10 فینیشر برتر تاریخ کشتی کج به انتخاب ChatGPT

پلتفرم هوش مصنوعی ChatGPT ده فینیشر برتر تاریخ WWE را لیست کرده است.
کدخبر (194988) | 26 خرداد 1402 | ساعت 12:07
0 414
10 فینیشر برتر تاریخ کشتی کج به انتخاب ChatGPT
پلتفرم هوش مصنوعی ChatGPT ده فینیشر برتر تاریخ WWE را لیست کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فینیشرها در کنار مهارت‌های کشتی‌گیری و توانایی در انجام حرکات نمایشی، یکی از سه رکن موفقیت مبارزان کشتی کج هستند. خصوصاطً از ابتدای دهه نود به این‌سو فینیشرها نقشی اساسی را در شکل‌دهی به کارنامه حرفه‌ای ستارگان کشتی کج ایفا نموده‌اند. فینیشرها خصوصاً در مسابقات WWE از سطوح کارایی متفاوتی برخوردار هستند و استفاده از آن‌ها در برابر هر حریف خاصی می‌تواند به نتایج مختلفی منجر شود. اما بزرگ‌ترین فینیشرها در تاریخ دبلیودبلیوئی کدام فینیشرها بوده‌اند؟ اخیراً همین سؤال از پلتفرم هوش مصنوعی ChatGPT پرسیده شده است و نتایج حاصله نیز بسیار جالب توجه بوده است. 10 فینیشر برتر تاریخ کشتی کج به انتخاب ChatGPT

