کری کوتوله داغستانی برای بدنام؛ هاسبولا ماگومدوف نام مرغش را کانر مک گرگور گذاشت!

وقتی هاسبولا از کانر مک گرگور درخواست مبارزه کرد، این فراخوان به یک کری‌خوانی داغ و تبادل جملات داغ میان آن‌ها تبدیل شد.
کدخبر (197211) | 01 تیر 1402 | ساعت 13:46
0 460
کری کوتوله داغستانی برای بدنام؛ هاسبولا ماگومدوف نام مرغش را کانر مک گرگور گذاشت!
وقتی هاسبولا از کانر مک گرگور درخواست مبارزه کرد، این فراخوان به یک کری‌خوانی داغ و تبادل جملات داغ میان آن‌ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کری‌خوانی، یکی از ویژگی‌های جدایی‌ناپذیر ورزش ام ام ای در پروموشن UFC است. این کری‌های با رقابت‌ها عجین شده و بخش جذاب آن‌ها محسوب می‌شود. برخی از شناخته‌شده‌ترین رقابت‌ها در تاریخ UFC مانند رقابت بین جان جونز و دانیل کورمیر، حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور، اندرسون سیلوا و چیل سونن و... همواره با همین کری‌خوانی‌ها همراه بوده است. در این میان، کانر مک گرگور، قهرمان سابق UFC و هاسبولا ماگومدوف، سلبریتی محبوب شبکه‌های اجتماعی روسیه، رقابت تا حدودی عجیبی با یکدیگر داشتند.

کری خوانی کانر مک گرگور و هاسبولا ماگومدوف

ماگومدوف 20 ساله زمانی در مسابقات ام ام ای به شهرت رسید که ویدیوهایش مبنی‌بر فراخواندن قهرمانان بزرگ UFC به مبارزه، در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست چرخید و به دست خود مبارزان هم رسید. با این حال، وقتی هاسبولا از کانر مک گرگور درخواست مبارزه کرد، در حالیکه تصور نمی‌شد مبارز ایرلندی به آن واکنشی نشان دهد، این فراخوان به یک کری‌خوانی داغ و تبادل جملات داغ میان آن‌ها تبدیل شد. این چهره معروف داغستانی، که رفاقت نزدیکی با حبیب نورماگومدوف هم دارد، از رویارویی خود با کانر مک گرگور به‌عنوان یکی از معروف‌ترین دشمنی‌هایش یاد کرده است. کری کوتوله داغستانی برای بدنام؛ هاسبولا ماگومدوف نام مرغش را کانر مک گرگور گذاشت!

دشمنی کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف

هاسبولا ماگومدوف به‌دلیل رابطه نزدیکش با حبیب نورماگومدوف، در نقطه مقابل کانر مک گرگور قرار دارد. گفته می‌شود مینی حبیب یک بار از مرغ مزرعه خود ویدئویی تهیه کرده و گفته است که نام آن را کانر مک گرگور گذاشته است. اگرچه ممکن است مرغ برای بسیاری یک توهین عادی به نظر برسد اما در روسیه آن را بسیار جدی می‌گیرند. در واقع این توهین به یکی از دلایل دشمنی کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف تبدیل شده؛ چراکه برای بدنام، چنین توهینی غیرقابل تحمل بوده است. به‌دنبال آن، کانر مک گرگور با بدترین جملات و کلمات، به توهین هاسبولا واکنش نشان داد. این درگیری جنبه خصوصی هم پیدا کرد و هاسبولا را عقب‌مانده خطاب کرد. این کری‌خوانی به‌سرعت توجه همه را به خود جلب کرد. هاسبولا ماگومدوف که اخیراً در مورد آن صحبت می‌کرد، آن را یک نبرد مشهور تاریخی نامید. کری کوتوله داغستانی برای بدنام؛ هاسبولا ماگومدوف نام مرغش را کانر مک گرگور گذاشت! کانر مک گرگور بدون شک یکی از تفرقه‌انگیزترین چهره‌های UFC است و به همین دلیل، او درگیر تعدادی از حوادث بحث‌برانگیز خارج از UFC شده است. این فوق ستاره ایرلندی، اخیراً به آزار جنسی یک زن در جریان بازی فینال NBA متهم شده است. پس از اعلام این خبر، چندین ویدئو ضبط شده از او به همراه متهم در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد. با این حال، از آنجایی که مسئولان در حال بررسی موضوع هستند، اکنون به‌سختی می‌توان در مورد آن به نتیجه رسید. UFC همچنین بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده است که قبل از قضاوت در مورد این مبارز، منتظر تکمیل تحقیقات هستند. آخرین اخبار ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...