مدعی جدی قهرمانی دسته 212 پوند را بشناسید؛ کیون پیرسون معادلات را بر هم می‌زند + ویدئو

کدخبر (221868) 30 مرداد 1402 | ساعت 11:37
0 456
کیون پیرسون جدیدترین مدعی قهرمانی در دسته 212 پوند است، بدنسازی که در تگزاس پرو 2023 کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کیون پیرسون یکی از مستعدترین بدنسازان حال حاضر جهان در دسته ۲۱۲ پوند در تگزاس پرو 2023 به قهرمانی رسید و جواز حضور در مسترالمپیا ۲۰۲۳ را کسب کرد. این بدنساز 28 ساله از سال 2018 وارد دنیای حرفه‌ای‌ها شده و بعد از دومی در مسابقات تمپا پرو 2018 و چهارمی در آرنولد کلاسیک 2019 در دسته فیزیک کلاسیک، در سال 2019 در مسابقات نیویورک پرو به قهرمانی در این دسته رسید و در مستر المپیا 2019 نیز در همین دسته حضور داشت و بعد از کریس بامستد، بریون آنسلی و جرج پیترسون، در جایگاه چهارم قرار گرفت. کیون پیرسون در سال 2020 از دسته فیزیک کلاسیک به دسته ۲۱۲ پوند کوچ کرد، دو بار متوالی در سال‌‌های 2020 و 2021 در شیکاگو پرو و در دسته 212 پوند به قهرمانی رسید. او در مستر المپیا 2021 در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و در سال 2022 به قهرمانی دسته 212 پوند تمپا پرو رسید.

کیون سال گذشته و در مستر المپیا ۲۰۲۲ در جایگاه ششم قرار گرفت آن هم در حالی که برخی از کارشناسان معتقد بودند که وی می توانست در جایگاه بهتری و حتی در رده چهارم نیز قرار بگیرد.

مستر المپیا 2022 با قهرمانی شان کلاریدا در دسته 212 پوند به پایان رسید و آنخل کالدرون فریاس و کمال القرنی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

کیون پیرسون معادلات دسته 212 پوند را بر هم می‌زند

آپدیت های بدنی که او یک هفته قبل از آغاز مسابقات تگزاس پرو ۲۰۲۳ منتشر کرده بود نشان از پیشرفت او نسبت به استیج سال قبل مستر المپیا داشت و از این رو پیش‌بینی قهرمانی کیون پیرسون در مسابقات تگزاس چندان دشوار نبود. ژنتیک ناب، کمر باریک، دستان پرچگالی، سرشانه پهن و چهارسر ران حجیم، ایکس فوق العاده ای را در فیگورهای جلو به کیون می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های کِیون اجرای وکیوم در فیگورهای جلو است و این را مدیون حضور خود در فیزیک کلاسیک است؛ کئون در حالی که ۲۸ سال سن دارد امسال یکی از مدعیان جدی قهرمانی دسته ۲۱۲ پوند مستر المپیا بوده و از حالا زنگ خطر را برای شان کلاریدا به صدا درآورده است.

مدعی جدی قهرمانی دسته 212 پوند را بشناسید؛ کیون پیرسون معادلات را بر هم می‌زند + ویدئو

تصمیم عاقلانه کیون پیرسون در سال 2020

کیون پیرسون در سال 2020 به درستی تصمیم به حضور در دسته 212 پوند گرفت. 2019 سال آغاز سلطنت کریس بامستد در دسته فیزیک کلاسیک بود، ترنس رافین بهترین فیگوریست دیگر مدعی این دسته محسوب می‌شد و بریون آنسلی در آن زمان جزء مدعیان بود و بعدها رامون دینو و اورس کالچینسکی نیز به مدعیان این دسته اضافه شدند.

صف طولانی مدعیان دسته فیزیک کلاسیک و حضور بدنسازی چون کریس بامستد در این دسته که ویژگی‌های بدنی خاصی در فیزیک کلاسیک دارد از جمله مورادی بود که پیرسون را به سمت دسته 212 پوند سوق داد، مسیری که امسال توسط بدنسازی چون بریون آنسلی با سابقه قهرمانی در فیزیک کلاسیک نیز طی شده است.

در چنین شرایطی حضور در دسته 212 پوند تصمیمی عاقلانه از سوی کیون پیرسون بود. پیرسون زیر نظر پاتریک تور تمرین می‌کند و بدن وی ویژگی‌های حضور در بیلدینگ را حتی بیشتر از فیزیک کلاسیک دارد و کمر بسیار باریک، سرشانه‌های پهن و زیر بغل‌های فوق‌العاده او را به موفقیت در این دسته نزدیک خواهد کرد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


 مدعیان دسته 212 پوند در مستر المپیا 2023

شان کلاریدا مدافع عنوان قهرمانی است و برای تکرار موفقیت سال گذشته در اورلاندو روی استیج خواهد رفت. بریون آنسلی، قهرمان دو دوره مستر المپیا و یک دوره آرنولد کلاسیک در دسته فیزیک کلاسیک نیز در این دسته حضور خواهد داشت.  

  آنخل کالدرون فریاس و کمال القرنی نیز دیگر مدعیان این دسته خواهند بود و احمد اشکنانی نیز دیگر مدعی سنتی این دسته است. کیون پیرسون نیز با آپدیت‌های اخیر و قهرمانی در تگزاس پرو به عنوان مدعی جدی قهرمانی در اورلاندو روی استیج خواهد رفت و شانس بسیار زیادی کنار زدن مدعیان باتجربه این رقابت خواهد داشت. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...