چرا ریا ریپلی موهایش را کوتاه کرد؟ / تصمیم مهم کشتی‌گیر استرالیایی

کدخبر (195313) | 27 خرداد 1402 | ساعت 22:47
0 436
چرا ریا ریپلی موهایش را کوتاه کرد؟ / تصمیم مهم کشتی‌گیر استرالیایی
تصمیم ریا ریپلی برای کوتاه کردن موها و تغییر ظاهرش، تاثیر مهمی بر حرفه او در کشتی کج گذاشت.

به گزارش سرخ نیوز، ریا ریپلی از زمان پیوستن به گروه جاجمنت دی تبدیل به یکی از مهم‌ترین کشتی‌گیران کمپانی WWE شده است. علاوه بر مهارت‌های فنی و نمایشی ریا ریپلی، ظاهر او نیز نقش مهمی در جلب توجهات داشته است که در این بین، موهای کوتاه و مشکی رنگ او بیشتر به چشم می‌آید. اما ظاهر ریا ریپلی همیشه به این شکل نبوده است.

مانند اکثریت قریب به اتفاق کشتی‌گیران زن، او نیز در ابتدا موهایی بلند داشت اما رفته رفته از طول آن کاست و رنگش را نیز از بلوند به مشکی تغییر داد تا چهره‌ای خشن و خبیث‌تر از خود به نمایش بگذارد. 

تصمیمی که زندگی ریا ریپلی را تغییر داد

اما کوتاه شدن موی ریا ریپلی، صرفا به دلیل تغییر کاراکتر او به شخصیت منفی نبوده است و شاید هواداران با شنیدن علت آن، متعجب شوند. ریپلی در این خصوص می‌گوید:

در مقطعی، چالش‌های بسیاری را در زندگی‌ام پشت سر می‌گذاشتم و مشکلاتی با شریک زندگی‌ام داشتم. می‌شنیدم که دیگران معتقدند در حرفه‌ام پیشرفت نمی‌کنم و یا تلاشم به حد کافی نیست. افسردگی و اضطراب من در حال شروع شدن بود اما تصمیم گرفتم که باید زندگی را آنگونه که می‌خواهم شروع کنم. تصمیم گرفتم خود واقعی خودم باشم. به همین دلیل موهایم را کوتاه کردم و شروع کردم به زندگی واقعی برای خودم.

 ریا ریپلی درحال حاضر دارنده کمربند قهرمانی جهان زنان WWE محسوب می‌شود. چه کسی می‌تواند به قهرمانی ریا ریپلی پایان دهد؟ این شاید سوالی باشد که با توجه به روند فعلی این کشتی‌گیر استرالیایی، پاسخ سختی داشته باشد و او برای مدتی طولانی، دوران قهرمانی خود را ادامه دهد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...