واکنش حبیب نورماگومدوف به حضور احتمالی هازبولا در رینگ : علاقه ای به دیدن مبارزه کوتوله ها ندارم

اخیرا هازبولا عکسی از خود در کنار اسلام ماخاچف منتشر کرده بود و در این عکس مبارز روسی دستان خود را به دور هازبولا حلقه زده بود. حبیب نورماگومدوف مبارز افسانه‌ای UFC نیز به مبارزه احتمالی هازبولا در رینگ واکنش نشان داده است.
کدخبر (158264) | 06 فروردین 1402 | ساعت 08:08
0 183
واکنش حبیب نورماگومدوف به حضور احتمالی هازبولا در رینگ : علاقه ای به دیدن مبارزه کوتوله ها ندارم
اخیرا هازبولا عکسی از خود در کنار اسلام ماخاچف منتشر کرده بود و در این عکس مبارز روسی دستان خود را به دور هازبولا حلقه زده بود. حبیب نورماگومدوف مبارز افسانه‌ای UFC نیز به مبارزه احتمالی هازبولا در رینگ واکنش نشان داده است.

به گزارش سرخ نیوز، هازبولا، ستاره فضای مجازی در سال‌های اخیر به شهرت زیادی دست یافته است. این شهرت تحت تاثیر رقابت او با عبدو روزیک، دیگر کوتوله‌ی مشهور فضای مجازی نیز بوده است. هازبولای داغستانی که تنها سه فوت قد دارد از یک بیماری نادر رشدی رنج می‌برد. این کوتوله‌ی بیست ساله اوقات فراوانی را در کنار قهرمان دسته‌ی سبک وزن UFC و شاگرد سابق حبیب نورماگومدوف، یعنی اسلام ماخاچف سپری می‌کند. هازبولا دوستی نزدیکی با ماخاچف دارد و در تمام مبارزات او نیز به عنوان تماشاگر حاضر می‌شود. واکنش حبیب نورماگومدوف به حضور احتمالی هازبولا در رینگاخیرا هازبولا عکسی از خود در کنار ماخاچف منتشر کرده بود. در این عکس مبارز روسی دستان خود را به دور هازبولا حلقه زده بود. شان استریکلند، دیگر مبارز UFC نیز با چند توییت و استوری به این عکس واکنش نشان داد. او ابتدا در توییتر نوشت:

چرا او را مثل نوزاد بغل می‌کنند؟ ماجرا چیست؟
او سپس با بارگذاری یک استوری در اینستاگرام نوشته بود:
باعث حیرت من است. چرا او را مثل یک بچه بغل می‌کنند؟ او بیست سال سن دارد.
استریکلند صد البته اولین منتقد هازبولا نبود. فوق ستاره یو اف سی یعنی کانر مک گرگور پیش از این نزاع شدیدی را با کوتوله‌ی داغستانی پشت سر گذاشته بود و حتی هازبولا را تهدید کرده بود که به عنوان کیسه بوکس از او استفاده خواهد کرد.

واکنش حبیب نورماگومدوف به حضور احتمالی هازبولا در رینگواکنش حبیب نورماگومدوف به حضور احتمالی هازبولا در رینگقرارداد هازبولا با یو اف سی

علیرغم تمام انتقادات، هازبولا حالا به‌طور رسمی بخشی از دنیای یو اف سی شده است و قرارداد تبلیغاتی بزرگی را نیز با این سازمان به امضا رسانده است. هازبولا در این قرارداد متعهد شده است که در راستای بیشتر دیده شدن مبارزات UFC تلاش کند و به همکاری منظم با UFC در شبکه‌های اجتماعی بپردازد. پس از امضای این قرارداد بود که شایعه‌ی قدیمی دوباره قوت گرفت:
هازبولا و عبدو روزیک قرار است روی رینگ یو اف سی با هم مبارزه کنند!...
اما دانا وایت، رئیس یو اف سی سریعا این شایعه را تکذیب کرد. اسطوره یو اف سی یعنی حبیب نورماگومدوف نیز بارها به تمجید از هازبولا پرداخته است و حتی اظهار کرده که هازبولا اگر راهی آمریکا شود می‌تواند به‌سرعت به یک میلیونر تبدیل شود. این اسطوره ٣٣ ساله در مصاحبه با «Red Corner MMA» گفته بود:
او باید به آمریکا برود. تمام ستارگان بزرگ ورزشی در این کشور او را می‌شناسند. او در آنجا شدیدا محبوب است. او می‌تواند با کمک عبدو روزیک چندین پروژه‌ی خیریه را نیز پیش ببرد. این کوتوله‌ها می‌توانند سفرای امور خیریه باشند. اما من علاقه‌ای به دیدن مبارزه آنها ندارم. ما به قدر کافی مبارزه در دنیا داریم. صلح بهتر از جنگ است. او باید چند سالی به آمریکا برود و تبدیل به یک میلیاردر شود. اگر نه دست کم می‌تواند یک میلیونر باشد. صادقانه بخواهم بگویم هیچ علاقه‌ای به دیدن مبارزه او با عبدو روزیک ندارم. من از این ایده حمایت نمی‌کنم. و گمان می‌کنم به هیچ وجه ایده‌ی خوبی نیست. آنها هردو نام‌های بزرگی هستند و می‌توانند از طریق دوستی با هم کارهای بزرگی را نیز پیش ببرند. اگر انتخاب با من بود ترجیح می‌دادم آنها دوست یکدیگر باشند.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...