پیشنهاد هنگفت به راندا روزی برای برگشتن به UFC 300

گزارش شده است که راندا روزی روابط خود را با WWE قطع کرده است و این باعث می‌شود که طرفداران این باور را داشته باشند که ممکن است برای دومین دوره خود به UFC بازگردد.
کدخبر (226398) | 12 شهریور 1402 | ساعت 19:15
0 216
پیشنهاد هنگفت به راندا روزی برای برگشتن به UFC 300
گزارش شده است که راندا روزی روابط خود را با WWE قطع کرده است و این باعث می‌شود که طرفداران این باور را داشته باشند که ممکن است برای دومین دوره خود به UFC بازگردد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، راندا روزی یکی از برترین نام‌های دنیای ورزش‌های رزمی است. این واقعیت که او ورزشکاری عالی هم در UFC و هم در WWE بود، باعث شد که این دو کمپانی، تمام تلاش خود را برای نگه داشتنش در بخش خودشان بکنند. با اینکه هنوز بیانیه رسمی صادر نشده، اما ادعاهای اخیر حاکی از آن است که راندا روزی از WWE خارج شده است. با شایعه خروج او از WWE، طرفداران می‌خواهند بدانند که آیا او دوباره با برند دانا وایت همسو می‌شود یا خیر. برندان شاوب، دوست پسر سابق راندا روزی، در پادکست اخیرش به این گمانه‌زنی‌ها پایان داد. او همچنین ادعایی کرد که باعث تعجب هواداران شد. شاوب گفت:

آن‌ها [UFC] برای بازگشت راندا روزی، پول بیشتری از آنچه که تصورش را بکنید پیشنهاد دادند، و او گفت نه.
پیشنهاد هنگفت به راندا روزی برای برگشتن به UFC 300 راندا سودهای کلانی را برای شرکت به ارمغان آورده و حضورش در لیست، امتیاز مهمی برای شرکت است. دانا وایت با نگاهی به وضعیت شرکتش، باید تمام تلاشش را برای برگرداندن او به بخشش کرده باشد. شاوب گفت:
با توجه به چیزی که من می‌دانم، آن‌ها به او پول بسیار هنگفتی پیشنهاد داده‌اند و او گفته: نمی‌خواهم.
این زوج سابق در شرایط خوبی از هم جدا نشدند. این موضوع اغلب باعث می‌شود که آن‌ها حرف‌های بدی راجع به هم بزنند و بعد از این اطلاعیه هم، رفتار برندون دقیقاً به همین شکل تعبیر شد.

آیا روندا روزی به UFC 300 باز می گردد؟

شایعات بازگشت راندا روزی به UFC به اوج خود رسیده است. با نگاهی به دوره با شکوهی که او در گذشته در UFC داشت، طرفداران منتظر بازگشت موفق‌تر او هستند. در حالی که هنوز چند ماه به UFC 300 باقی مانده، طرفداران حدس می‌زنند که او برای این رویداد به قفس هشت ضلعی باز می‌گردد. با این حال، راندا در این مورد حرفی نزده است. اولین بیانیه درمورد بازگشت او ازطرف دانا وایت بود. او به Sports Illustrated گفت:
هرگز امکان ندارد. او به هرچیزی که می‌خواست، رسیده است.
او همچنین توضیح داد که دو اتفاق مهمی که روزی آرزویشان را داشت قهرمانی UFC و قهرمانی WWE بود. او در انجام این کار موفق بوده و این احتمالاً کارش در ورزش‌های رزمی به پایان رسیده است. پیشنهاد هنگفت به راندا روزی برای برگشتن به UFC 300 راندا روزی مادر سه فرزند است و مسلماً از هر فرصتی برای گذراندن وقت با فرزندانش استفاده می‌کند. از نظر مالی، راندا هنوز هم ازطریق اسپانسرها و سایر کسب و کارهایی که دارد، درآمد زیادی به‌دست می‌آورد. آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...