کشتی با کمر شکسته؛ معجزه ست رالینز در سامراسلم!

کدخبر (224160) | 05 شهریور 1402 | ساعت 16:49
0 200
کشتی با کمر شکسته؛ معجزه ست رالینز در سامراسلم!
به نظر می‌رسد ست رالینز از یک مصدومیت قدیمی رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ست رالینز همواره در مورد مصدومیت‌هایی که با آنها مواجه بوده، صحبت کرده و همیشه طرفدارانش را در جریان این مشکلات و فعالیت‌هایی که برای رفع آنها انجام داده، قرار داده است.

یکی از این مصدومیت‌ها درست قبل از سامراسلم 2023 به سراغش آمده بود. در آن مقطع ست رالینز می‌توانست با واگذار کردن عنوان قهرمانی خود به فین بلر، فرصتی برای استراحت داشته باشد اما او به رینگ آمد و با شکست بلر توانست قهرمانی خود را حفظ کند؛ اتفاقی که باعث تعجب هواداران این قهرمان کمربند قهرمانی سنگین‌وزن WWE شد.

حالا ست رالینز خودش را آماده می‌کند تا در یک مسابقه مهم که شاید منجر به بازنشستگی هر دو طرف هم شود، مقابل شینسکه ناکامورا قرار بگیرد و این در شرایطی است که مصدومیت‌های قدیمی در ناحیه کمرش، دوباره جان گرفته و خودی نشان می‌دهد.

ست رالینز و دو شکستگی کمر 

ناکامورا جنبه‌ای از خودش را به نمایش خواهد گذاشت که ممکن است طرفداران WWE با آن آشنا نباشند و کسانی که او را در NJPW تماشا کرده‌اند، هفت سال منتظر دیدن او بوده‌اند.

 در تبلیغات این هفته RAW، ناکامورا ادعا کرد که کمر رالینز شکسته است و هر کاری را که انجام خواهد داد تا باعث می‌شود رالینز در قسمت پایین کمرش احساس دردی طاقت‌فرسا کند. با این حال و برخلاف انتظار، رالینز هم ادعای ناکامورا را تایید و اعلام کرد که نظرات او دقیق هستند! رالینز تصریح کرد که صدمات کمری که ناکامورا به آن اشاره کرده و می‌خواهد آنها را هدف قرار دهد، دو شکستگی کمر در پایه ستون فقرات او است. شکستگی‌هایی که او تمام طول سال 2019 متحمل شد و از آن زمان تاکنون با آن دست و پنجه نرم می‌کند. ست رالینز اضافه کرد که شکستگی‌ها به خودی خود بهبود نمی‌یابند، بنابراین او از سال 2019 با درد زندگی می‌کند و از آن رنج می‌برد. احتمالا شکستگی‌ها تا زمانی که رولینز استراحت نکرده و آن‌ها را رفع نکند، برطرف نمی‌شوند.

آماده برای پی بک 2023

این وقفه جهت استراحت، ممکن است پس از پی بک 2023 اتفاق بیفتد و تصمیم برای جلوگیری از قهرمانی فین بلر در سامر اسلم 2023، ممکن است بعد از رویداد زنده بعدی WWE منطقی به نظر برسد. تنها یک هفته و نیم دیگر، مسابقه قهرمانی جهان بین ست رالینز و ناکامورا برگزار می‌شود. از آنجایی که ست رالینز خودش به داشتن چنین مصدومیتی در کمرش اعتراف کرده و ناکامورا که تصمیم دارد دست روی پاشنه آشیل رالینز بگذارد تا او را از پای درآورد، احتمالا پی‌بک مکانی عالی برای تغییر عنوان قهرمانی است تا رالینز بتواند مدتی استراحت کند. بسیاری از طرفداران بسیار خوشحال هستند که بالاخره نسخه سادیستیک ناکامورا را در WWE می‌بینند. تبلیغاتی که طی چند روز گذشته از بازگشت ناکامورا به RAW منتشر شده، نشان می‌دهد که او از شرایط فعلی خود خسته شده و تصمیم دارد ماهیت واقعی خود را به ست رالینز نشان دهد. در حال حاضر ویدئوهای مربوط به مبارزه ست رالینز و شینسوکه ناکامورا در شبکه‌های اجتماعی بازدید بالایی دارند.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...