گلادیاتور، طرفدار جدید تیم رایان رینولدز !

در حالی که رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان مشهور باشگاه رکسهام به جشن قهرمانی و صعود به دسته بالاتر خود ادامه می‌دهند، اژدهای قرمز (لقب رکسهام) یک طرفدار مشهور جدید پیدا کرده است، طرفداری از قلب هالیوود!
کدخبر (171958) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:21
0 164
گلادیاتور، طرفدار جدید تیم رایان رینولدز !
در حالی که رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان مشهور باشگاه رکسهام به جشن قهرمانی و صعود به دسته بالاتر خود ادامه می‌دهند، اژدهای قرمز (لقب رکسهام) یک طرفدار مشهور جدید پیدا کرده است، طرفداری از قلب هالیوود!

به گزارش سرخ نیوز، فریاد زدن دیالوگ معروف «آیا سرگرم نمی‌شوید؟» از سوی رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، تنها چیزی است که صعود رکسهام به سطح چهارم فوتبال انگلیس کم دارد. دیالوگ معروفی که حالا ابداع کننده آن، طرفدار جدید رکسهام است و برای آن‌ها آرزوی موفقتی می‌کند؛ او کسی نیست جز راسل کرو! راسل کرو، بازیگر مشهوری که با بازی نقش ماکسیموس در فیلم گلادیاتور به شهرتی جهانی دست یافت، طرفدار جدید رکسهام است. این بازیگر نیوزلندی که پدربزرگ پدری او اهل شهر رکسهام بود، پس از قهرمانی این تیم در سطح پنجم فوتبال انگلیس، در توییتر برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

گلادیاتور، طرفدار جدید تیم رایان رینولدز !حمایت راسل کرو از مالکان رکسهام

راسل کرو که البته طرفدار سرسخت باشگاه لیدزیونایتد محسوب می‌شود، در توییت خود درباره قهرمانی رکسهام و تحسین عملکرد آن‌ها، نوشت:
رکسهام به پیش! رایان رینولدز و راب مک‌الهنی جام‌ها و قلب‌ها را به دست می‌آورند. اگر نمی‌دانید این دو نفر چه کاری انجام داده‌اند، تا اینجا یک داستان عالی بوده است که تازه شروع شده!
پیش از آغاز جشن قهرمانی و صعود رکسهام (که پل راد، بازیگر مشهور هالیوودی یکی از مهمانان آن بود) رایان رینولدز و راب مک‌الهنی هر دو به شدت احساساتی شدند. رینولدز در سخنانی کوتاه گفت:
یک چیزی که بارها و بارها در ذهن من مرور می‌شود این است که مردم در ابتدا می‌پرسیدند:«چرا رکسهام، چرا رکسهام؟» دقیقا به همین دلیل است که رکسهام! آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد دلیل آن است.
مک الهنی افزود:
فکر می‌کنم می‌توانیم حس شهر را بشنویم و این چیزی است که برای ما مهم است فکر می‌کنم این لذتی تراژیک برای آن‌ها است. تجربه این جشن و استقبال از ما در جامعه آنها، افتخار زندگی من بوده است.

گلادیاتور، طرفدار جدید تیم رایان رینولدز !صعودی دیگر در انتظار رکسهام است؟

رکسهام پس از مدت‌ها توانسته به سطح چهارم فوتبال انگلیس بازگردد و در فصل آینده، تمام نگاه‌ها به این تیم ولزی خواهد بود؛ تیمی که به واسطه مالکان مشهورش، حالا یکی از شناخته‌شده‌ترین تیم‌های دنیاست. چه کسی می‌داند؟ شاید صعودی دیگر در انتظار آن‌ها باشد! بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...