باورنکردنی: مارادونا در رینگ بوکس! + ویدئو

اخیراً ویدئویی قدیمی از مبارزه بوکس دیگو مارادونا، اسطوره فقید دنیای فوتبال، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
کدخبر (219523) 23 مرداد 1402 | ساعت 17:39
0 246
اخیراً ویدئویی قدیمی از مبارزه بوکس دیگو مارادونا، اسطوره فقید دنیای فوتبال، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بیشتر از دو سال از زمانی که دنیای فوتبال یکی از اسطوره های بی بدیلش را از دست داده، می گذرد. دیگو مارادونا، فوتبالیست آرژانتینی، در 25 نوامبر 2020 در سن 60 سالگی درگذشت. مردم او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که دنیای فوتبال به خود دیده به یاد دارند، اما این فقط مهارت فوتبالی او نیست او را به دنیای ورزش مرتبط می کند، بلکه جسارت او در بوکس هم به ساختن شخصیت ورزشی او کمک کرده است. در طول سال‌ها، بسیاری از ورزشکاران و سلبریتی ها دستکش‌ بوکس پوشیدهاند و وارد رینگ شده اند. اسطوره فوتبال آرژانتین هم قبلاً این کار را کرده است. اخیراً ویدئوی قدیمی از مبارزه بوکس دیگو مارادونا در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در این کلیپ او مهارت‌های بوکس خود را در مقابل هوادارانی که برای دیدن مبارزه او با حریفش جمع شده بودند، نشان می‌دهد.

تنها حضور دیگو مارادونا در بوکس

مارادونا، در سال 1996 دستکش های بوکس خود را سفت کرد تا با دوستش که قهرمان سابق جهان هم بود، مبارزه کند. سانتوس لاسیار و مارادونا در این مسابقه سه راند مبارزه کردند و عواید این مسابقه به باشگاه «General Paz Junior» در کوردوبای آرژانتین تعلق گرفت. این مسابقه تا به امروز به خاطر علاقه ای که این فوتبالیست به بوکس نشان داد، به یاد آورده می شود ولی اتفاقات جالب دیگری هم در این مسابقه افتاد.
باورنکردنی: مارادونا در رینگ بوکس! + ویدئو حریف دیگو، سانتوس لاسیار، در سال 1981 به عنوان یک قهرمان ورزشی در آرژانتین مشهور شد. در آن زمان، او به آفریقای جنوبی سفر کرد، پیتر متبولا را ناک اوت کرد و با عنوان جهانی WBA به خانه بازگشت. در پانزدهمین سالگرد این پیروزی تاریخی، این بوکسور دوباره به رینگ برگشت و با دوست قدیمی اش مبارزه کرد. اما این مبارزه، تنها یک مسابقه ورزشی نبود بلکه یک مراسم خیریه و با اهداف انسان دوستانه برگزار می شد.

همه منتظر شکست سنگین مارادونا در بوکس بودند، اما...

در آن زمان اکثر مردم تصور می کردند، مارادونا که در اوج دوران فوتبالی خود، در تیم بوکاجونیورز بازی می کرد، به دلیل بی تجربگی اش در رینگ بوکس، شکست سختی خواهد خورد.

ویدئو: مارادونا در رینگ بوکس

در ویدیویی که در اینستاگرام توسط Youngsavagerare منتشر شده، مارادونا در حال حملات بی امان به سمت حریف خود دیده می شود و لاسیار در مقابله همه این ضربه ها از خود دفاع می کند. در ادامه، این فرصت برای مارادونا پیش میآید که حرکات دفاعی خود را به نمایش بگذارد و او به خوبی از عهده حریف بر می آید. مبارزه این دو با تساوی به پایان رسید. با این حال، نقطه اوج مبارزه زمانی بود که این دو ورزشکار از مبارزه با یکدیگر دست کشیدند باهم به سمت داور حمله کردند! بعد از مبارزه هم، مارادونا مهارت های شعبده بازی اش با توپ فوتبال را برای تماشاگران به نمایش گذاشت.
باورنکردنی: مارادونا در رینگ بوکس! + ویدئو

واکنش طرفداران به استعداد مارادونا در بوکس

Dmanz123 در کامنت های این ویدیو نوشت:
نکته جالب این بود که من فکر میکردم او (ماراونا) مردی است که شورت سفید پوشیده، سپس او را در حال بازی با توپ دیدم و فهمیدم فردی بود که شلوارک زرد پوشیده بود.
این کاربر به ضربات قدرتمند مارادونا به حریف خود اشاره می کند که برای کسی که هرگز وارد رینگ بوکس نشده، غیرمعمول است. Roby H از حرکت پای مارادونا تمجید کرد. او گفت:
در واقع حرکت پای خوبی دارد.
مارادونا یکی از محبوب ترین فوتبالیست هایی بود که دنیا به خود دیده بود و گل جنجالی «دست خدا» هم فقط باعث محبوبیت بیشتر او شد. خیلی ها میراث او را با میراث محمد علی کلی مقایسه می کنند. مسلماً میراث جاودانه او از وجود فانیش پیشی می گیرد و به عنوان یکی از بزرگان عرصه ورزش در یادها خواهد ماند. آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...