احتمال جدایی رونالدو از جورجینا جدی شد / CR7 از نامزدش خسته شده است

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو، وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و جدایی رونالدو از جورجینا، قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.
کدخبر (171531) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:46
0 351
احتمال جدایی رونالدو از جورجینا جدی شد / CR7 از نامزدش خسته شده است
جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو، وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و جدایی رونالدو از جورجینا، قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

به گزارش سرخ نیوز، اطراف کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، همیشه حواشی مختلفی وجود داشته است اما حالا این شایعات به سمت یک تراژدی پیش می‌روند و آن، جدایی این زوج جنجالی از یکدیگر است. پس از این که منابع مختلفی از مشکلات بین کریستیانو و جورجینا پرده برداشتند، حالا به‌نظر می‌رسد که همه چیز در حال آشکار شدن است. اطرافیان کریستیانو رونالدو می‌گویند که او از نگرش دوست‌دخترش خسته شده است؛ نگرشی که از دید کاپیتان تیم ملی پرتغال بیهوده، اجباری و دور از واقعیت توصیف می‌شود. کریستیانو این که جورجینا رودریگز از او به‌عنوان پلی برای مشهور شدن استفاده می‌کند، بیشتر زمان خود را در مراکز خرید سپری کرده و این که فکر می‌کند هم‌سطح اوست، ناراحت است. همچنین فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان از شیوه‌ تربیتی جورجینا برای فرزندان‌شان رضایت ندارد. احتمال جدایی رونالدو از جورجینا جدی شد / CR7 از نامزدش خسته شده است به تمام این مشکلات، باید اختلاف جورجینا رودریگز و مادر کریستیانو رونالدو را نیز افزود؛ اختلافاتی که روز به روز بیشتر می‌شود و هیچ بعید نیست که یکی از دلایل مهم جدایی آن‌ها باشد. پیش از این CR7 به رابطه خود با ایرینا شایک به دلیل مشابه (اختلاف او با مادرش) پایان داده بود.

جورجینا رودریگز حواس خودش را از شایعات پرت می‌کند

برخلاف تمام زمزمه‌های مبنی بر جدایی رونالدو از جورجینا اما به نظر می رسد رودریگز از تمرکز روی زندگی خود خوشحال است و تا آنجا که می‌تواند چهره و برند خود را تبلیغ می‌کند. در یکی از جدیدترین ویدیوهای جورجینا رودریگز در شبکه های اجتماعی، او در حال انجام تمرینات بدنسازی شده که نظر طرفدارانش را به خود جلب می‌کند. احتمال جدایی رونالدو از جورجینا جدی شد / CR7 از نامزدش خسته شده است این اینفلوئنسر آرژانتینی معمولاً در رویدادهای برتر حضور دارد و چهره برندهای مشهور بین‌المللی نیز محسوب می‌شود؛ علاوه بر همه این‌ها، در ماه مارس فصل دوم مستند «من جورجینا هستم» که در آن به زندگی روزمره او پرداخته می‌شود، از نتفلیکس پخش شد. محبوبیت جورجینا رودریگز طی ماه‌های اخیر در اینستاگرام نیز چند برابر شده است، جایی که مرتباً ویدیوهایی مانند این را منتشر می‌کند که در آن می‌توان دید که او مشغول بدنسازی است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...