کوین لورون ؛ بدنسازی با استعداد ژنتیکی + ویدئو و واکنش کاربران

کوین لورون در کودکی و پس از اینکه تحت تاثیر عضلات و بدن پسرعموی خود قرار گرفت شروع به ورزش بدنسازی نمود.
کدخبر (158262) 06 فروردین 1402 | ساعت 13:36
0 581
کوین لورون در کودکی و پس از اینکه تحت تاثیر عضلات و بدن پسرعموی خود قرار گرفت شروع به ورزش بدنسازی نمود.

به گزارش سرخ نیوز، کوین لورون 58 ساله به عنوان یکی از بهترین بدنسازان دهه نود شناخته می‌شود. اگرچه لورون هرگز قهرمان مستر المپیا نشد اما در بیست مسابقه حرفه‌ای و سه مسابقه آماتور به مقام قهرمانی دست یافت. لورون را به عنوان یکی از مستعدترین بدنسازان تاریخ از حیث ژنتیکی می‌شناسند. او از این استعداد ذاتی بهره برد تا یکی از بهترین فیزیک‌های تاریخ این رشته ورزشی را مال خود کند. اخیرا ویدئویی از تمرینات او در فضای مجازی منتشر شده است که با واکنش گسترده علاقه مندان به بدنسازی مواجه شده است. هفته گذشته یک صفحه اینستاگرامی ویدئویی از تمرینات کوین لورون منتشر نمود. در این ویدئو نیز استعداد ژنتیکی لورون به وضوح نمایان بود. چیزی که به او کمک کرد تا یکی از چشم‎نوازترین بدن‌های تاریخ را برای خود بسازد. در ادامه به بررسی واکنش طرفداران بدنسازی به این ویدئو خواهیم پرداخت.

نگاهی به کارنامه بدنسازی کوین لورون

کوین لورون در کودکی و پس از اینکه تحت تاثیر عضلات و بدن پسرعموی خود قرار گرفت شروع به ورزش بدنسازی نمود. کارنامه حرفه‌ای در سال 1991 و با کسب مقام نخست در مسابقات NPC کلید خورد. سال بعد او در مستر المپیا حاضر شد و مقام دوم را کسب کرد. لورون در طول دوران حرفه‌ای خود چهار مرتبه و در سال‌های 1992، 1995، 2000 و 2002 به رتبه دوم مسابقات مستر المپیا دست یافت. کوین لورون در سال 1993 با یک مصدومیت غیرمنتظره مواجه شد که چندین عضله او را تحت تاثیر خود قرار داد. این باعث شد که عده زیادی گمان کنند که کارنامه حرفه‌ای او به پایان رسیده است. با این حال او با ساختن یک بدن استثنایی بازگشت مقتدرانه‌ای را برای خود رقم زد. اگرچه «ماشین عضله‌سازی مریلند» هرگز به عنوان قهرمانی مستر المپیا دست نیافت اما طرفداران ورزش بدنسازی او، فلکس ویلر و شان رای را به لقب پادشاهان بی‌تاج مفتخر کردند. کوین لورون صاحب بدنی زیبا و حجیم بود و بازوها و شانه‌هایش بهترین بخش‌های بدن او به شمار می‌رفتند.

واکنش کاربران به انتشار ویدئویی از تمرینات کوین لورونکوین لورون ؛ او همچنان مورد ستایش قرار می گیرد

علاقه مندان به بدنسازی اندام کوین لورون را محشر و بی‌مانند توصیف می‌کنند. بیایید به مرور چند مورد از واکنش‌های آنها به ویدئوی تازه منتشر شده بپردازیم. بعضی از کاربران اظهار کرده‌اند که بهترین بدن دهه نود متعلق به کوین لورون بود:

— او در دهه نود بهترین بود. لورون بدنساز محبوب من در تمام تاریخ است.

— دهه‌ نود اوج ورزش بدنسازی بود. لورون در قیاس با بدنسازان امروزی به‌طور کل در سطح دیگری قرار داشت.

با این حال کاربر دیگری اظهار نموده که لورون به‌طرز وحشتناکی از استروئید استفاده می‌کرد:

— چقدر بد که او برای عضله‌سازی به استروئید نیاز داشت. من این کار را به شکل طبیعی انجام می‌دهم و من یک هیولا هستم!

واکنش کاربران به انتشار ویدئویی از تمرینات کوین لورون

کاربری دیگر به دفاع از این بدنساز بازنشسته پرداخته است و گفته است:

— فراموش نکنید که این مرد برای چند دهه دو شیفت در روز در باشگاه تمرین می‌کرد، برای چند دهه شش تا هشت وعده‌ی غذایی در طول روز می‌خورد، و برای چند دهه روزی دو ساعت تمرین کاردیو انجام می‌داد.

بعضی از کاربران نیز به ستایش از فرم بدن او پرداخته‌اند:

— آن شانه‌ها و ماهیچه‌های سه‌سر چیزی فراتر از دنیای ما هستند.

کوین لورون در سال 2018 اعلام بازنشستگی نمود. از آن زمان تا به حال او مشغول امتحان کردن چندین ورزش دیگر از جمله گلف و تنیس بوده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...