پوشش جنجالی جنیفر لوپز در جشن تولدش / راز بدن فوق العاده J LO

کدخبر (162216) | 16 فروردین 1402 | ساعت 15:12
0 356928
پوشش جنجالی جنیفر لوپز در جشن تولدش / راز بدن فوق العاده J LO
جنیفر لوپز تصویری در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان از آمادگی بدنی خارق العاده این سلبریتی مشهور دارد.

به گزارش سرخ نیوز، جنیفر لوپز اخیرا برای جشن 53 سالگی‌اش، پستی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که در آن هیچ پوششی بر تن نداشت و اظهار کرد که از همیشه خوشحال تر است. یکی از ویژگی های بارز او این است که در هر سنی فوق العاده به نظر می‌رسد. جنیفر لوپز اخیرا در مصاحبه با US Weekly در رابطه با رازهای خود برای حفظ کردن چنین بدنی صحبت کرده است. او گفت:

بر هیچ کس پنهان نیست که ورزش یکی از مهم ترین قسمت های زندگی من است. من فکر می‌کنم که ارتباط مثبتی میان ورزش کردن و سلامت روانی وجود دارد. زمانی که شما بتوانید یک تعادل مناسب بین اراده و تمرکز به رسیدن به اهدافتان پیدا کنید، قطعا به بهترین نوع خودتان تبدیل خواهید شد.

هر نوع تمرینی می‌تواند برای بهبود سلامت روانی مفید باشد؛ از تمرینات سبک تر مانند «مدیتیشن با پیاده روی» گرفته تا تمرینات سنگین تر مانند تمرینات مقاومتی و هوازی سنگین.

تحقیقات Mental Health Foundation نشان می‌دهند که جوانانی که به ورزش کردند می‌پردازند و برای سلامتی خود ارزش قائل می‌شوند، 20 تا 30 درصد نسبت به سایر جوانان کمتر دچار افسردگی خواهند شد.

ستاره ای که در جشن تولدش بدون پوشش ظاهر شد؛ جنیفر لوپز راز بدن فوق العاده اش را افشا کرد! این ستاره 53 ساله توضیح داد که تمرین و ورزش کردن یکی از عوامل انگیزه بخش زندگی او هستند و او همیشه سعی می‌کند تا برخلاف مشغله زیادش، همواره زمانی را برای ورزش خالی نگه دارد.

داد رومرو مربی او در گذشته در مصاحبه با Oprah Daily اظهار کرده که جنیفر لوپز روزانه یک ساعت و چهار الی پنج روز در هفته تمرین می‌کند و در هر تمرین روی قسمت های مشخصی از بدنش تمرکز می‌کند. جنیفر لوپز در مصاحبه با US Weekly  گفت:

من سعی می‌کنم که تصمیمات درستی بگیرم و زمانم را به درستی تقسیم کنم.

راز بدن فوق العاده جنیفر لوپز چیست؟

این تصمیمات تنها در رابطه با تقسیم زمان و پشتکار او نیست، بلکه راز اصلی این ستاره و خواننده پرطرفدار این است که او تنوع بخشیدن به کارهای روزانه اش است.

اخیرا گزارش شده که جنیفر لوپز تمرینات و ورزش های مختلفی علاقه دارد. از این علاقه مندی ها می‌توان به کیک بوکسینگ، تمرینات دوره ای، تمرینات مربوط به عضلات اصلی و مرکزی بدن، لانج و بورپی اشاره کرد. با این حال علایق او نیز مانند تمام انسان های دیگر نیز ثابت باقی نمی‌مانند. او در این رابطه گفت:

من همواره در حال تکامل هستم و به دنبال چیزهایی می‌گردم که من را هیجان زده و با انگیزه نگه می‌دارند. من از به چالش کشیدن خودم نمی‌ترسم و موارد مختلف را امتحان می‌کنم. این دقیقا همان کاری است که برای منتشر کردن آلبوم جدیدم (This Is me… Now) در حال انجام آن هستم.

مهم ترین تمرین جنیفر لوپز لو رفت!

با وجود اینکه فیزیک او فوق العاده است اما یکی از مهم ترین ویژگی های بدن او، عضلات گلوت و پایین تنه او هستند. دیوید کیرش در مصاحبه با Insider اظهار کرد که یک تمرین وجود دارد که جنیفر لوپز و کسانی که به دنبال نتایج مشابه هستند، نمی‌توانند بدون آن زندگی کنند.

ستاره ای که در جشن تولدش بدون پوشش ظاهر شد؛ جنیفر لوپز راز بدن فوق العاده اش را افشا کرد!

«پیاده روی به شکل پلاتیپوس» نامی است که برای این تمرین در نظر گرفته شده و دیوید در رابطه با این تمرین گفت:

این تمرین، موثرترین تمرین برای پایین تنه شما است.

این تمرین مهم ترین تمرینی است که جنیفر لوپز برای روی فرم نگه داشتن پایین تنه خود انجام می‌دهد. درباره بدنسازی

 

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...