نیک واکر به دنبال مسیر طلایی آرنولد شوارتزنگر ؛ بازیگری رویای «جهش یافته» است

چندین بدنساز هستند که نه‌ فقط در عرصه بدنسازی بلکه همچنین در سایر حوزه‌ها نیز به موفقیت بزرگی رسیده‌اند.
کدخبر (219590) | 29 مرداد 1402 | ساعت 06:29
0 203
نیک واکر به دنبال مسیر طلایی آرنولد شوارتزنگر ؛ بازیگری رویای «جهش یافته» است
چندین بدنساز هستند که نه‌ فقط در عرصه بدنسازی بلکه همچنین در سایر حوزه‌ها نیز به موفقیت بزرگی رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تعدادی از بدنسازان توانسته‌اند به‌واسطه‌ی محبوبیت عظیم خود و یا اندام زیبایشان در حوزه بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های هالیوودی هم درخشان ظاهر شوند. آرنولد شوارتزنگر قطعا اولین نامی است که در این خصوص به ذهن می‌رسد. اما به‌نظر می‌رسد که حالا ما بدنساز دیگری را نیز داریم که دلش می‌خواهد پا جای پای آرنولد بگذارد و مانند بلوط اتریشی در فیلم‌ها و سریال‌ها به ایفای نقش بپردازد.

واکر: بازیگری رویای من است

نیک واکر که از سال 2020 وارد سطح حرفه‌ای بدنسازی شده است و در سال 2021 موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک گردیده است، حالا تمام تمرکز خود را روی قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2023 گذاشته است. واکر در حال حاضر به‌شدت در تلاش است تا به رویای خود یعنی قهرمانی در مستر المپیا دست یابد. با این حال جهش یافته اخیرا گفته است که همواره از چالش‌های تازه استقبال می‌کند و دلش می‌خواهد که خود را در تجربیات جدید بیازماید. نیک واکر اخیرا در یک پادکست در کنار درک لانسفورد و همچنین اسطوره بدنسازی یعنی فلکس ویلر حاضر شده است و درباره علاقه قدیمی‌اش به بازیگر شدن به صحبت پرداخته است. جهش یافته در این پادکست گفته است:
من همیشه به بازیگری علاقه‌مند بوده‌ام. وقتی در دبیرستان بودم به کلوپ درام و چیزهایی از این دست می‌رفتم. مادرم همیشه به من می‌گفت که بازیگر خوبی می‌شوم چون بچه سرتق و تخسی هستم.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


بدنساز آمریکایی در ادامه گفته است:
دلم می‌خواهد بازیگر خوبی باشم. درک لانسفورد از من پرسید که دوست داری چه نوع بازیگری باشی؟ نمی‌دانم. من هنوز تجربه‌ای در این کار ندارم. حس می‌کنم هم می‌توانم جدی باشم و هم شوخ‌طبع. حسم این است که هم می‌توانم قهرمان فیلم‌های اکشن باشم و هم یک قاتل سریالی.
به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های نیک واکر خیلی مفصل‌تر از صرف تبدیل شدن به یک بازیگر باشد.

پرسش جالب درک لانسفورد از نیک واکر

در این گفتگو درک لانسفورد از نیک واکر پرسیده است:
اگر می‌توانستی یک فیلم را انتخاب کنی که دلت می‌خواست در آن بجای یکی از کاراکترها بازی کنی کدام فیلم و کاراکتر را انتخاب می‌کردی؟
واکر پاسخ می‌دهد:
دلم می‌خواهد یک جنگجوی اسپارت باشم. دلم می‌خواهد در دنباله فیلم 300 نقش یک جنگجوی اسپارت را بازی کنم. اگر این فیلم را دیده باشید شخصیت اصلی یعنی لئونیداس در آن می‌میرد. دلم می‌خواهد در قسمت جدید این فیلم نقش پسر لئونیداس را بازی کنم که بزرگ شده است و می‌خواهد انتقام پدر را بگیرد.
نیک واکر در ادامه گفته است که صرف نظر از هر رویایی از جمله رویای بازیگر شدن، اولویت اصلی او همچنان بر بدنسازی معطوف است و هدف اصلی‌اش نیز قهرمان شدن در مسابقات مستر المپیا است.   آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...