15 سلبریتی که دروغ هایشان لو رفت!/ از کارداشیان‌ها تا جاستین بیبر و دونالد ترامپ

کدخبر (224921) | 08 شهریور 1402 | ساعت 13:19
0 302
15 سلبریتی که دروغ هایشان لو رفت!/ از کارداشیان‌ها تا جاستین بیبر و دونالد ترامپ
سلبریتی‌های بسیار هستند که محتوای دروغ منتشر کرده‌اند اما دستشان رو شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در عصر دیجیتال، دروغ گفتن از همیشه راحت‌تر است. مردم نمی‌توانند کف دست‌های عرق کرده یا رفتار مضطربمان را از پشت صفحه‌ کلید ببینند. متأسفانه، این به این معنی است که رسانه‌های اجتماعی، پر از اطلاعات غلط است. البته دروغ‌های مختلفی داریم، از دروغ مصلحتی گرفته تا فریب دادن افراد. تا الان تعدادی از سلبریتی‌ها در حال دروغگویی دستشان رو شده و طرفداران آن‌ها را متهم به فریبکاری کرده‌اند.

سلبریتی هایی که دروغشان رو شده است

در ادامه، لیستی از مشهورترین سلبریتی‌هایی که دروغشان رو شده را تهیه کردیم.

  • کیم کارداشیان

در سال 2015، کیم کارداشیان عکسی را با این کپشن در اینستاگرام منتشر کرد:

نورث این عکس را در حین بازی روی گوشی من، پست کرد. نمی‌دانم چرا یا چطور این را انتخاب کرد، اما شکایتی هم ندارم! LOL! پاکش کردم پس الان خودم دوباره پستش می‌کنم!

البته، در سال 2021 ممکن است این اتفاق منطقی باشد، اما در سال 2015، دختر کارداشیان، نورث، چهار دست و پا راه می‌رفت. به همین دلیل باید گفت که هوادارن، دست کم به این ادعا مشکوک بودند. همه کارداشیان ها دروغگو هستند! سلبریتی هایی که دروغ هایشان در شبکه های اجتماعی لو رفت!

  • کلویی کارداشیان

در یک اتفاق بسیار عجیب، کلویی کارداشیان عکسی از کیک‌هایی که می‌گفت برای روز شکرگزاری سال 2015 پخته را در اینستاگرام منتشر کرد. اما TMZ دستش را رو کرد. آن‌ها متوجه شدند که این کیک‌ها را نانوایی Sweet Lady Jane در لس آنجلس پخته و کارداشیان همه چیز را به صحنه‌سازی کرده است.

  • بریتنی اسپیرز

در اوایل سال 2016، بریتنی عکسی از ذرتی که خیلی خوشمزه به نظر می‌رسید با کپشن:

انصافاً انقدر خوشمزه است که واقعی به نظر نمیاد، ممممم.

را در اینستاگرام منتشر کرد. از بخت بد این خواننده، یکی از فالوورهایش به این عکس مشکوک شد، «ذرت مکزیکی کبابی» را در گوگل جستجو کرد و نشان داد که بریتنی این عکس را از recipe100.com دزدیده است. همه کارداشیان ها دروغگو هستند! سلبریتی هایی که دروغ هایشان در شبکه های اجتماعی لو رفت!

  • جاستین بیبر

در روز کریسمس 2014، جاستین بیبر سلفی‌ای را که در یک جت شخصی گرفته بود، در اینستاگرام منتشر کرد. او در کپشن نوشت:

جت جدید برای کریسمس، خیلی هم زیباست.

باز هم این TMZ بود که دست این خواننده را رو کرد. تحقیقات آن‌ها نشان داد که بیبر این جت را اجاره کرده و درواقع فقط یک اسنپ گران قیمت بوده است.

  • پست مالون

معلوم نیست به چه دلیلی، اما در مصاحبه‌ای در سال 2017، پست مالون گفت که دوستش، جاستین بیبر، 10 میلیون دلار به کلیسایش، هیلسونگ اهدا کرده است. کشیش کلیسا به‌سرعت این اظهارات را رد کرد:

من پست مالون را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا او درمورد کلیسای ما که هرگز به آن نیامده، حرف‌های بی‌فکری می‌زند. جاستین به کلیسای ما 10 میلیون دلار نداده است.

  • کایلی جنر

در سال 2018، کوچک‌ترین خواهر خانواده کارداشیان - جنر در توئیتی نوشت:

دیشب برای اولین بار، غلات با شیر خوردم. متحول کننده است.

یکی از فالوورهای تیزبین جنر، دروغ او را رو کرد و یکی از عکس‌های اینستاگرام کایلی را از سال 2013 بازنشر کرد در آن یک کاسه غلات با شیر مشخص بود که مشخصاً هم مال خود کایلی جنر بود.

  • اپرا

در سال 2012، اپرا توئیت کرد که چقدر مایکروسافت سرفیس خود را دوست دارد و چطور از آن برای خرید هدایای کریسمس خود استفاده می‌کند. متأسفانه توییتر در این مورد یک قدم جلوتر از او بود و با تگ «توئیت شده با توئیتر آیپد» تبلیغات الکیش را افشا کرد.

