جملات حماسی بیگ رامی در آستانه مستر المپیا 2023؛ سوختن را در آغوش بگیر و بهترین خودت باش

بیگ رامی با انتشار یک پیام انگیزشی اعلام کرد که بیش از همیشه آماده مسابقات مستر المپیا 2023 است.
کدخبر (221606) | 29 مرداد 1402 | ساعت 22:44
0 371
جملات حماسی بیگ رامی در آستانه مستر المپیا 2023؛ سوختن را در آغوش بگیر و بهترین خودت باش
بیگ رامی با انتشار یک پیام انگیزشی اعلام کرد که بیش از همیشه آماده مسابقات مستر المپیا 2023 است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این روزها مدعیان کسب عنوان قهرمانی مستر المپیا و قهرمانان سابق این رویداد در باشگاه‌های خود به دور از هیاهو در تلاش هستند تا با آمادگی کامل پا بر روی صحنه مسابقات سال 2023 بگذارند. بیگ رامی، قهرمان مستر المپیا 2020 و 2021 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بدون آنکه خودش را درگیر حواشی کند، آماده حضور در مستر المپیا 2023 می‌شود. این رویداد در آبان برگزار خواهد شد و بهترین‌های بخش آزاد مردان در تلاش هستند تا در اوج خود وارد مسابقات شوند. بیگ رامی پس از دو دوره قهرمانی متوالی، سال گذشته در راه کسب سومین قهرمانی، مقابل هادی چوپان شکست خورد و دستش از سومین جام ساندو کوتاه ماند. این بدنساز مصری اگرچه سال خوبی را پشت سرنگذاشت اما با این حال امیدوار است که بتواند امسال بازگشت موفقی به صحنه داشته باشد و با قدرت بیشتری برای کسب قهرمانی دیگری تلاش کند.

پست انگیزشی بیگ رامی پیش از مستر المپیا 2023

او پس از ناکامی در مستر المپیا 2022، در آرنولد کلاسیک 2023 هم عملکرد چشمگیری نداشت و پس از سامسون داودا، نیک واکر و اندرو جکد در رده چهارم قرار گرفت. رامی اخیرا با به اشتراک گذاشتن تصویری از تمرین خود در اینستاگرام، پیامی رمزآلود برای دوستان و همکاران بدنساز خود ارسال کرده است. شرح این پست مملو از انگیزه بازگشت به صحنه برای بدست آوردن یک جام سندو دیگر است.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


در این پست جدید اینستاگرام بیگ رامی در حال انجام پرس نشسته در مرکز تحول TYB دیده می‌شود. با این حال متنی که بیگ رامی به همراه این تصویر منتشر کرده، توانسته توجه همه را به خود جلب کند. جملات حماسی بیگ رامی در آستانه مستر المپیا 2023؛ سوختن را در آغوش بگیر و بهترین خودت باش رامی در این پشت نوشته:
زمان آن است که سوختن را در آغوش بگیری، چالش را در آغوش بکشی و بهترین خودت باشی.
بیگ رامی چندی پیش به رقبایش هشدار داده بود که قدرتمندتر از همیشه به صحنه مسابقات بازخواهد گشت. او می‌خواهد گذشته را به دست فراموشی بسپارد و آماده است تا از نو شروع کند. در این عکس او تی‌شرت به تن دارد و تصویر واضحی از وی دیده نمی‌شود به همین دلیل نمی‌توان در مورد شرایط فیزیکی فعلی وی قضاوتی داشت. با این حال بدون آنکه چیزی از بزرگی بدن بیگ رامی بدانیم، بزرگی قفسه سینه او به همراه عضلات سه سر و ساق پا برای درک امکان قهرمانی دوباره‌اش در مستر المپیا کافی است.

بیگ رامی برای تغییر آمده است!

پیش‌تر بیگ رامی به هوادارانی اشاره کرده بود که نمی‌توانند ذهنیت درستی در مورد نحوه آماده‌سازی وی داشته باشند. این در حالی است که این بدنساز مصری در طول دوران آماده‌سازی به طور مرتب طرفدارانش را در جریان تغییرات و اتفاقات قرار می‌دهد و تصاویری از فعالیت‌هایش را به اشتراک می‌گذارد. در پست قبلی، فیزیک بدنی رامی کاملا مشخص است و نشان می‌دهد که او برای تغییر آمده نه برای بازی! بیگ رامی می‌خواهد طوری در مستر المپیا حضور پیدا کند که گویی برای اولین بار چنین تجربه‌ای بدست می‌آورد و در حین تمرین تمام تلاش خود را می‌کند که چنین اتفاقی بیفتد. او حتی به هوادارانش قول داد که بهترین خود را روی صحنه نشان خواهد دهد. جملات حماسی بیگ رامی در آستانه مستر المپیا 2023؛ سوختن را در آغوش بگیر و بهترین خودت باش
به شما قول می‌دهم تمام تلاشم را بکنم تا دوباره، قوی تر از همیشه برگردم. من نمی‌گویم که می‌برم یا می‌بازم، چون به دیگران احترام می‌گذارم اما می‌گویم تمام تلاشم را می‌کنم مانند کاری که در تمام عمرم انجام دادم تا مرد شماره یک باشم و دوباره شماره یک خواهم شد.
چد نیکولز، مربی بیگ رامی در جلسات تمرینی برای او سنگ تمام می‌گذارد. او تمام جزئیات مربوط به تمرینات و شرایط بدنی بیگ رامی را زیر نظر دارد. بیگ رامی در آرنولد کلاسیک 2023 پشت سر اندرو جکد، نیک واکر و سامسون داودا چهارم شد اما آماده است تا در مقابل بهترین بدنسازان دسته آزاد مستر المپیا قرار بگیرد و فاتح آن شود. او برای چالش بعدی خود در المپیا آماده است و پیش از این نیز گفته بود که تا حد امکان تمرین خواهد کرد. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...