هیچ بهانه ای نیست ؛ راک حتی نصف شب هم تمرین می کند !

دواین جانسون حتی نصف شب هم تمرین می‌کند! او اخیرا این تمرینات را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (165765) | 26 فروردین 1402 | ساعت 09:34
2 1020
هیچ بهانه ای نیست ؛ راک حتی نصف شب هم تمرین می کند !
دواین جانسون حتی نصف شب هم تمرین می‌کند! او اخیرا این تمرینات را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون ملقب به «راک» بازیگر پرطرفدار هالیوود بسیار پر مشغله است اما همواره زمانی را برای تمرین کردن اختصاص می‌دهد. او اخیرا پستی در اینستاگرام منتشر کرده که در آن در رابطه با جزئیات تمرینات ساعت دو و نیم صبح خود صحبت کرده است.

شروع بازیگری دواین جانسون ، چه شد که راک کشتی کج را کنار گذاشت؟

راک اولین بار در دهه 1990 به دلیل به نمایش گذاشتن توانایی های خود به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای در WWF و WWE شناخته شد. جانسون به دلیل شخصیت بسیار کاریزماتیک و جذاب خود و همچنین سخنوری فوق العاده اش سطح این سازمان ها را بسیار افزایش داد. او سریعا به یکی از کشتی گیران محبوب طرفداران تبدیل شد. اما پس از این، او وارد دنیای بازیگری و سینما شد و اولین بار با ایفای نقش در Mummy Returns (2001) توانایی های خود به عنوان یک بازیگر را به چالش کشید. همین کافی بود تا او بازیگری را جایگزین کشتی گیری کند. جانسون باور دارد که او بسیار سخت تلاش می‌کند تا به اهدافش برسد و به این موضوع افتخار می‌کند. او در بازیگری نیز برای رسیدن به موفقیت های بزرگ بسیار تلاش کرد. او تا پیش از شیوع کرونا موفق شد تا به مدت دو سال پیاپی به پردرآمدترین بازیگر دنیا تبدیل شود و فیلم های او تا کنون بیش از 10.5 میلیارد دلار به فروش رفته است. هیچ بهانه ای نیست ؛ راک حتی نصف شب هم تمرین می کند! این بازیگر 50 ساله طرفداران خود را به داشتن یک زندگی سالم تشویق می‌کند و بعضی اوقات توسط ویدیوهای تمرینی خود به آن ها انگیزه می‌دهد. چندین ماه پیش، راک به آرون دونالد بازیکن NFL پیوست و آن ها در یک جلسه تمرینی مشترک در باشگاه LA Rams کنار یکدیگر تمرین کردند. آن ها این جلسه تمرینی با تمرین «زیر بغل دمبل تک خم» آغاز کردند. جانسون در پایان این جلسه در رابطه با تمرینات عضلات پا خود صحبت کرد و 5 ست سخت را از چهار تمرین مختلف پشت سر هم انجام داد. راک همچنین برای اینکه به خودش به خاطر زحماتش پاداش بدهد، بعضی روزها از غذاهایی استفاده می‌کند که در رژیم غذایی اش ممنوع هستند! هیچ بهانه ای نیست ؛ راک حتی نصف شب هم تمرین می کند!

دواین جانسون از استروئید استفاده می کند؟

شایعات زیادی مبنی بر استفاده راک از استروئیدها وجود دارد. جو روگان گزارشگر مبارزات UFC قانع شده که جانسون از آن ها استفاده می‌کند و به او اصرار کرد که این موضوع را تایید کند چراکه او نمی‌خواهد راک نیز مانند «پادشاه کبد» که چند وقت پیش استفاده اش از استروئید ها مشخص شد، آبرویش برود. ادی هال باور دارد که جانسون از TRT استفاده می‌کند و همچنین از استفاده احتمالی جانسون از استروئیدها حمایت کرد چراکه باور دارد که آن ها باعث بهبود کیفیت زندگی اش می‌شوند. جانسون همچنین در گذشته در رابطه با تمرینات اسکوات خود صحبت کرده که به او کمک می‌کند که بتواند پایین تنه خود را بهبود ببخشید. او تمرین «اسکوات با کمربند» را در چهار ست سخت و سنگین انجام داد و روی عضلاتش تمرکز کرد. او همچنین در رابطه با تمرینات بالاتنه خود صحبت کرد که هدف آن ها عضلات سینه و عضلات پشت هستند. این روتین ورزشی شامل ست های سنگین و سخت بود تا اینکه عضلات کاملا به کار گرفته شوند. هیچ بهانه ای نیست ؛ راک حتی نصف شب هم تمرین می کند!

راک نصف شب هم تمرین می کند!

راک در پست اینستاگرامی اخیر خود تمرینات ساعت دو و نیم صبح خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. او گفت:
ساعت دو و نیم صبح است. من معمولا این مواقع تمرین نمی‌کند اما امروز یکی از روزهایی بود که کلی اتفاقات غیر منتظره افتاد و من تمرین نکرده بودم. بدن من نمی‌خواست که در آن ساعت به تمرین برود اما یک صدایی به من می‌گفت که شاید تو نخواهی تمرین کنی اما شاید روز بعد نیز همینگونه باشد و تو باز هم نتوانی تمرین کنی. پس تو باید همین الان تمرین کنی! راستش را بخواهید این به یکی از بهترین جلسات تمرینی من تبدیل شد. انرژی و دغدغه های ذهنی من کاملا تخلیه شدند و هم اکنون بسیار آرام هستم. ما باید به آن صدا گوش کنیم که زمانی که تمام قسمت های بدن ما با تمرین مخالفت می‌کنند، آن صدا به ما می‌گوید که تمرین کن! هفته خوبی داشته باشید.

شما هم باید این تمرینات را امتحان کنید:

- زیر بغل قایقی با تکرار 20 - دمبل از جانب به صورت نشسته با تکرار 20 - عضلات لت خود را خوب بکشید و تمرین دهید
راک پیش تر در رابطه با یک روتین عضله سازی موثر صحبت کرد. او این تمرینات را در باشگاه خود انجام داد که او از آن با نام بهشت آهنین یاد می‌کند. هیچ بهانه ای نیست ؛ راک حتی نصف شب هم تمرین می کند! راک تنها ستاره سینمایی نیست که فیزیک فوق العاده اش توجه مخاطبانش را جلب کرده است. مارک والبرگ نیز از افراد دیگری است که توسط بسیاری از مردم به خاطر فیزیک خارق العاده اش تشویق می‌شود. یکی از نکات جالب در مورد او این است که او به ورزش کردن در باشگاه در ساعات فرد به هنگام شب معروف است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
بیکار باشی پول دار هم باشی خواب اهمیت نداره برات
کاربر سایت
04 شهریور 1402
به به به این قد و هیکل ، ماشاءالله! الله اکبر!
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...