یک احتمال جذاب؛ بکی لینچ برنده مانی این د بنک 2023 می‌شود؟

کدخبر (195601) | 27 خرداد 1402 | ساعت 10:44
0 349
یک احتمال جذاب؛ بکی لینچ برنده مانی این د بنک 2023 می‌شود؟
شواهد و قرائن حاکی از آن است که بکی لینچ محتمل ترین گزینه برای برنده شدن مانی این د بنک ۲۰۲۳ است.

به گزارش سرخ نیوز، کمتر از دو هفته دیگر، پی پر ویوی مانی این د بنک 2023 به میزبانی کشور انگلیس برگزار خواهد شد.

در این رویداد، دو مسابقه حساس برای چمدان‌های مانی این د بنک در بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد که برندگان آن‌ها، شانس یک مسابقه برای یکی از عناوین قهرمانی را پیدا خواهد کرد.

مسابقات مانی این د بنک، بین چند کشتی‌گیر برگزار خواهد شد که باید با بالا رفتن از یک نردبان، چمدانی که از سقف آویزان است را تصاحب کنند تا شانس یک مسابقه قهرمانی را به دست آورند.

مسابقه که بکی لینچ از شانس خوبی برای پیروزی در آن برخوردار است.

مسابقه مانی این د بنک زنان ۲۰۲۳

در بخش زنان ۶ کشتی‌گیر برای رسیدن به چمدان مانی این د بنک مبارزه خواهند کرد. زلینا وگا، بکی لینچ، زویی استارک، یک نفر از بین بیلی و شاتزی، ایو اسکای و یک کشتی‌گیر نامشخص.  این مسابقه، میان‌بری برای رسیدن به یکی از عناوین قهرمانی خواهد بود و برنده آن، از شانس بسیار خوبی برای رسیدن به یک افتخار بزرگ برخوردار خواهد شد.

چرا شانس بکی لینچ شانس اول پیروزی در مانی این د بنک است؟

در حال حاضر، نام اول بخش زنان کمپانی WWE ریا ریپلی است و ایستادن برابر او، کار هرکسی نیست. از بین تمام کشتی‌گیران زن، تعداد محدودی قادر به پایان دادن سلطه ریا ریپلی هستند که یکی از آن‌ها، قطعا بکی لینچ خواهد بود. لینچ ۳۶ ساله که همسر ست رالینز است، سابقه قهرمانی در هر دو برند راو (۲ بار) و اسمک‌داون (۴ بار) را دارد و علاوه بر آن، یک پیروزی در رویال رامبل، قهرمانی تگ تیم و حضور موفق در رسلمنیا را در کارنامه خود ثبت کرده تا یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران زن تاریخ محسوب شود. اما با این حال، جای پیروزی در مسابقه مانی این د بنک در لیست دستاوردهای او خالی است.

 دبلیو دبلیو ای به دنبال رقیبی در حد ریا ریپلی می‌گردد تا سطح هیجان را در بخش زنان به اوج خود برساند و بکی لینچ، محتمل‌ترین گزینه به شمار می‌رود. سابقه درخشان و البته محبوبیت بسیار بالا بین هواداران، می‌تواند از لینچ یک رقیب قدرتمند برای ریا ریپلی بسازد.

اهمیت پیروزی بکی لینچ در مانی این د بنک ۲۰۲۳

بدون شک، پی پر ویوی Money in the Bank یکی از جذاب‌ترین رویدادهای سال WWE بوده و اهمیت آن غیرقابل انکار می‌باشد. برگزاری این رویداد در بریتانیا به حساسیت آن افزوده است، چون این قلمرو دارای هواداران بسیار پرشور بوده که به خاطر اشتیاق و انرژی خود در طول رویدادهای زنده مشهور هستند. بکی لینچ اهل ایرلند است و بالطبع، ریشه‌ها و ارتباطات عمیقی در بریتانیا دارد. میراث ایرلندی او برای مخاطبان بریتانیایی حس هویت و حمایت مشترک را ایجاد می کند و وقتی بکی لینچ وارد سالن برگزاری مسابقه شود، جمعیت بدون شک او را به عنوان قهرمان خود می‌پذیرند و به حمایت از او خواهند پرداخت.

 دبلیو دبلیو ای از اهمیت پذیرایی از هواداران محلی و ایجاد لحظات فراموش‌نشدنی در کشورهای مربوطه، آگاه است و جنبه‌های تبلیغاتی این موضوع را تشخیص می‌دهد. با توجه به محبوبیت بکی لینچ و توانایی او در به وجد آوردن جمعیت، تعجب آور نیست اگر WWE از این فرصت برای جلب رضایت طرفداران بریتانیایی استفاده کند و لینچ برنده چمدان مانی این د بنک شود. پیش از این، در رویداد Clash at the Castle 2022 که به میزبانی بریتانیا برگزار شد، درو مکینتایر در مسابقه قهرمانی برابر رومن رینز شکست خورد که با واکنش منفی تماشاگران و مخاطبان بریتانیایی همراه بود. مکینتایر به عنوان کشتی‌گیری متولد اسکاتلند و البته محبوب هواداران، به شکل ناامیدکننده‌ای برابر رومن رینز شکست خورد و حالا WWE برای جبران اشتباه گذشته و ترمیم رابطه با هواداران پرشور بریتانیایی، ممکن است بکی لینچ را به عنوان برنده مانی این د بنک ۲۰۲۳ انتخاب کند.

مسابقه رویایی بین ریا ریپلی و بکی لینچ

در صورت پیروزی بکی لینچ در مانی این د بنک ۲۰۲۳، او به قراردادی دست خواهد یافت که با استفاده از آن، می‌تواند در هر زمان و مکانی، قهرمان هر کمربندی را برای یک مسابقه قهرمانی به چالش بکشد. همانطور که پیش از این گفته شد، کمپانی WWE به دنبال کشتی‌گیری در حد رقابت با ریا ریپلی می‌گردد و در صورت پیروزی لینچ در مانی این د بنک، او قطعا برای پایان دادن به سلطه ریپلی قد علم خواهد کرد. هر دو کشتی‌گیر دارای مهارت‌های باورنکردنی در داخل رینگ و شخصیت‌های جذاب هستند.

 نکته جالب در خصوص دشمنی احتمالی بین بکی لینچ و ریا ریپلی، غیرقابل پیش‌بینی بودن زمان و مکان نقد کردن قرارداد مانی این د بنک است که عنصر شگفتی و هیجان را به درگیری آن‌ها اضافه می‌کند. این موضوع می‌تواند بلافاصله پس از دفاع ریا ریپلی از عنوان قهرمانی‌اش در رویداد پیش رو و یا در زمانی که ریپلی انتظارش را ندارد، رخ دهد. رویارویی بین بکی لینچ و ریا ریپلی تنها یک مبارزه ساده نیست، بلکه تقابل دو نسل است. بکی لینچ، که به دلیل سرسختی و سبک تهاجمی خود شناخته می شود، نشان‌دهنده دوران پیشین کشتی کج زنان است. از سوی دیگر، ریا ریپلی با نگاه منحصر به فرد و تسلیم ناپذیری خود، آینده بخش زنان را نشان می‌دهد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...