گفت‌وگوی رایان رینولدز و ناتالی پورتمن / تیم‌های ستارگان هالیوود برابر هم قرار می‌گیرند؟

پس از روزهای درخشان در هالیوود، رایان رینولدز حالا در فوتبال هم الهام‌بخش همکارانش شده است.
کدخبر (177094) | 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:40
0 209
گفت‌وگوی رایان رینولدز و ناتالی پورتمن / تیم‌های ستارگان هالیوود برابر هم قرار می‌گیرند؟
پس از روزهای درخشان در هالیوود، رایان رینولدز حالا در فوتبال هم الهام‌بخش همکارانش شده است.

به گزارش سرخ نیوز، یکی از تیم‌های فوتبالی که این روزها توجهات را به خود جلب کرده، باشگاه Angel City است که در بالاترین سطح فوتبال زنان در ایالات متحده آمریکا فعال است. این باشگاه از این جهت مورد توجه قرار گرفته که مالکان و مدیران مشهوری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تنیسور مشهور سرنا ویلیامز، بازیگران مطرح هالیوودی ناتالی پورتمن و اوا لونگوریا و رکورددار بیشترین تعداد گل زده بازی‌های ملی در جهان، ابی وامباک، اشاره کرد. اعضای باشگاه Angel City در حال حاضر برای ساخت مستندی که در آن به طرفداران نگاهی انحصاری از پشت صحنه در مورد چگونگی ساخت باشگاه زنانه می‌دهد، آماده می‌شوند. ناتالی پورتمن، امیدوار است که برای یکی از قسمت‌های این مستند که از شبکه HBO منتشر خواهد شد، با رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان باشگاه مشهور رکسهام ملاقاتی داشته باشد.

رایان رینولدز الهام بخش دیگران است، این بار در فوتبال!

ناتالی پورتمن در خصوص همکاری‌اش با رایان رینولدز در حوزه فوتبال، گفت:
من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با رایان رینولدز در مورد ماجراجویی او در زمینه فوتبال صحبت کنم. کاری که او و راب مک‌الهنی برای رکسهام انجام داده‌اند، بسیار الهام بخش است. آن‌ها یک تیم فوتبال زنان نیز دارند و بنابراین، ما در مقطعی راجع به برگزاری بازی‌های دوستانه مکالمه کرده‌ایم.
گفت‌وگوی رایان رینولدز و ناتالی پورتمن / تیم‌های ستارگان هالیوود برابر هم قرار می‌گیرند؟ ناتالی پورتمن در مورد اینکه چگونه امیدوار است در مستند خود الهام بخش دیگر زنان صاحب کسب و کار باشد و در عین حال به آنها کمک کند تا از اشتباهاتی که او مرتکب شده است، درس بگیرند، اضافه کرد:
می‌خواهیم تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم تا دیگران بتوانند از کارهایی که ما به خوبی انجام و اشتباهاتی که مرتکب شدیم، یاد بگیرند. ما در حال حاضر شاهد تکرار این تجربه و ساخت تیم‌های جدید در شهرهای دیگر هستیم که دیدن آن واقعاً هیجان‌انگیز است.
آنجل سیتی اولین فصل خود در NWSL (بالاترین سطح فوتبال زنان در آمریکا) را با حضور در رتبه هشتم به پایان رساند و شانس حضور در مرحله پلی آف قهرمانی را از دست داد. باشگاه تحت مالکیت رایان رینولدز یعنی رکسهام نیز توانست با قهرمانی در سطح پنجم فوتبال انگلیس، به دسته بالاتر صعود کند. تیم زنان رکهسام نیز با کسب عنوان قهرمانی، به سطح اول فوتبال زنان ولز رسید. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...