کانر مک گرگور به رایان رینولدز پیوست ؛ تجارت جدید بدنام با ستاره هالیوود!

کانر مک گرگور در تلاش است تا در طی یک همکاری با رایان رینولدز و راب مک الهنی، مالکین تیم رکسام، نوشیدنی های برند مک گرگور را برای اهداف خیرخواهانه و حمایت از بیمارهای اوتیسم به فروش برساند.
کدخبر (168005) | 29 فروردین 1402 | ساعت 16:54
0 363
کانر مک گرگور به رایان رینولدز پیوست ؛ تجارت جدید بدنام با ستاره هالیوود!
کانر مک گرگور در تلاش است تا در طی یک همکاری با رایان رینولدز و راب مک الهنی، مالکین تیم رکسام، نوشیدنی های برند مک گرگور را برای اهداف خیرخواهانه و حمایت از بیمارهای اوتیسم به فروش برساند.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور در حمایت از موسسه خیریه اوتیسم Your Space، با مالکان سرشناس تیم رکسام که در لیگ ملی فوتبال بریتانیا حضور دارد، همکاری کرده است. فوق ستاره ایرلندی ام ام ای ضمن تحسین جریانی که در این خصوص در کشور ولز به راه افتاده، عنوان کرد که مایل است برای داشتن یک هدف خوب با رایان رینولدز و راب مک الهنی همکاری تجاری داشته باشد. کانر مک گرگور به رایان رینولدز پیوست ؛ تجارت جدید بدنام با ستاره هالیوود!

همکاری کانر مک گرگور و رایان رینولدز

این موسسه خیریه که در لیای مستقر است، از کودکان مبتلا به اوتیسم و خانواده های آنها در رکسام، فلینت شایر، دنبیگ شایر، چشایر، شروف شایر و مناطق اطراف حمایت می کند. پل مولین، گلزن برتر باشگاه در ماه آوریل عنوان کرد که حامی این خیریه شده و در توییتی گفت:
از شروع همکاری خود با موسسه خیریه Your Space بسیار لذت بردم و با بچه‌هایی که از حمایت مستمر بهره‌مند هستند، و کارکنانی که همه کارها را انجام می‌دهند، ملاقات کردم. مشتاقانه منتظر همکاری با هم در آینده هستیم زیرا Your Space دهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد.
کانر مک گرگور به رایان رینولدز پیوست ؛ تجارت جدید بدنام با ستاره هالیوود! پسر مولین در ماه ژانویه به اوتیسم مبتلا شد و مولین به خاطر فعالیت‌هایش در افزایش آگاهی از این بیماری مورد تحسین قرار گرفته است. در جریان بازی رکسام مقابل شفیلد یونایتد در جام حذفی، مولین کفش‌های پسرش را پوشید و هنگام ورود به زمین به همراه عروسک نمادین باشگاه، از هدفون‌های حذف کننده صدا که مخصوص مبتلایان به اوتیسم است، استفاده کرد. کانر مک گرگور به رایان رینولدز پیوست ؛ تجارت جدید بدنام با ستاره هالیوود! پل مولین کاپیتان تیم رکسام حامی این خیریه است و اکنون کانر مک گرگور حمایت خود را از این خیریه اعلام کرده است. مبارز ایرلندی از طریق حساب توئیتری خود این خبر را اعلام و عنوان کرده است
برای کمک به یک موسسه خیریه بزرگ که آگاهی و حمایت از اوتیسم را افزایش می‌دهد، اعلام آمادگی می‌کنم. اگر در شهر هستید، بروید و عشق خود را نشان دهید.
در واقع قرارداد میان کانر مک گرگور و این دو ستاره هالیوود مربوط به فروش نوشیدنی‌های برند مک گرگور در اطراف و درون ورزشگاه خانگی رکسام است و عواید آن به موسسه خیریه اهدا خواهد شد. کانر مک گرگور به رایان رینولدز پیوست ؛ تجارت جدید بدنام با ستاره هالیوود!

نتایج بازی های رکسام در در لیگ ملی ؛ تیم ددپول در آستانه صعود به لیگ فوتبال

این نوشیدنی از سه شنبه آینده که رکسام میزبان یئوویل در یک مسابقه حساس دیگر در لیگ ملی است، به فروش می‌رسد. در حالی که تنها سه بازی تا انتهای فصل باقی مانده است، اژدهای سرخ در آستانه اولین صعود به لیگ فوتبال پس از سقوط در سال 2008 است. رکسام در حال حاضر با یک بازی کمتر، در صدر جدول با ناتس کانتی یک امتیاز اختلاف دارد. رکسام این فرصت را داشت تا همین هفته مقابل بارنت قهرمانی خود را تا حد زیادی تضمین کند اما تساوی ناامیدکننده بدون گل این اتفاق را به تاخیر انداخت. این در حالی بود که آنها هفته پیش مقابل هالیفاکس با نتیجه 3-1 شکست خورده بودند. رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در این باشگاه سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده و تصمیم دارند تجارت خود در فوتبال را بیش از این گسترش و باشگاه‌های دیگری را در کشورهای دیگر اروپایی خریداری کنند. کانر مک گرگور به رایان رینولدز پیوست ؛ تجارت جدید بدنام با ستاره هالیوود! بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...