کریس بامستد زمان بازنشستگی خود را اعلام کرد؛ احتمالا در 30 سالگی!

کدخبر (168803) | 31 فروردین 1402 | ساعت 17:04
1 1489
کریس بامستد زمان بازنشستگی خود را اعلام کرد؛ احتمالا در 30 سالگی!
به گفته کریس بامستد اگر او روزی با شرایطی مواجه شود که احساس کند مشکلات سلامت جسمانی‌ از کنترلش خارج شده است، ممکن است از بدنسازی بازنشسته شود.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد از سال 2019 با قهرمانی در چهار دوره فیزیک کلاسیک مستر المپیا بر این دسته حکمرانی کرده است. فداکاری این ورزشکار 28 ساله او را در صنعت بدنسازی به یک چهره محبوب تبدیل کرده و این سوال را برای هواداران به وجود آورده که آیا کسی می‌تواند در آینده جایگزین وی شود یا خیر؟ او هر زمان که از نظر روانی آمادگی داشته باشد، بازنشسته خواهد شد اما به نظر می‌رسد او سن مشخصی را برای این کار در نظر گرفته است. هرچند قبل از آن، بامستد قصد ندارد به این راحتی عنوان پادشاهی خود را واگذار کند. اخیرا کریس بامستد در کانال یوتیوبی »Don’t Be Sour» حضور پیدا کرد و صحبت‌های صریحی درباره خودش انجام داد. او درباره آمادگی‌اش جهت کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا در سال 2023 صحبت‌هایی انجام داد و در مورد برخی از مسائلی که تاکنون به آنها اشاره نکرده بود، اظهاراتی را داشت. کریس بامستد زمان بازنشستگی خود را اعلام کرد؛ احتمالا در 30 سالگی!در این مصاحبه، مکس چونینگ مجری برنامه از کریس بامستد می‌پرسد:

چه زمانی به پایان راه می‌رسی؟

بامستد هم در پاسخ می‌گوید:

اگرچه این سوال یک میلیون دلار ارزش دارد اما در حال حاضر هیچ پاسخ قطعی برای آن ندارم.

کریس بامستد زمان بازنشستگی خود را مشخص کرد!

با این حال به نظر می‌رسد او جایگاه پادشاهی را در زمانی که از نظر روانی آماده شود، تحویل خواهد داد. بامستد عنوان کرد که قطعاً هدفی برای بازنشستگی پس از رسیدن به اوج دارد. بامستد تصمیم دارد حتی زمانی که پتانسیل کافی برای ادامه مسیر و قهرمانی‌های بیشتر را دارد، با انتخاب خودش این موقعیت را ترک کند. او علاقه دارد حتی پس از بازنشستگی نیز از نظر فیزیکی سالم بماند و در ادامه زندگی خود فعال و پویا باشد. کریس بامستد زمان بازنشستگی خود را اعلام کرد؛ احتمالا در 30 سالگی! علاوه بر این بامستد اظهار داشت که اغلب به نامزدش کورتنی کینگ می‌گوید که در هر زمان روی همان سال تمرکز می‌کند و در مورد آنچه در سال‌های بعد اتفاق می افتد، فکر نمی‌کند. او همچنین عنوان کرد که مسائل درمانی خاصی دارد و به همین دلیل به طور مرتب معاینه می‌شود. به گفته کریس بامستد اگر او روزی با شرایطی مواجه شود که احساس کند مشکلات سلامت جسمانی‌ از کنترلش خارج شده است، ممکن است بازنشسته شود. با در نظر گرفتن اظهارات این بدنساز برجسته، به نظر می‌رسد در حال حاضر اصلی‌ترین برنامه او رسیدن به قهرمانی این دوره مستر المپیا باشد. او در نهایت سنی را که ممکن است در آن بازنشسته شود را اعلام کرد

اگر احساس خوبی داشته باشم، احساس کنم سالم هستم و هنوز عاشق کاری هستم که انجام می‌دهم و برای یک قهرمانی دیگر هیجان دارم، یک سال دیگر هم به فعالیتم ادامه می‌دهم اما فکر نمی‌کنم بیش از سن 30 سالگی به این کار ادامه دهم.

جدایی کریس بامستد و هنی رامبد

این اولین بار نیست که کریس بامستد به بازنشستگی خود اشاره می‌کند. او چند ماه پیش هم عنوان کرد که برای جدایی از هنی رامبد برنامه ریخته است. سال گذشته زمانی که کریس بامستد برای چهارمین بار برنده فیزیک کلاسیک خود شد، طرفداران تصور می‌کردند که او ممکن است بازنشسته شود. به همین علت کریس بامستد برای پاسخ به شایعات بازنشستگی خود، در پادکستی به همراه هنی رامبد در مورد آن صحبت کرد. کریس بامستد زمان بازنشستگی خود را اعلام کرد؛ احتمالا در 30 سالگی! بامستد اظهار داشت:

پاسخ صادقانه من این است که شاید فقط یک سال دیگر به این کار ادامه دهم. وقتی سلامتی من در خطر باشد و دائما اضطراب داشته باشم، چرا باید این کار را انجام دهم؟

بیماری خاص کریس بامستد، جان قهرمان مستر المپیا در خطر است

او می‌گوید نمی‌خواهد با استرس و رنج، به دنبال چیزی که دوست دارد، برود. بامستد 28 ساله کاملا از وضعیت سلامتی خود آگاه است. او از یک اختلال خود ایمنی به نام نفروپاتی IGA رنج می‌برد. این بیماری باعث تورم در کلیه‌ها، پاها، کمر و معده بیمار می‌شود. با توجه به شرایطی که کریس بامستد از نظر سلامت جسمانی دارد، او نسبت به زمان بازنشستگی خود کاملا هوشیار است و می‌خواهد این کار را درست زمانی انجام دهد که هنوز در اوج است.

بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خب ظاهراً مصرف استرویید داره رو کریس تاثیراتشو نشون میده .. چند سال دیگه مافیای دارو میگه اون فقط یه بیماری خیلی خیلی نادر داشت
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...