پیشنهادات شگفت‌انگیز لی هنی؛ قهرمان 8 دوره مستر المپیا و راز تقویت عضلات پا + ویدئو

لی هنی که هشت بار عنوان قهرمانی در مسابقات مستر المپیا را کسب کرده است، توصیه هایی در خصوص تقویت عضلات پا به بدنسازان ارائه کرد.
کدخبر (206287) 19 تیر 1402 | ساعت 23:21
0 162
لی هنی که هشت بار عنوان قهرمانی در مسابقات مستر المپیا را کسب کرده است، توصیه هایی در خصوص تقویت عضلات پا به بدنسازان ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لی هنی بدون شک یکی از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ بدنسازی است. این دارنده هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا به این معروف بود که در تمریناتش از تکنیک‌های شخصی و ویژه‌ای استفاده می‌کرد. هنی که در سال 1991 موفق شد رکورد هفت قهرمانی مستر المپیا آرنولد شوارتزنگر را بشکند اخیرا توصیه‌های تمرینی ارزشمندی را در اختیار علاقه‌مندان به بدنسازی قرار داده است. در ویدئویی که دیگر اسطوره بدنسازی یعنی میلوس سارسف اخیرا در یوتیوب منتشر کرده است لی هنی چند مورد از تکنیک‌های شخصی خود در خصوص تمرینات پایین تنه را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

توصیه های تمرینی لی هنی در خصوص تقویت عضلات پا؛ تجربیات ارزشمند قهرمان هشت دوره مستر المپیا

ویدئوی مشترک لی هنی و میلوس سارسف

ویدئویی که اخیرا توسط میلوس سارسف در یوتیوب منتشر شده است با این جملات لی هنی آغاز می‌شود:
اگر با وزنه‌های دویست کیلویی بتوانید کاری کنید که پاهایتان احساس کنند با وزنه‌های پانصد هزار تنی طرف هستند، در این صورت موفق شده‌اید.
منظور لی هنی این است که با استفاده از تکنیک‌های خاصی می‌توان با وزنه‌های معمولی فشار بسیار بیشتری را بر عضلات وارد آورد. هنی در ادامه می‌گوید:
چرا که پاها قادر نیستند تشخیص دهند که دقیقا از چه وزنه‌هایی استفاده می‌کنید. آنها صرفا احساسی که با آن مواجه می‌شوند را تشخیص می‌دهند. و هرچه بیشتر احساس فشار کنند بیشتر نیز رشد می‌کنند.
توصیه های تمرینی لی هنی در خصوص تقویت عضلات پا؛ تجربیات ارزشمند قهرمان هشت دوره مستر المپیا لی هنی در خصوص اساسی‌ترین حرکت‌ها در تمرینات پایین تنه گفته است:
حرکت جلو پا، حرکت پرس پا و حرکت اسکات سه حرکت اساسی برای تقویت عضلات پا هستند. نگران هم نباشید چون قرار نیست از وزنه‌های پانصد هزار تنی استفاده کنید.
هنی در ادامه صحبت‌های خود به بحث درباره شیوه خاص خود برای اجرای تمرینات پایین تنه پرداخته است.

لی هنی و تاکید بر اهمیت پشتکار در بدنسازی

پیش از این نیز یک ویدئویی یوتیوبی دیگر از لی هنی منتشر شده بود که اسطوره در آن درباره اهمیت پشتکار و تداوم تمرینات در بدنسازی به صحبت می‌پرداخت. هنی در آن ویدئو گفته بود: «خلق شاهکار زمان می‌برد.» توصیه های تمرینی لی هنی در خصوص تقویت عضلات پا؛ تجربیات ارزشمند قهرمان هشت دوره مستر المپیا لی هنی گفته بود که رویکرد صحیح تمرینی و عزم راسخ دو رکن حیاتی موفقیت در بدنسازی هستند. او با بیان اینکه هیچ‌چیز یک‌شبه حاصل نخواهد شد بر اهمیت صبر و پشتکار در بدنسازی تاکید کرده بود. بدون شک توصیه‌های خردمندانه این اسطوره بدنسازی برای بسیاری از علاقه‌مندان به این ورزش مفید فایده واقع خواهد شد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...