پاسخ مربی اسلام ماخاچف به اتهامات؛ ولکانوفسکی نیازی به سخنگو ندارد

علی عبدالعزیز، مربی اسلام ماخاچف پاسخ تندی به اظهارات دن هوکر، دوست صمیمی الکساندر ولکانوفسکی داد.
کدخبر (177789) | 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:06
0 142
پاسخ مربی اسلام ماخاچف به اتهامات؛ ولکانوفسکی نیازی به سخنگو ندارد
علی عبدالعزیز، مربی اسلام ماخاچف پاسخ تندی به اظهارات دن هوکر، دوست صمیمی الکساندر ولکانوفسکی داد.

به گزارش سرخ نیوز، الکساندر ولکانوفسکی، قهرمان فعلی دسته پر وزن UFC چندی پیش به دسته سبک وزن نقل مکان کرد تا قهرمان این دسته یعنی اسلام ماخاچف را به چالش بکشد. اقدامی که البته موفقیت‌آمیز نبود و به شکست ولکانوفسکی در برابر ماخاچف در UFC 284 انجامید. اگرچه، این مبارزه پنج راندی پایان نزاع بین این دو مبارز نبود. مدت کوتاهی پس از این مبارزه، دن هوکر، یکی از مدعیان دسته سبک وزن UFC که دوست صمیمی الکساندر ولکانوفسکی نیز هست اسلام ماخاچف را به استفاده از مواد ممنوعه برای کاهش وزن خود پیش از این مبارزه متهم نمود. پاسخ مربی اسلام ماخاچف به اتهامات مطرح شده از سوی دن هوکر؛ «وولکانفسکی نیازی به سخنگو ندارد»

مربی اسلام ماخاچف: یک دست حریف را به خانه آوردیم!

علی عبدالعزیز، مربی اسلام ماخاچف در پاسخ به ادعای دن هوکر گفته است:
فکر می‌کنم هوکر بچه بانمکی است. اسلام با او مبارزه کرد و تقریبا یک دستش را نیز با خود به‌ خانه برد! من نمی‌دانم مساله چیست و نمی‌خواهم انگشت اتهام به‌سوی کسی دراز کنم. آنچه در واقعیت اتفاق افتاده است و رسما توسط UFC اعلام شده است این است که وزن ولکانوفسکی دو پوند سنگین‌تر از وزن اسلام بود. آیا مایلید از مواد ممنوعه صحبت کنید؟ او دو پوند سنگین‌تر از اسلام بود. و اسلام هیچ عمل غیرمجازی هم انجام نداد؛ متوجهید؟ شاید کس دیگری مرتکب چنین عملی شده باشد اما اسلام خیر.
پس از این جنجال خبری بود که UFC تصمیم گرفت مقررات مبهم خود در خصوص وزن‌کشی و ماده‌ها و شیوه‌های ممنوع در این خصوص را شفاف‌سازی کند. که البته موفقیت چندانی هم در این کار نداشت. این مقررات مبهم تا بحال چندین بار به مبارزان مطرح ام ام ای زیان رسانده است. با این حال علی عبدالعزیز معتقد است که تمام این جنجال‌ها صرفا برای این است که ذهن‌ها و حواس مردم از واقعیتی که رخ داده منحرف شود؛ اینکه الکساندر ولکانوفسکی با اختلاف و کاملا عادلانه توسط ماخاچف متحمل شکست شد. پاسخ مربی اسلام ماخاچف به اتهامات مطرح شده از سوی دن هوکر؛ «وولکانفسکی نیازی به سخنگو ندارد»

علی عبدالعزیز: مبارزه همه چیز را تعیین خواهد کرد

اسلام ماخاچف سرانجام از همه اتهامات نیز مبرا شد. علی عبدالعزیز در ادامه مصاحبه خود گفته بود:
به‌نظرم مربی‌های او می‌خواهند با گفتن این مزخرفات مشهور شوند. من برای الکساندر ولکانوفسکی احترام قائلم. من برای اسرائیل آدسانیا و حتی دن هوکر نیز احترام قائلم. اما واقعیت این است که ولکانوفسکی باخت و بد هم باخت. کاملا جوانمردانه و عادلانه هم باخت. او در شهر خودش مبارزه می‌کرد و از حمایت تماشاگران نیز برخوردار بود. اما داوران معتقد بودند که او باخت. من هم معتقدم که او باخت. او چهار راند را به اسلام واگذار کرد و فقط در یکی پیروز شد.
پاسخ مربی اسلام ماخاچف به اتهامات؛ ولکانوفسکی نیازی به سخنگو ندارداو در ادامه گفته:
این اعتقادی است که من دارم. شما می‌توانید پیش از برگزاری یک مبارزه رجزخوانی و بددهنی کنید و هرچه دلتان خواست بگویید. همه ما این کار را می‌کنیم. اما پس از برگزاری مبارزه دیگر زمان انجام این صحبت‌ها نیست. شخصا معتقدم که الکساندر ولکانوفسکی یک انسان و ورزشکار خوب و محترم و یک سفیر فوق‌العاده برای این ورزش است. بنابراین کسی اگر قصد مزخرف گفتن دارد به نمایندگی از او مزخرف نگوید. ولکانوفسکی اگر خواست می‌تواند خودش حرف بزند. او نیازی به سخنگو ندارد.
دن هوکر ممکن است بخاطر اظهارات خود توسط UFC جریمه شود. با این حال او گفته است که اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...