7 ترفند امیلی بلانت برای تناسب اندام

امیلی بلانت برای آماده شدن خود در فیلم‌هایش مراحلی مشخصی دارد.
کدخبر (219866) | 24 مرداد 1402 | ساعت 17:16
0 208
7 ترفند امیلی بلانت برای تناسب اندام
امیلی بلانت برای آماده شدن خود در فیلم‌هایش مراحلی مشخصی دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، امیلی بلانت به تمرین سخت برای نقش‌هایش، به‌خصوص نقش‌هایی که نیاز به قدرت بدنی بالا دارند، عادت دارد. او که مادر دو فرزند است، در اوقات فراغتش هم فعال است؛ اما در عین حال، از تعادل و هماهنگی‌هایی که در رژیم سلامتی خود دارد، لذت می‌برد (او کباب نهار یکشنبه را خیلی دوست دارد!). بلانت 40 ساله، همیشه درمورد روند آماده‌شدنش برای فیلم‌ها، صادق بوده و در ادامه به برخی از مراحل آماده شدنش اشاره شده است.

مراحل آماده شدن امیلی بلانت برای فیلم ها

  1.  آماده شدن برای حرکات فیزیکی شدید
مونیک ایستوود، مربی بلانت، بیش از 10 سال با این ستاره کار کرده است. ایستوود ابتدا بلانت را برای بازی در فیلم Edge of Tomorrow آموزش داد. ایستوود می‌گوید:
باید او را برای انجام فعالیت‌های فیزیکی شدید آماده می‌کردم تا مطمئن شوم که استقامت عضلانی خوب و آمادگی انجام ورزش‌های هوازی را دارد تا بتواند سختی‌های فیلم‌برداری را تحمل کند.
7 ترفند امیلی بلانت برای تناسب اندام
  1. ورزش در مدت بارداری
بلانت در تمام دوران بارداری خود نیز به ورزش ادامه داد. ایستوود می‌گوید:
او در حین فیلم‌برداری Into the Woods (دختر بزرگش، هیزل را) باردار بود؛ بنابراین ما باید تمرینات او را مطابق با قوی و سالم نگه داشتنش تطبیق می‌دادیم. از آنجاکه در زمان بارداری، نقشی با رقص و آواز داشت، اولویت اول این بود که او را خسته نکنیم.
7 ترفند امیلی بلانت برای تناسب اندام
  1. رقص باله
بلانت برای بازی در فیلم Adjustment Bureau مجبور شد باله یاد بگیرد. او می‌گوید:
باید برای این نقش باله را یاد می‌گرفتم که ترسناک بود. رقصیدن جلوی مردم حس عجیبی دارد. مثل این است که از کسی بخواهی در چشمانت نگاه کند و کاملاً جدی آواز بخواند.
  1. تعادل بین کار و تفریح
بلانت سخت کار می‌کند اما می‌داند چه زمانی استراحت کند و از زندگیش لذت ببرد. ایستوود می گوید:
برای امیلی، تعادل خیلی مهم است. او دوست دارد بدنش متناسب باشد تا بتواند زیاد تفریح کند! او واقعاً از خوردن و نوشیدن با دوستانش لذت می‌برد، اما می‌داند که برای فعال ماندن و تناسب اندام، چه چیزهای لازم است. ما دوست داریم در طول جلساتمان بخندیم، او بازیگوشی می‌کند، اما من همیشه سر به راهش می‌کنم.
  1. رسم کباب یکشنبه
بلانت عاشق این است که یکشنبه‌ها غذای سنتی انگلیس، که شامل گوشت و سبزیجات و به‌خصوص سیب‌زمینی کبابی می‌شود، را برای دوستان و خانواده‌اش بپزد. بلانت به Ina Garten گفت:
طبق روال معمول، از حدود ساعت 2 بعدازظهر تا ساعت 7، مشغول این وعده هستید. یک وعده غذای طولانی است. عجله‌ای در کار نیست. شراب هم نیروی محرکه این غذاست. وقتی در برنامه شما، همه سیب‌زمینی کبابیم را دوست داشتند، باورم نمی‌شد، چون با خودم گفتم: «یعنی قبلا امتحان نکردند؟» (سیب‌زمینی کبابی) جزء اصلی از رژیم غذایی من است.
  1. دویدن زیاد
بلانت می‌گوید که برای بازی در فیلم A Quiet Place Part II باید بدون وقفه می‌دوید. او میگوید:
دویدن در این فیلم زیاد است! من و کیلیان (مورفی) خیلی سر این موضوع می‌خندیدیم. من همیشه دارم از یک موجود فرار می‌کنم و کفشی هم نمی‌پوشم! یادم هست که با پای برهنه و بچه در جعبه‌ای در دستم و در حال کشیدن وسایلی مثل مخزن اکسیژن، در زمین ناهموار می‌دویدم و جان (کراسینسکی) گفت: «ام، می‌توانی الکی زمین بخوری؟» و من این کار را کردم و زانویم آسیب دید.
  1. نداشتن رژیم های سخت
بلانت می‌گوید اینکه بازیگران زن دائماً رژیم می‌گیرند، واقعیت ندارد. او می‌گوید:
درست نیست. فکر می‌کنم انتخاب خودت است. مشخص است که وقتی نقشی دارم که نیاز است خیلی خوش‌اندام باشم، نمی‌توانم این (ساندویچ‌ ماهی سرخ‌شده) را بخورم، اما دارم نقش یک الکلی را بازی می‌کنم، پس نیازی نیست. من تعیین می‌کنم که کی روتین سالمی داشته باشم و کی نه؛ چون همیشه سالم زندگی کردن خیلی کسل‌کننده است.
آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...