ترکیب فوتبال و سینما / رایان رینولدز دروازه‌بان سابق منچستریونایتد را به هالیوود می‌برد!

رایان رینولدز برای فیلم ددپول 3، قصد دارد از بازیکنان تیم فوتبالش در تیم بازیگران فیلم استفاده کند.
کدخبر (181008) | 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:10
0 172
ترکیب فوتبال و سینما / رایان رینولدز دروازه‌بان سابق منچستریونایتد را به هالیوود می‌برد!
رایان رینولدز برای فیلم ددپول 3، قصد دارد از بازیکنان تیم فوتبالش در تیم بازیگران فیلم استفاده کند.

به گزارش سرخ نیوز، گویا خرید باشگاه رکسهام که در بریتانیا فعال بوده و اخیرا به سطح چهارم فوتبال انگلیس رسیده، برای رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، به اندازه کافی جالب نبوده و حالا ممکن است رایان رینولدز با استفاده از بازیکنان رکسهام در فیلم جدید خود یعنی ددپول 3، پیوندی جدید بین هالیوود و فوتبال ایجاد کند. فیلمبرداری عنوان موردانتظار ددپول 3 در ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. رایان رینولدز علاوه بر ایفای نقش اصلی فیلم، یکی از تهیه‌کنندگان آن نیز محسوب می‌شود و حالا امکان دارد از بن فاستر و پل مولین، دروازه‌بان و بهترین گلزن تیمش در فصل گذشته به عنوان بازیگر استفاده کرده و نقش‌های کوچکی را برای آن‌ها درنظر بگیرد. ترکیب فوتبال و سینما / رایان رینولدز دروازه‌بان سابق منچستریونایتد را به هالیوود می‌برد!

رایان رینولدز فوتبال و سینما را ترکیب می‌کند

هامفری کر، مدیر اجرایی باشگاه رکسهام سیتی، در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی از این تیم در فیلم ددپول 3 حضور خواهند داشت یا نه، گفت:
اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، بسیار شگفت‌زده خواهم شد! رایان رینولدز در این که عناصر مختلف زندگی، حرفه‌ و همه چیز را لایه‌بندی کند، بسیار خوب است؛ همه آنها به طرق مختلف به هم متصل می شوند. مطمئنم که بازیکنان در فیلم حضور خواهند داشت. چه کسی می‌داند؟ شاید پل مولین نقش یکی از اعضای گروه مردان اکس را بازی کند!
بن فاستر، دروازه‌بان شناخته‌شده رکسهام نیز در این خصوص گفت:
به تازگی در حال گفت‌وگو با رایان رینولدز بودم. او حتی گفته است که من را به همراه خود و هیو جکمن بزرگ، در فیلم جدید ددپول قرار خواهد داد!
برای علاقه‌مندان به فوتبال انگلیس، بن فاستر نامی آشناست. این دروازه‌بان ۳۸ ساله با حضور ۵ ساله در منچستریونایتد برای خود اسم و رسمی ساخت و پس از آن در وست‌برومویچ و واتفورد، همواره عملکردی قابل احترام داشت. فاستر که تا همین فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس، دروازه‌بان فیکس واتفورد بود، ترجیح داد که فصول پایانی دوران حرفه‌ای را به دور از هیاهو، در سطوح پایین‌تر فوتبال انگلیس و باشگاه رکسهام بگذراند. جایی که او با انجام ۸ بازی، در صعود تیمش به دسته بالاتر سهیم بود. ترکیب فوتبال و سینما / رایان رینولدز دروازه‌بان سابق منچستریونایتد را به هالیوود می‌برد! داستان پل مولین اما متفاوت‌تر از بن فاستر است. این مهاجم ۲۸ ساله که فوتبال خود را از آکادمی اورتون آغاز کرد و در ادامه راهی دشمن قدیمی این تیم یعنی لیورپول شد، هرگز نتوانسته در بالاترین سطح فوتبال انگلیس بازی کند. او در ۱۲ فصلی که به عنوان بازیکن حرفه‌ای شناخته شده، تنها در ۴ فصل در سطح سوم فوتبال انگلیس حضور داشت و بقیه دوران خود را در سطوحی پایین‌تر به بازی پرداخته است. او در فصل گذشته موفق شد در ۵۳ بازی در تمام رقابت‌ها، ۴۷ گل برای تیمش به ثمر برساند. اما حاشیه جالبی که در این بین برای رایان رینولدز به وجود آمده، انتقاد شان لوی، کارگردان قسمت سوم فیلم ددپول است. این هنرمند مشهور که با کارگردانی عناوینی نظیر مرد آزاد، پروژه آدام و سری فیلم‌های شب در موزه شناخته می‌شود، از علاقه بیش از حد بازیگر کانادایی به باشگاه رکسهام شکایت دارد. لوی معتقد است رینولدز بیشتر از اندازه به باشگاه فوتبالش علاقه‌مند شده و برای حرفه بازیگری خود وقت نمی‌گذارد. او در این خصوص گفت:
وسواس به رکسهام و تمام کشور ولز، برای رایان رینولدز مشکل‌ساز می‌شود. من سعی می‌کنم تا برای فیلمبرداری قسمت سوم ددپول آماده شویم اما این تیم فوتبال، حواس او را به شدت پرت کرده است. باید وسواس رایان را پایین بیاورم، زیرا او هیچ کاری انجام نمی دهد!

تاریخ اکران ددپول 3

ددپول 3 که در آن یک بار دیگر شاهد هیو جکمن در نقش ولورین خواهیم بود، چند جلسه فیلمبرداری در بریتانیا نیز خواهد داشت که این موضوع حضور بازیکنان رکسهام در آن را آسان‌تر می‌کند. فیلمبرداری Deadpool 3 بزودی در استودیو پاین‌وود آغاز و سال آینده اکران می‌شود. دو عنوان قبلی سری فیلم‌های ددپول بودجه‌ای مجموعا ۱۷۰ میلیون دلاری، بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت و شهرت رایان رینولدز را بیش از پیش افزایش داد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...