Braven» در برنامه «The Late Late Show with James Corden» در سال 2021، وقتی که درباره ایده این فیلم پلیسی صحبت می‌کرد، نشان داد که این دو بازیگر، بیشتر از دو هم‌بازی در فیلم هستند و گفت:
ما همدیگر را دوست داریم.
شنیدن اینکه باتیستا و موموآ تمایل دارند در یک فیلم اکشن همکاری کنند، تنها چیزی بود که هالیوود برای شروع این پروژه به آن نیاز داشت. ماه‌ها پس از انتشار توئیت باتیستا، اعلام شد که استودیوها درحال رقابت باهم برای جذب این بازیگران برای این پروژه هستند. باتیستا و موموآ با جاناتان تاپر، نویسنده سریال «See» همکاری کردند تا ایده فیلم را مطرح کنند و نتیجه برای بازیگر «Army of the Dead» خوشحال‌کننده بود. باتیستا پس از اینکه اجازه ساخت پروژه را گرفت، نوشت:
دو ماه و 11 روز. زمان انتظار قابل قبولی است!
مدت‌ها قبل از اینکه این دو، فرصتی برای همکاری باهم پیدا کند، باتیستا تمام تلاش خود را کرده بود تا با موموآ رودررو ملاقات کند.

دیو باتیستا و جیسون موموآ به عنوان طرفدار هم، با یکدیگر ملاقات کردند

اولین ملاقات بین دیو باتیستا و جیسون موموآ، سر صحنه فیلم نبود. این دو ستاره اکشن، قبل از همکاری در فیلم Dune و سریال See یا فیلم پلیسی موردنظرشان، یکدیگر را در کامیکان ملاقات کردند. موموآ که در کنار باتیستا در برنامه Late Night with Seth Meyers حضور داشت و گفت:
ما در کامیکان به هم علاقه‌مند شدیم.
همبازی شدن دیو باتیستا و جیسون موموآ در فیلم The Wrecking Crew درواقع، این باتیستا بود که اول طرفدار ستاره «Justice League» بود. باتیستا گفت:
درواقع شاید یک سال یا یک سال و نیم قبل در اینستاگرام با او تماس گرفته بودم. من به دایرکتش رفتم.
بعد از اینکه این دو همدیگر را دیدند و فرصتی همکاری پیدا کردند، رابطه آن‌ها شکل گرفت. موموآ در سال 2021 درمورد هم‌بازی خود در سریال See به Entertainment Weekly گفت:
من این مرد را دوست دارم.
او بااشتیاق درمورد باتیستا صحبت کرد و معتقد بود که این احساسات، متقابل است. موموآ افزود:
من دوست دارم در کنار او باشم و احساس می‌کنم او نیز همین احساس را درمورد من دارد.
موموآ علاوه‌بر لذت بردن از رفاقتش، به فیزیک بدنی‌ای که باتیستا در نقش‌هایش دارد هم غبطه می‌خورد. موموآ به Entertainment Weekly گفت:
امیدوارم وقتی به سن باتیستا می‌رسم، بتوانم کاری را که او انجام می‌دهد، انجام دهم. او یکی از افراد بزرگی است که می‌تواند به خوبی حرکت کند و بجنگد.
با توجه دوستی بیرون از دنیای سینما و جذابیتی که روی صفحه نمایش دارند، طرفداران احتمالاً در سال‌های آینده، از دیدن همکاری باتیستا و موموآ لذت خواهند برد. آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...