4 ستاره ای که می توانند جایگزینی برای ریا ریپلی باشند / از راکل رودریگز تا بکی لینچ!

کدخبر (194864) | 28 خرداد 1402 | ساعت 08:24
0 243
4 ستاره ای که می توانند جایگزینی برای ریا ریپلی باشند / از راکل رودریگز تا بکی لینچ!
تعداد انگشت شماری از ستاره های برتر کشتی کج می توانند ریا ریپلی را از سلطنت خلع کنند و در مسابقات جهانی زنان WWE قهرمان شوند.

به گزارش سرخ نیوز، اخیرا در کمپانی WWE، عناوین قهرمانی جدیدی معرفی شده است که این حرکت به طور گسترده‌ای مورد تحسین طرفداران قرار گرفت. در برند راو، عنوان‌های قهرمانی دبلیو دبیلو ای و یونیورسال با یکدیگر ترکیب شدند و نام کمربند قهرمانی زنان راو نیز به قهرمانی زنان دبلیو دبلیو ای تغییر یافت. عنوانی که آسکا آن را در اختیار دارد. در برند اسمک‌داون نیز پس از معرفی کمربند قهرمانی سنگین وزن که در اختیار ست رالینز است، عنوان قهرمانی زنان اسمک‌داون نیز به قهرمانی جهانی زنان تغییر نام پیدا کرده و طراحی کمربند قهرمانی آن به نحوی تغییر کرده که شبیه کمربند قهرمانی سث رالینز می‌باشد. 4 ستاره ای که می‌توانند جایگزینی برای «کابوس» باشند / از راکل رودریگز تا بکی لینچ! ریا ریپلی در حال حاضر، یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌‌گیران دنیای کشتی کج محسوب می‌شود و دوران اوج خود را سپری می‌کند. در این شرایط اما بسیاری مشتاقانه منتظر رقیب بعدی او هستند و می‌خواهند بدانند که  چه کسی می‌تواند به قهرمانی ریا ریپلی پایان دهد. در این مقاله، به چهار ستاره برتری می‌پردازیم که می‌توانند کابوس را شکست دهند.  

4. راکل رودریگز – او و ریا ریپلی، در گذشته دشمنی داشته اند

راکل رودریگز ستاره ای پرطرفدار است که در حال حاضر در برند راو رقابت می‌کند. او ابتدا در ان اکس تی شهرت پیدا کرد، جایی که هم قهرمانی ان اکس تی زنان و هم قهرمانی تگ تیم را از آن خود کرد. او از آن زمان تاکنون، در مسابقات تگ تیم برند اصلی دبلیو دبلیو ای موفق عمل کرده است. این فوق ستاره با ریا ریپلی آشنایی کامل دارد. در حالی که آن دو در ان اکس تی دوستان صمیمی بودند، اما مدتی بعد در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و به رقبای یکدیگر تبدیل شدند. از زمان پیوستن او به برند اصلی، آن ها چندین بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و مشکلات زیادی را بین آن ها به وجود آورده است. 4 ستاره ای که می توانند جایگزینی برای «کابوس» باشند / از راکل رودریگز تا بکی لینچ! با توجه به گذشته آنها و اینکه راکل رودریگز یکی از معدود زنانی است که از نظر سایز بدنی از ریا ریپلی بزرگتر است، ممکن است بتواند قهرمانی تازه تاسیس شده این برند را از آن خود کند. رودریگز در مسیر پیشرفت قرار دارد و این قهرمانی می‌تواند یکی از موفقیت های بزرگ دوران حرفه ای به حساب بیاید.

