پیشبینی مایکل جانسون از قهرمان بعدی دو سرعت 100 متر

مایکل جانسون، اسطوره آمریکایی دو سرعت اخیرا پیشبینی کرده است که فردیناند اومانیالا، دونده 27 ساله کنیایی در مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست مقام نخست را در دو 100 متر کسب خواهد کرد
کدخبر (214349) | 12 مرداد 1402 | ساعت 09:38
0 196
پیشبینی مایکل جانسون از قهرمان بعدی دو سرعت 100 متر
مایکل جانسون، اسطوره آمریکایی دو سرعت اخیرا پیشبینی کرده است که فردیناند اومانیالا، دونده 27 ساله کنیایی در مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست مقام نخست را در دو 100 متر کسب خواهد کرد

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایکل جانسون که خود دارنده چهار مدال طلای المپیک و هشت مدال طلای قهرمانی جهان است معتقد است که اومانیالا شانس نخست قهرمانی در مسابقات بوداپست است.

مایکل جانسون که در مسابقات المپیک 1996 آتلانتا هم در دو 200 متر و هم در دو 400 متر به مدال طلا دست یافت اخیرا در توئیتی نوشته بود که قدرت عضلانی فردیناند اومانیالا برای این دونده جوان یک برگ برنده خواهد بود. با این حال جانسون همچنین تردیدهایی را نیز نسبت به بعضی جوانب کار اومانیالا مطرح کرده است.

توئیت مایکل جانسون در حمایت از فردیناند اومانیالا

مایکل جانسون اخیرا در توئیتی نوشته است که گمان می‌کند قدرت عضلانی فردیناند اومانیالا یک نقطه قوت برای این بدنساز کنیایی باشد:

من پیش از این نیز گفته‌ام؛ به‌نظرم اومانیالا در مسابقات پیش روی بوداپست در رشته دو 100 متر به قهرمانی خواهد رسید. ساختار عضلانی بدن این جوان قدرت فوق‌العاده‌ای را به او بخشیده است. اما آیا همه‌ی مربیان و متخصصان علم ورزش درباره این موضوع توافق دارند؟ آیا ممکن نیست که اندام عضلانی موجب تضعیف عملکرد یک دونده سرعت شود؟»

در روز 21 جولای (30 تیر) فردیناند اومانیالا تاریخ‌سازی کرد و بدل به نخستین دونده اهل کنیا شد که در مسابقات سطح اول دنیا به مقام قهرمانی دست می‌یابد. او توانست با ثبت رکورد 9.92 ثانیه به قهرمانی در لیگ الماس موناکو در رشته دو 100 متر دست یابد. اومانیالا در حال حاضر خود را برای مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست آماده می‌کند.

مربی فردیناند اومانیالا یعنی دانکن آیمبا نیز اخیرا به توئیت مایکل جانسون درباره شاگرد خود واکنش نشان داده است.

پیشبینی مایکل جانسون از قهرمان بعدی دو سرعت 100 متر

واکنش مربی اومانیالا به گفته‌های جانسون

دانکن آیمبا، مربی فردیناند اومانیالا اخیرا از دغدغه‌مندی مایکل جانسون تقدیر کرده است و گفته است که جای نگرانی نیست؛ چرا که فیزیک عضلانی اومانیالا مانعی برای چالاکی و تحرک این دونده ایجاد نخواهد کرد. مربی تیم دو سرعت کنیا یعنی استیون اموانیکی نیز این گفته را تایید کرده است.

به‌نظر می‌رسد که مربیان اومانیالا معتقدند که قدرت عضلانی این دونده سرعتش را پایین نخواهد آورد. خود اومانیالا نیز کاملا در خصوص توانایی‌های خود اطمینان دارد. او اخیرا به رقبای خود هشدار داده بود که به‌سختی خود را برای مقابله با او در مسابقات جهانی بوداپست آماده کنند.

فردیناند اومانیالا یک منبع الهام برای نسل جدید ورزشکاران آفریقایی است. او ثابت کرده است که حتی یک کنایی نیز می‌تواند بدل به سریع‌ترین مرد جهان شود. حالا او با قهرمانی در لیگ الماس موناکو بیش از پیش نیز روحیه گرفته است و حتی از حمایت اسطوره‌هایی نظیر مایکل جانسون نیز برخوردار است.

آخرین اخبار سایر ورزش ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...