شیپ بدنی ایده آل ریچ گاسپاری در سن 60 سالگی؛ کار با وزنه اکسیر جوانی است

ریچ گاسپاری، بدنساز بازنشسته 60 ساله راز حفظ کردن شیپ بدنی ایده‌آل خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (202305) 18 تیر 1402 | ساعت 17:34
0 331
ریچ گاسپاری، بدنساز بازنشسته 60 ساله راز حفظ کردن شیپ بدنی ایده‌آل خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ریچ گاسپاری، ملقب به اژدهاکش در دهه‌ی هشتاد میلادی در سه دوره متوالی مستر المپیا توانست پشت سر لی هنی به عنوان نایب‌قهرمانی دست یابد. با این حال این بدنساز آمریکایی مجبور شد که در سال 1996 بخاطر مصدومیتی که چند سالی با آن درگیر بود برای همیشه از رقابت حرفه‌ای کناره‌گیری کند.

علیرغم اینکه ریچ گاسپاری حالا حدود سه دهه است که اعلام بازنشستگی کرده است اما هنوز هم عشق خود به بدنسازی و تمرین کردن را از دست نداده است. او به‌طور منظم ویدئوها و تصاویری از تمرینات خود را با بیش از نهصد هزار دنبال‌کننده‌اش به اشتراک می‌گذارد. او اخیرا کلیپی از تمرینات خود را که در کشور ایتالیا به انجام رسیده بود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود.

اکسیر جوانی ریچ گاسپاری

یکی از طرفداران ریچ گاسپاری در واکنش به این ویدئو نوشته بود که اسطوره هنوز جوان به‌نظر می‌رسد و گاسپاری پاسخ داده بود که کار با وزنه اکسیر جوانی است.

ریچ گاسپاری در طی دوران حرفه‌ای خود با بزرگانی نظیر لی هنی، لی لابرادا و رابی رابینسون به رقابت پرداخت. او علاوه بر مستر المپیا در چندین و چند رقابت معتبر دیگر از جمله مسابقات شب قهرمانان و مسابقات آرنولد کلاسیک نیز حاضر بود.

شیپ بدنی ایده آل ریچ گاسپاری در سن شصت سالگی؛ کار با وزنه اکسیر جوانی است

ریچ گاسپاری در جریان آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات شب قهرمانان سال 1992 با یک مصدومیت شدید از ناحیه گردن روبرو شد. این مصدومیت دو ماه او را خانه‌نشین کرد و اژدهاکش در طول این مدت حتی قادر به راه رفتن هم نبود.

گاسپاری که قهرمان نخستین دوره مسابقات آرنولد کلاسیک در سال 1989 است می‌گوید که در بدنسازی امروز دنیا زیبایی بدن و تقارن عضلات بسیار مهم‌تر از حجم و اندازه‌ آنها هستند. گاسپاری اخیرا با حضور در پادکست مایک اوهارن گفته بود که رفته‌رفته داروهای مکمل در حال گرفتن جای تمرین و سختکوشی هستند.

شیپ بدنی ایده آل ریچ گاسپاری در سن شصت سالگی؛ کار با وزنه اکسیر جوانی است

ریچ گاسپاری و استفاده از متد جوان سازی پوست

ریچ گاسپاری اخیرا یک متد درمانی مرتبط با زیبایی را پشت سر گذاشته بود و استفاده از آن را به طرفدارانش نیز توصیه کرده بود. در این متد که مورفئوس ایت نام دارد از طریق استفاده از فرکانس‌های رادیویی چین و چروک بدن، آسیب‌های ناشی از تابش اشعه خورشید و سایر آسیب‌های پوستی از بین می‌روند.

این متد برخلاف سایر متدهای درمانی پوست لایه‌های عمیق‌تر پوستی را هدف قرار می‌دهد و موجب افزایش تولید کلاژن در پوست می‌گردد. ریچ گاسپاری مدتی پیش از طریق حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به معرفی این متد درمانی و پیشنهاد آن به مخاطبانش پرداخته بود.

گاسپاری در ویدئویی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود حین انجام این متد درمانی دیده می‌شد و می‌گفت که هدفش جوان‌تر به‌نظر رسیدن است. او سپس به یکی از دکترها رو کرد و گفت:

شما قول دادید که مرا دوباره چهل ساله کنید!

اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...