3. لیو مورگان – او تاریخچه زیادی با کابوس داشته است

لیو مورگان یکی از ستارگان محبوب WWE است. او در حال حاضر به دلیل آسیب دیدگی از رینگ کشتی کج فاصله گرفته است. او در گذشته به قهرمانی تگ تیم زنان و اسمکدان زنان دست پیدا کرده و در مانی این د بنک نیز برنده شده است. لیو مورگان و ریا ریپلی در گذشته ارتباط خوبی با یکدیگر داشتند. در واقع، آن دو حتی برای قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای، با یکدیگر همکاری کردند که در کسب این عنوان، ناکام ماندند و همین موضوع، باعث جدایی آن دو از یکدیگر شد. 4 ستاره ای که می توانند جایگزینی برای ریا ریپلی باشند / از راکل رودریگز تا بکی لینچ! لیو مورگان یکی از معدود کسانی است که می‌تواند ریا ریپلی را شکست دهد. آنها در مسابقه رویال رامبل زنان به رقابت پرداختند که به شکست لیو مورگان ختم شد، بنابراین لیو مورگان با رسیدن به این قهرمانی، این شکست را جبران کند.

2. پایپر نیون – او یک تهدید جدی برای ریپلی است

پایپر نیون یکی از ستاره‌های کمتر شناخته شده دبلیو دبلیو ای است. این کشتی گیر اسکاتلندی، نخست در NXT UK حضور پیدا کرد و سپس با نام Doudrop به برند اصلی دبلیو دبلیو ای اضافه شد. با این حال، او در سال 2023 با نام پایپر نیون به مسابقات رویال رامبل بازگشت. 4 ستاره ای که می‌توانند جایگزینی برای «کابوس» باشند / از راکل رودریگز تا بکی لینچ! نیون و ریا ریپلی به مدت کوتاهی در ان‌اکس‌تی بریتانیا با یک دیگر رقابت داشتند. با اینکه این برند بریتانیایی، سال گذشته تعطیل شد، اما میزبان مسابقات به یاد ماندنی بسیاری بود؛ از جمله رقابت این دو ستاره بزرگ. با این حال، این مسابقه زمانی برگزار شد که آن ها به تازگی وارد کشتی کج شده بودند و در ابتدای دوران حرفه ای خود قرار داشتند. هر دو سوپراستار در چند سال اخیر به طور قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند اما پیشرفت پایپر از ثبات خوبی برخوردار نبوده است. ریا می‌تواند با اهدای عنوان قهرمانی خود به پایپر، به ارتقا مقام او به عنوان یکی از ستاره‌ های برتر راو کمک کند.

1. بکی لینچ – او فوق ستاره WWE است.

به جرات می‌توان که گفت بکی لینچ در حال حاضر محبوب‌ترین ستاره زن دبلیو دبلیو ای است. او اولین قهرمان اسمکدان زنان بود و در یک برهه زمانی، به عنوان بلندمدت ترین قهرمان راو زنان شناخته می‌شد. بکی لینچ اولین زنی است که در رویداد اصلی رسلمنیا مسابقه داد و به مقام قهرمانی رسید. 4 ستاره ای که می‌توانند جایگزینی برای «کابوس» باشند / از راکل رودریگز تا بکی لینچ! بسیاری از طرفداران معتقدند که کشتی بکی لینچ و ریا ریپلی کشتی بسیار جذابی خواهد بود و به نظر می‌رسد که سازمان دبلیو دبلیو ای نیز با این موضوع موافق است. آنها چندین بار به نبرد با یکدیگر پرداخته‌اند و طرفداران مشتاقانه به دنبال برگزاری این مسابقه هستند. اگر چه این مسابقه احتمالاً تا زمان برگزاری رویدادهای بزرگی مانند سامراسلم یا رسلمنیا برگزار نمی‌شود، اما مسابقه بین بکی لینچ و ریا ریپلی اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. با وجود اینکه لینچ نیازی به شکست دادن ریا ریپلی ندارد اما با توجه به شهرتش به عنوان یک کشتی گیر بزرگ، می تواند رقیب سرسختی برای ریا ریپلی باشد. حواشی جدید کشتی کج زنان

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...