کندال جنر ؛ سوپر مدلی که خود را کارداشیان نمی‌داند!

گویا کندال جنر خیلی هم از نقشی که شهرت در زندگی‌اش بازی کرده، هیجان‌زده نیست. یا بهتر است بگوییم، او نمی‌خواسته این راه را برای زندگیش انتخاب کند.
کدخبر (225516) | 10 شهریور 1402 | ساعت 09:56
0 190
کندال جنر ؛ سوپر مدلی که خود را کارداشیان نمی‌داند!
گویا کندال جنر خیلی هم از نقشی که شهرت در زندگی‌اش بازی کرده، هیجان‌زده نیست. یا بهتر است بگوییم، او نمی‌خواسته این راه را برای زندگیش انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کندال جنر بیش از نیمی از عمرش را در شهرت سپری کرده است. او وقتی اولین بار برنامه Keeping Up With the Kardashians پخش شد، فقط 11 سال داشت و از آن زمان مجبور شده در مرکز توجهات زندگی کند. کندال جنر شکایتی ندارد، به هرحال این اتفاق برای به او امتیازات زیادی داشته، اما گویا خیلی هم از نقشی که شهرت در زندگی‌اش بازی کرده، هیجان‌زده نیست. یا بهتر است بگوییم، او نمی‌خواسته این راه را برای زندگی‌اش انتخاب کند.

کندال جنر علاقه‌ای به شهرت ندارد

این مدل معروف به مجله وال استریت ژورنال گفت:
از زمانی که واقعاً جوان بودم، احساس می‌کردم در خانواده‌ام جای ندارم. من در این زندگی به دنیا آمدم، اما این زندگی را انتخاب نکردم. به هیچ وجه برای [شهرت] ساخته نشده‌ام...در مشهور بودن خوب نیستم. من این کار را انجام می‌دهم و یاد گرفته‌ام که چطور آن را انجام دهم.
پروسه یادگیری برای کندال جنر  بدون دست انداز هم نبود. جنر گفته که در سال‌های جوانی سر پاپاراتزی‌ها فریاد می‌زده و تازه الان آنها را به عنوان بخشی از زندگی پذیرفته است. او گفت:
تقریباً 20 سال طول کشید تا عادت کنم، خوب، فکر می‌کنم الان عادت کرده‌ام و این خوب است و می‌فهمم.
این رویکرد را با روشی که خواهران بزرگ‌ترش به راحتی برای شهرت پذیرفتند، مقایسه کنید:
[کیم] می‌گوید: «من فقط برای اینکه ازم عکس گرفته شود، به فروشگاه کیتسون در منطقه رابرتسون می‌رفتم...» فکر می‌کنم او برای [این زندگی] ساخته شده است.
شاید به همین دلیل است که کندال جنر گفته که کمتر به کارداشیان‌ها شباهت دارد و بیشتر یک جنر است. او گفت:
معلوم است که می‌دانم جزو خواهران کارداشیان به حساب می‌آیم. این برایم عجیب است... چون از بسیاری جهات، شبیه پدرم هستم. به نظرم، من یک جنر واقعی هستم.
کندال جنر با احتیاط از کنار تله ترحم برای خود عبور کرد و گفت که این وضعیت برای او بیشتر چالش برانگیز است و افزود:
من خود را یکی از خوش‌شانس‌ترین افراد روی کره زمین می‌دانم که می‌توانم به همین اندازه‌ای که زندگی می‌کنم هم، زندگی کنم.... نمی‌خواهم اینجا بنشینم و بگویم «بیچاره من»، اما فکر می‌کنم که (این مقدار توجه) خیلی شدید است…. مردم نسبت به خانواده بدجنس‌تر از بقیه هستند. همه چیز را به بدی برداشت می‌کنند.
کندال جنر نمیخواسته در کانون توجه باشد و خود را کارداشیان نمیداند! آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...