 فینیشر برتر تاریخ کشتی کج

  1. فینیشر نیزه - استفاده شده توسط اج
اگرچه این حرکت یک حرکت معمول است که ستارگان دیگری نظیر بابی لشلی، رومن رینز و گولدبرگ نیز از آن استفاده کرده‌اند، اما معروف‌ترین ورژن آن ورژنی است که توسط اج به‌کار رفته است. علی‌الخصوص استفاده از آن در رسلمنیا 17 در برابر جف هاردی.
  1. فینیشر شلیک بی‌نقص - استفاده شده توسط برت هارت
به‌کارگیری درست این فینیشر معمولاً نتیجه‌ای قطعی را در پی دارد: مبارزه با سابمیشن به پایان می‌رسد. البته این حرکت نیز بجز برت هارت توسط دیگر ستارگان کشتی کج هم مورد استفاده قرار گرفته است. ازجمله توسط اوون برادر برت، راک و استینگ.
  1. فینیشر F5 - استفاده شده توسط براک لزنر
نام این فینیشر به شدیدترین درجه طوفان در علم جغرافیا اشاره دارد. شکل اجرای این حرکت به این صورت است که حریف از زانو روی دست بلند می‌شود و بعد با قدرت تمام با سر به‌روی زمین کوبانده می‌شود. 10 فینیشر برتر تاریخ کشتی کج به انتخاب ChatGPT
  1. فینیشر تعدیل‌شده - استفاده شده توسط جان سینا
این فینیشر در واقع نسخه‌ی کمتر خشونت‌بار و تعدیل‌شده‌ای از همان فینیشر F5 است و نام آن نیز به همین موضوع اشاره دارد. شروع این حرکت درست شبیه به فینیشر براک لزنر است. اما جان سینا در ادامه به‌جای اینکه حریف را روی دست بچرخاند، صرفاً او را از پشت سر به زمین می‌کوبد. گرچه این فینیشر از سطح قدرت و خشونت فینیشر F5 برخوردار نیست؛ اما با این حال ChatGPT رتبه‌ی بالاتری را به آن اختصاص داده است. شاید دلیل این امر، انبوه مبارزات بزرگ و خاطره‌انگیزی باشد که جان سینا در آن‌ها فینیشر معروف خود را به‌کار گرفته است. مبارزه سینا و اج در سال 2006 را به یاد بیاورید.
  1. فینیشر شجره‌نامه - استفاده شده توسط تریپل اچ
این یکی از مشهورترین و نمادین‌ترین حرکت‌ها در تاریخ WWE است و در عین حال، یکی از بی‌رحمانه‌ترین آن‌ها. این فینیشر شما را با صورت به زمین می‌کوباند. آن‌هم درحالیکه هر دو دستتان از پشت تحت کنترل حریف است.
  1.  فینیشر Sweet Chin Music - استفاده شده توسط شان مایکلز
این حرکت بارها و بارها در کشتی کج مورد استفاده قرار گرفته است. اوسوز، یانگ باکس و دولف زیگلر از جمله کسانی بودند که از این فینیشر در مبارزات خود بهره بردند. اما حقیقتاً هیچکس این حرکت را بهتر از شان مایکلز اجرا نمی‌کرد. مایکلز در مبارزه‌اش برابر ریک فلر در رسلمنیا 24 با اجرای این حرکت به کارنامه‌ی حرفه‌ای فلر پایان داد. یکی دیگر از اجراهای بی‌نقص این فینیشر در مبارزه مایکلز با شلتون بنجامین در سال 2005 رخ داد.
  1. فینیشر RKO - استفاده شده توسط رندی اورتون
در طی سالیان سال، هزاران میم از این فینیشر ساخته شده است و حتی اگر طرفدار کشتی کج نباشید هم احتمالاً چندتایی از این میم‌ها را دیده‌اید. در خصوص این حرکت هم باید گفت که رندی اورتون تنها کسی نبود که از آن استفاده کرد. دایموند کاتر و DDP نیز دیگر مبارزانی بودند که در این حرکت شگرد داشتند. با این حال، هیچکس تابه‌حال نتوانسته این فینیشر را با قدرت و اثرگذاری اورتون اجرا کند.
  1. فینیشر راک باتم - استفاده شده توسط راک
این حرکت در گذر سال‌ها بدل به بخشی از شخصیت یکی از اسطوره‌ای‌ترین مبارزان WWE، یعنی دواین جانسون، گردید. راک این فینیشر را زمانی به‌کار می‌گرفت که حریفش گرفتار احساس درد شدید شده بود و کنترل مبارزه از دستش خارج شده بود. در طی اجرای این حرکت یک دست حریف برروی شانه‌ی راک قرار می‌گرفت، یک دست راک برروی کمر حریف قرار می‌گرفت و دست دیگر نیز برروی گردن حریف قرار داده می‎‌شد. در نهایت حریف به کف رینگ کوبیده می‌شد.
  1.  فینیشر سنگ قبر - استفاده شده توسط آندرتیکر
استفاده از این فینیشر در سال 1997 توسط WWE ممنوع اعلام شد. دلیل آن اجرای نادرست این حرکت توسط اوون هارت در مبارزه سامر اسلم برابر استیو آستین بود. با این حال، به آندرتیکر اجازه داده شد که همچنان از نسخه خاص خود در اجرای این حرکت استفاده کند. آندرتیکر این فینیشر را بسیار با مهارت اجرا می‌کرد و ریسک بروز مصدومیت نیز برای حریفانش وجود نداشت. 10 فینیشر برتر تاریخ کشتی کج به انتخاب ChatGPT
  1. فینیشر گیج‌کننده استون کولد - استفاده شده توسط استیو آستین
آیا فینیشر دیگری می‌توانست با ضربه‌ی گیج‌کننده‌ استون کولد رقابت کند؟ بدون شک جایگاه نخست باید به همین فینیشر می‌رسید. این حرکت با ضربه‌ای به شکم و سپس حلقه زدن دست‌ها دور سر حریف آغاز می‌شود. سپس سر حریف به شانه‌ی اجراکننده‌ی حرکت کوبانده می‌شود و مبارزه به پایان می‌رسد. گرچه این فینیشر توسط کوین اونز نیز به‌کار گرفته شده است اما اکثر طرفداران کشتی کج آن را با نسخه‌ی استیو آستین می‌شناسند. جدیدترین اخبار ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...