  • کریس جنر

البته، اینکه فتوشاپ کردن دروغ است یا خیر، جای بحث دارد، اما این مورد به قدری خوب است که جای بحث نمی‌گذارد. در سال 2014، کریس جنر یک کتاب آشپزی منتشر کرد. او به‌همراه گوردون رمزی روی این کتاب کار کرده بود و وقتی نوبت به عکاسی رسید، نه تنها عکس خودش را با فتوشاپ ادیت کرد؛ بلکه تغییرات زیادی هم به عکس رمزی داد.

  • دونالد ترامپ

وقتی که هیلاری کلینتون در آرای مردمی با بیش از سه میلیون رأی از دونالد ترامپ پیش افتاد، ترامپ ادعا کرد که درواقع او برنده رأی مردمی شده و رای‌های غیرقانونی به کلینتون داده شده است. البته، این موضوع درست نبود و همه ازجمله مجریان تاک شوها، نشریات خبری، کمدین‌ها و کاربران توئیتر درباره این دروغ صحبت کردند.

  • ریتا اورا

در سال 2014، ریتا اورا در توئیتی نوشت:

اگر این توئیت صدهزار ریتوییت شود، آهنگ جدیدم را دوشنبه منتشر می‌کنم.

وقتی ریتوئیت‌ها بسیار کمتر از این عدد شدند، او به‌سرعت حرفش را پس گرفت. او در توئیت بعدی نوشت:

راستی توئیتر من هک شده، کسی تهدید می‌کند که موسیقی جدیدم که من واقعاً به سختی روی آن کار کرده‌ام را منتشر می‌کند.»

هواداران چندان مطمئن نبودند که این حرف راست باشد.

  • لیندزی لوهان

در سال 2015، لیندزی لوهان یک عکس سلفی در توئیتر منتشر کرد با این عنوان:

همین الان گن جدیدم را از @nowaistclique گرفتم. #LovingIt #majorsituation.

تنها مشکل این بود که عکس به وضوح فتوشاپ شده بود. طرفداران سریعاً از این بازیگر زن به خاطر تلاش آشکاری که برای دستکاری سایز دور کمرش کرده، انتقاد کردند.

  • بو بو

در ماه مه 2017، بو بو، خواننده معروف رپ، تصویری از یک جت شخصی را در اینستاگرامش منتشر کرد و به طرفدارانش گفت که برای اجرای یک برنامه مطبوعاتی برای «بزرگ شدن هیپ هاپ» راهی نیویورک شده است. اما درواقع، بو بو با یک پرواز تجاری به نیویورک رفت. یکی از مسافران همان پرواز او را دید و عکسش را در توئیتر منتشر کرد.

  • روزان بار

در سال 2018، روزان به‌خاطر توئیت‌های نژادپرستانه درباره والری جارت، دچار مشکل شد. او به‌دلیل این اتفاق به‌سرعت از ABC اخراج شد. این بازیگر و کمدین سعی کرد تقصیر را گردن داروی خواب امبین بیندازد. اما فالوورهایش شک داشتند که این توئیت‌های نژادپرستانه تقصیر امبین باشد.

  • بلا تورن

در سال 2016، بلا تورن سلفی‌ای در اینستاگرام منتشر کرد که در آن کت خز پوشیده بود. وقتی طرفدارانش عصبانی شدند، او به آن‌ها اطمینان داد که این کت از خز مصنوعی تهیه شده است. از بدشانسی تورن، برخی از فالوورهای دقیق‌ترش این کت را در وب‌سایت Harrods پیدا کردند که در آنجا گفته شده بود از «خرگوش واقعی و خز روباه قطبی از چین» ساخته شده است.

  • جورج سانتوس

جورج سانتوس، نماینده منتخب کنگره، گرفتار یکسری دروغ‌هایی شده که حالا توسط دادستان لانگ آیلند در حال بررسی است. او ظاهراً جزئیاتی درباره میراث، تحصیلات، شغل قبلی و ماهیت مرگ مادرش را جعل کرده است. در گذشته، این شهروند نیویورکی ادعا کرد که مادرش در برج جنوبی و در جریان حملات تروریستی 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی، کشته شده است. با این حال، یاشارعلی، روزنامه نگار معروف، در 27 دسامبر 2022 اشاره کرد که سانتوس در این مورد، حرف‌های ضد و نقیض زده است. در سال‌های اخیر هم سانتوس گفته که مادرش از برج خارج شده اما در ابر ناشی از غبار ایجاد شده، مرده است؛ در حالی که در جای دیگری در توئیتی به مادرش ادای احترام کرد و گفت که او در سال 2016 بر اثر سرطان درگذشته است. از دست دادن یکی از اعضای خانواده در حادثه 11 سپتامبر احتمالاً همدلی و حمایت زیادی را ازسوی رأی دهندگان نیویورکی را برای سانتوس به همراه داشته است. رزومه جعلی او هم که الان زیرسؤال رفته، ممکن است در انتخاب او نقش داشته باشد. این نماینده جمهوری‌خواه قبلاً درباره یهودی بودنش هم دروغ گفته و با اینکه به همراه افراد بسیار دیگری به طور علنی به این دروغ اعتراف کرده، قصد کناره‌گیری از سمتش را ندارد. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...