رونمایی شیر نیجریه از یک پکیج غول آسا ؛ خط و نشان سامسون داودا برای هادی چوپان

سامسون داودا قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 همچنان تمرینات بدنسازی خود را پرقدرت ادامه می دهد تا بتواند هادی چوپان را در مسابقات مستر المپیا 2023 شکست دهد.
کدخبر (164657) 21 فروردین 1402 | ساعت 23:17
6 460
سامسون داودا قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 همچنان تمرینات بدنسازی خود را پرقدرت ادامه می دهد تا بتواند هادی چوپان را در مسابقات مستر المپیا 2023 شکست دهد.

به گزارش سرخ نیوز، سامسون داودا یکی از مستعدترین بدنسازان حال حاضر دنیاست که طی یک سال گذشته با شتاب زیادی پیشرفت کرد و به قهرمانی در رقابت مهمی چون آرنولد کلاسیک 2023 رسید. در پستی که اخیراً در اینستاگرام منتشر شده، سامسون داودا که به عنوان مهمان در مراسم بن ویدر 2023 فیگور گرفته بود، بسیار آماده و با بدنی تراش خورده و غول‌آسا دیده می‌شود.

سامسون داودا ؛ پله پله تا اوج

سامسون داودا از سال 2018 در بخش آزاد مردان در حال ارتقا رتبه‌های خود بوده است. او دارای ترکیبی باورنکردنی از توده عضلانی، شکل و تناسب است که او را از سایر رقبایش متمایز می‌کند. او در اوایل دوران حرفه‌ای خود در چندین رقابت مهم از جمله Wings of Strength 2019،  شیکاگو پرو 2019 و ونکوور پرو 2019 در میان ده شرکت کننده برتر قرار گرفت و پتانسیل واقعی خود را نشان داد. او با حضور در مسابقات بعدی مرتباً جایگاه خود را بهبود بخشید و در رویدادهایی مانند Muscle Fest Pro 2021 و آرنولد کلاسیک بریتانیا در سال 2021 در بین سه نفر برتر قرار گرفت.
رونمایی شیر نیجریه از یک پکیج غول آسا ؛ خط و نشان سامسون داودا برای هادی چوپان سامسون داودا سال گذشته فصل فوق العاده‌ای را سپری کرد. او این فصل را با کسب مقام چهارم در جشنواره ورزشی آرنولد 2022 آغاز کرد و پس از آن با کسب مقام چهارم در بوستون پرو به مسیرش ادامه داد. شیر نیجریه با وجود اینکه اولین بار حضور در مستر المپیا را تجربه می‌کرد، طرفداران را حیرت زده کرد و با ارائه یک پکیج قابل قبول، در رده ششم قرار گرفت.

قهرمانی سامسون داودا در آرنولد کلاسیک 2023

او سپس برای حضور در آرنولد کلاسیک 2023 اعلام آمادگی کرد که در نهایت موفق شد قهرمانی این رقابت را بدست آورد. مربی او میلوس سارسف فاش کرد که سامسون داودا برای اولین بار از استروئید ترنبولون استفاده کرد تا برای نمایش به بهترین فرم خود برسد. داودا با پکیجی که روی صحنه به نمایش گذاشت، جامعه بدنسازی را شوکه کرد و توانست بر نیک واکر، اندرو جکد و بیگ رامی غلبه کند. پس از این موفقیت میلوس سارسف از پیشرفت سامسون داودا تمجید و عنوان کرد که او می‌تواند در دوره بعدی مستر المپیا رقیبی جدی برای هادی چوپان و درک لانسفورد باشد و تاج و تخت را از گرگ پارسی بگیرد. از سوی دیگر قهرمان پیشین مستر المپیا سمیر بنوت با عملکرد تیم داوری این دوره مخالفت و به اغماض در حق سامسون داودا اشاره کرد. کریس استو در تحلیل خود از نتایج مسابقات، نظرات مشابهی با سمیر بنوت را ابراز کرد و نیک واکر را مستحق قهرمانی دانست. «جهش یافته» اطمینان داشت که برای کسب قهرمانی در آرنولد کلاسیک، به اندازه کافی تلاش کرده اما به هر حال داوران نظر دیگری داشتند.
رونمایی شیر نیجریه از یک پکیج غول آسا ؛ خط و نشان سامسون داودا برای هادی چوپان فلکس ویلر، اسطوره بدنسازی، داودا را به خاطر این پیروزی تحسین کرد. او با داوران در مورد امتیازدهی این رویداد موافقت داشت و برتری سامسون داودا در این رقابت را مبرهن می‌دانست. باب سیچریلو، نماینده ورزشکاران لیگ حرفه‌ای IFBB معتقد است اگر داودا در بهترین فرم خود قرار بگیرد تهدیدی برای همه کسانی است که به دنبال جام ساندو هستند. او می‌گوید سامسون داودا بخاطر شکل غیرقابل باور ماهیچه‌هایش نسبت به رقبایش مزیت دارد.

فیگورهای سامسون داودا در مراسم بن ویدر 2023

سامسون داودا اخیرا در یک پست اینستاگرامی هیکل کات خود را در مراسم بن ویدر 2023 که به عنوان مهمان در آن فیگور گرفته بود، به نمایش گذاشت. در مدت اخیر میلوس سارسف تمام تمرکز خود را بر روی تقویت عضلات پشت سامسون داودا گذاشته است. به نظر می‌رسد رقابت سامسون داودا و هادی چوپان در مستر المپیا 2023 تماشایی باشد. این بدنساز 30 ساله عنوان کرده که حتی اگر در مستر المپیا به مقام قابل قبولی نرسد، همچنان در مسابقات کوچک تر شرکت خواهد کرد تا میراث خوبی از خود برا جای بگذارد. به همین دلیل به نظر می‌رسد او به زودی بیانیه‌ای درخصوص مسابقه بعدی خود ارائه دهد.
  سامسون داودا پس از کسب عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023، پای خود را از روی گاز برنداشته و احتمالاً با یک پکیج بهبود یافته به مسابقات باز خواهد گشت. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
عضلات پاس اصلا در حد هادی چوپان نیست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
عضلات پاس اصلا در حد هادی چوپان نیست هادی چوپان عضلات پاس خیلی حجیم و کات خورده هست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اتفاقا اصلا فیزیکش متقارن نیست خط وسط شکمش هم گشاده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
به کوری چشم نویسنده این متن مزخرف ... هادی قهرمان ماس و بی رقیبه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دوقهرمان💪داریم این دوره هادی چوپان بهروز تابانی
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...