وقتی عضلات کای گرین زیر سوال می‌ رود؛ مصرف استروئید ها را متوقف کن!

کای گرین یکی از اعجوبه‌ های بدنسازی اخیرا با انتشار پستی در اینستاگرام خود عضلات دوسر و شکمش را در حین تمرین در یک باشگاه ورزشی در فضای باز به نمایش گذاشته است.
کدخبر (202437) 07 مرداد 1402 | ساعت 09:56
0 317
کای گرین یکی از اعجوبه‌ های بدنسازی اخیرا با انتشار پستی در اینستاگرام خود عضلات دوسر و شکمش را در حین تمرین در یک باشگاه ورزشی در فضای باز به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کای گرین یکی از اعجوبه‌های بدنسازی بود که در مستر المپیا سال‌های 2012، 2013 و 2014 مقام دوم را کسب کرد. گرین اغلب فیگورگیری‌ها و تغییرات فیزیکی بدن خود را در اینستاگرام با هوادارانش به اشتراک می‌گذارد و طرفداران همیشه نظرات جالب توجهی در مورد وضعیت او می‌گذارند.

غارتگر اخیراً ویدیوی دیگری را بارگذاری کرده است که در آن هنگام انجام حرکات کششی، بدن خود را به رخ می‌کشد. این بدنساز افسانه‌ای با فرم خود طرفدارانش را شگفت زده کرد اما با این حال برخی از آن‌ها در مورد عضلات شکم او ابهاماتی داشتند.

بسته پیشنهادی کای گرین به هوادارانش

در این پست کای گرین عضلات دوسر و شکم خود را در حین تمرین در یک باشگاه ورزشی در فضای باز به نمایش گذاشته است. او در توضیح این پست در مورد برنامه تمرینی خود صحبت و اعلام کرد که هوادارانش می‌توانند برنامه تمرینی وی را به قیمت یک دلار تهیه کنند.

او همچنین تصویر کوچکی را در کنار این ویدیو منتشر کرد که در مورد برنامه 12 هفته‌ای منقطع او برای داشتن اندامی متناسب در تابستان صحبت می‌کرد.

کای گرین پیش‌تر نیز با تمرینات خود طرفدارانش را تحت تأثیر قرار داده بود. در قسمت اخیر رادیو Heavy Muscle، کریس استو و دیو پالمبو از فرم بدن گرین تمجید و از اینکه این بدنساز کهنه‌کار در مسابقات مستر المپیا و مسترز المپیا شرکت نکرده، ابراز ناامیدی کردند.

اگرچه ممکن است کای گرین در سال 2014 بازنشسته شده باشد اما او همچنان با اطمینان در رشته تناسب اندام مربیگری می‌کند و به دنبال کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی انگیزه می‌دهد. با این حال طرفداران کای گرین در جدیدترین ویدیو او، نسبت به فرم و اندام وی مشکوک شدند.

سوالات هواداران بدنسازی از کای گرین

هواداران کای گرین در بخش نظرات سوالات خود را در مورد عضلات شکم او پرسیدند. یکی از این هواداران پرسیده است:

چرا بدنسازان چنین شکمی دارند؟

کای گرین یکی از اعجوبه‌های بدنسازی

یکی دیگر از دنبال‌کنندگان کای را به مصرف استروئید متهم کرد و نوشته:

مصرف استروئیدها را متوقف کن


صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


یکی دیگر از طرفداران هم نوشته:

چطور روده شما زیر چنین عضلات شکمی قرار گرفته است.

برخی دیگر هم معتقد بودند که او معده خود را از دست داده تا چنین عضلات شکمی داشته باشد. بنابراین ممکن است برحی از طرفدران از فیزیک کای گیرین متحیر شده باشند اما برخی دیگر عضلات شکمی او را زیر سوال بردند.

کای گرین یکی از اعجوبه‌های بدنسازی

کای گرین آغازگر نسلی از بدنسازان ابرقهرمانی با ظاهری سه بعدی

کای گرین برای اولین بار به دلیل عضلات توده‌ای و حجیم، فرم و اندام غول پیکر خود در اواخر دهه گذشته مورد توجه قرار گرفت. در واقع می‌توان گفت او آغازگر نسلی از بدنسازان ابرقهرمانی با ظاهری سه بعدی و جزئیات عضلانی حیرت‌انگیز بود.

کای گرین یکی از اعجوبه‌های بدنسازی

کای گرین در سال‌های 2009 و 2010 موفق شد عنوان آرنولد کلاسیک را به دست آورد و سپس در مسابقات مستر المپیا که معتبرترین و ویترین مسابقات تناسب اندام جهان است، شرکت کرد .چندی پیش گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال بازگشت او به صحنه مسابقات بدنسازی بخصوص در رقابت‌های مسترز المپیا مطرح شد اما هیچ وقت این اتفاق رخ نداد.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...