علم به کمک بدنساز معروف آمد ؛ بازگشت شنوایی لو فریگنو

لو فریگنو که توانایی خود در شنیدن را از سنین کودکی از دست داده بود، حالا دوباره می‌تواند صداهای اطراف خود را بشوند.
کدخبر (161341) | 14 فروردین 1402 | ساعت 15:29
0 346
علم به کمک بدنساز معروف آمد ؛ بازگشت شنوایی لو فریگنو
لو فریگنو که توانایی خود در شنیدن را از سنین کودکی از دست داده بود، حالا دوباره می‌تواند صداهای اطراف خود را بشوند.

به گزارش سرخ نیوز، موفقیت چیزی نیست که به سادگی به دست بیاید و لو فریگنو کاملا این را تجربه کرده است. این غول بدنسازی در سه سالگی 80 درصد از توانایی شنیداری خود را از دست داد. او با این حال تسلیم نشد و موفق شد تا دوبار قهرمانی مستر یونیورس را از آن خود کند و به یک بازیگر محبوب تبدیل شود. دو سال پیش، لو فریگنو به وسیله پیشرفت عظیم تکنولوژی راهی را برای حل این مشکل پیدا کرد. بازیگر فیلم هالک اخیرا در یک پست اینستاگرام از تجربیات خود در رابطه با این شیوه درمانی صحبت کرده است. Cochlear Americas اسپانسری این پست را به عهده گرفته و این اسطوره بدنسازی نیز از تغییرات شنوایی خود پس از انجام این درمان صحبت کرده است. فریگنو به زیبایی لحظات خاص خود را از سال 2019 تا کنون مرور کرد. علم به کمک بدنساز معروف آمد ؛ بازگشت شنوایی لو فرینگو

روشی خلاقانه که زندگی فریگنو را تغییر داد

بازیگر فیلم هالک توضیح داد که چطور یک ویدیو باعث شد که او این ایده را در ذهن خود بپروراند. در این ویدیو از «حلزون شنوایی» استفاده شده بود. «حلزون شنوایی» یک دستگاه مربوط به حس شنوایی است که به گوش کمک می‌کند که صداها را به طور دقیق بشنود. او در ادامه توضیح داد که چطور با استفاده از این دستگاه می‌تواند صدا ها را بهتر از قبل و در آیفون و آیپد بشنود. این دستگاه همچنین به او این امکان را می‌دهد که بتواند نویز پس زمینه را قطع کند و او بسیار از این موضوع استفاده می‌کند. او گفت:
این دستگاه بسیار فوق العاده است و من می‌توانم صدای سایر افراد را مخصوصا وقتی که صحبت می‌کنند بشنوم.
او در یک ویدیوی دیگر در اینستاگرام از ویژگی های مثبت این دستگاه صحبت کرد؛ از این ویژگی ها می‌توان به گوش کردن به رادیو در هنگام رانندگی نام برد. او از این تجربه به عنوان یک «تولد دوباره» یاد می‌کند. او در توییتر نوشت:
این دستگاه زندگی من را بسیار ساده تر کرده است. من می‌توانم با استفاده از آن به سادگی با اعضای خانواده ام صحبت کنم.
لو اضافه کرد:
من بسیار از این موضوع خوشحالم و امیدوارم که این تکنولوژی روز به روز پیشرفت کند.

علت اصلی از دست شنوایی لو فریگنو از زبان خودش

فریگنو در مصاحبه ای در سال 2021 اظهار کرد که او شنوایی خود را به علت صدمه ای که به عصب او وارد شده بود، از دست داد. او همچنین توضیح داد که خانواده او از رفتن او به دکتر ممانعت کردند و دلیل آن ها نیز سن پایین فریگنو بود. یکی از اولین نشانه هایی که خانواده آن ها را متوجه مشکلات شنوایی او کرد این بود که زمانی که آن ها دست می‌زدند، او پاسخی نمی‌داد. خانواده لو از آن زمان متوجه شد که او زندگی دشواری را پیش رو خواهد داشت. این موضوع زمانی به حقیقت پیوست که دوستان لو قهرمان دو دوره مستر یونیورس، او را در مدرسه مسخره و اذیت می‌کردند. با این حال، این پایان ماجرا نبود. فریگنو در سال 1971 و در سن 20 سالگی در یکی از مسابقات بدنسازی که در نیویورک برگزار شد، شرکت کرد. متاسفانه او قادر به شنیدن اکثر صداهای اطراف نبود. با وجود این موضوع، او با شجاعت به روی صحنه و بهترین نمایش خود را به اجرا گذاشت. با این حال به نظر می‌رسد که «حلزون های شنوایی» به شنوایی او کمک شایانی کرده و او هم اکنون می‌تواند صداهای اطراف را بسیار بهتر از قبل بشنود. ‌ ‌ بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...