لیفت 485 کیلوگرمی پیمان ماهری پور؛ قهرمان ایرانی آماده حمله به رکورد هافتور بیورنسون

پیمان ماهری پور پاورلیفترکار سرشناس ایرانی با ثبت رکورد 485 کیلوگرمی ددلیفت در مسابقات کشوری، آز آمادگی بالای خود برای شکستن رکورد جهانی ددلیفت خبر داد.
کدخبر (220942) 28 مرداد 1402 | ساعت 11:04
0 879
پیمان ماهری پور پاورلیفترکار سرشناس ایرانی با ثبت رکورد 485 کیلوگرمی ددلیفت در مسابقات کشوری، آز آمادگی بالای خود برای شکستن رکورد جهانی ددلیفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پیمان ماهری پور پاورلیفتر کار ایرانی و قهرمان چندین دوره قوی‌ترین مردان و مردان آهنین است. این ورزشکار متولد سال ۱۳۶۶ در اردبیل بوده و در  سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان شرکت کرده و سابقه رقابت با هافتور بیورنسن و ادی هال را داشته است. این پاورلیفترکار ایرانی از سال ۲۰۱۹ به دلیل عدم صدور روادید در مسابقات جهانی غایب بوده، هر چند وی اخیرا در مسابقات پاور شو در سیبری شرکت کرد، رقابتی که حدود ۴ ماه قبل برگزار شد و ماهری پور سوم شد و رضا قیطاسی دیگر ورزشکار ایرانی هم که در این مسابقات شرکت کرده بود در جایگاه هفتم قرار گرفت. تیم ایران در مجموع و در رقابت تیمی در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. او حالا برای حضور در مسابقات غول های زنده دنیا در انگلیس آماده می‌شود.

حمله پیمان ماهری پور به رکورد هافتور بیورنسون

پیمان ماهری پور رکورددار ددلیفت ایران و آسیا (رکورد فدراسیون) است و در تلاش است تا به رکورد ۵۰۱ کیلویی هافتور بیورنسون حمله کند، رکوردی که سال ۲۰۲۰ با شکستن رکورد ادی ۵۰۰ کیلویی ادی هال (ثبت شده در سال ۲۰۱۶) حاصل شد.
صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym

ماهری پور روز گذشته و در مسابقات کشوری در قم موفق به ثبت ددلیفت 485 کیلوگرمی شد تا بدین ترتیب تنها 16 کیلوگرم با رکورد جهانی ددلیفت فاصله داشته باشد. پیمان البته رکورد 492 کیلویی ددلیفت را در کارنامه دارد و اخیرا هم با لیفت سه باره 452 کیلوگرمی خبرساز شده بود.
  ماهری پور برای حضور در انگلیس با مشکل ویزا روبه‌رو است و در پیامی خطاب به مسئولین، از آنها خواسته تا برای حل این مشکل اقدام کنند. ماهری پور بعد از سال‌ها غیبت،به مسابقات کشوری بازگشت و رکورد استثنائی 485 کیلوگرمی را به ثبت رساند. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...