تمرین جلو بازوی هادی چوپان / گرگ ایرانی برای مستر المپیا 2023 آماده می شود + ویدئو

هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها تمرینات خود برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 را ادامه می دهد.
کدخبر (167959) 28 فروردین 1402 | ساعت 17:28
0 420
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها تمرینات خود برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 را ادامه می دهد.

به گزارش سرخ نیوز، هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت و البته در سکوت کامل تمرینات سنگین خود را برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 پیگیری می‌کند. این بدنساز ایرانی در مسیر کسب دومین قهرمانی مستر المپیا رقبای سرسختی چون درک لانسفورد و سامسون داودا را پیش رو دارد و مسیر دشواری برای تکرار قهرمانی پیش روی وی خواهد بود.

هادی چوپان؛ 5 سال در اوج

هادی چوپان بعد از دست دادن مستر المپیا 2018 به دلیل عدم صدور ویزا، در مستر المپیا 2019، 2020 و 2021 عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و در نهایت در مستر المپیا 2022 به قهرمانی رسید. هادی نخستین بدنساز ایرانی بود که در مستر المپیا به قهرمانی دست و حال در تلاش برای کسب ساندوی دوم است. رقابتی که این بار یک ایرانی دیگر نیز در آن حاضر خواهد بود و بهروز تابانی با قهرمانی در آرنولد کلاسیک برزیل 2023 مجوز حضور در این رقابت ها را کسب کرده است.
تمرین جلو بازوی هادی چوپان / گرگ ایرانی برای مستر المپیا 2023 آماده می شود + ویدئوهادی در طول تمام این سال‌ها آمادگی بدنی خود را حفظ کرده و عضلات او سال به سال پخته تر شده‌اند. او برای تکرار قهرمان نیاز به تکرار چنین روندی خواهد. گرگ ایرانی که بعد از قهرمانی در مستر المپیا 2022 کمتر در رسانه‌ها و محافل بدنسازی حضور داشته و ترجیح داده در سکوت خبری تمرینات خود را پیگیری کند. او در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت چندانی ندارد و هر از چندگاهی عکس یا ویدیویی از تمرینات خود به اشتراک می‌گذارد. این در حالی است که رقبای او همچون درک لانسفورد و سامسون داودا فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند و به طور پیوسته آپدیت‌های جدید از تمرینات خود را به اشتراک می‌گذارند.

آخرین تمرینات هادی چوپان

در آخرین ویدیویی که هادی چوپان در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشته این قهرمان ایرانی او تمرین جلو بازو لاری تک دست با دستگاه را به اشتراک گذاشته است. ویدیویی که در استوری صفحه اینستاگرامی وی قرار گرفته و هادی چوپان توضیحی درباره آن ننوشته و تنها به منشن کردن صفحات هنی رامبد، مستر المپیا و اسپانسرهای خود بسنده کرده است.
  گفتنی است مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و تلاش بدنسازان حرفه‌ای برای کسب مجوز حضور در این رقابت‌ها ادامه دارد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...