در انتظار مبارزه احتمالی خمزات چیمایف و کامارو عثمان؛ رجزخوانی مرد چچنی برای اسطوره UFC

خمزات چیمایف می‌گوید که به زودی خبرهایی درباره مبارزه آتی‌اش منتشر خواهد شد.
کدخبر (185406) | 06 خرداد 1402 | ساعت 09:45
0 116
در انتظار مبارزه احتمالی خمزات چیمایف و کامارو عثمان؛ رجزخوانی مرد چچنی برای اسطوره UFC
خمزات چیمایف می‌گوید که به زودی خبرهایی درباره مبارزه آتی‌اش منتشر خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، در پاییز سال جاری UFC 294 در شهر ابوظبی به انجام خواهد رسید و خمزات چیمایف، مبارز محبوب دسته ولترویت، می‌تواند یکی از گزینه‌ها برای حضور در این ایونت باشد. چیمایف کار خود را در UFC در سال 2020 و در اوج همه‌گیری کرونا آغاز نمود. در آن دوران به‌علت محدودیت‌های ناشی از پاندمی کرونا، مبارزات UFC به جزیره‌ای تحت عنوان «جزیره مبارزه» منتقل شد و شروع پروسه بدل شدن چیمایف به یک ستاره نیز از همان جا آغاز شد.

احتمال یک تقابل جذاب؛ خمزات چیمایف مقابل کامارو عثمان

خمزات چیمایف در حال حاضر در دبی مشغول پشت سر گذاشتن تمرینات خود است. او معتقد است که UFC احتمالاً از او در ایونت 29 مهر استفاده خواهد کرد. ایده‌آل چیمایف این است که در این ایونت در برابر قهرمان سابق دسته ولترویت، یعنی کامارو عثمان، قرار بگیرد:
UFC به ما گفته است که در ابوظبی با هم مبارزه خواهیم کرد و من به‌شدت منتظر این مبارزه هستم.
در انتظار مبارزه احتمالی خمزات چیمایف و کامارو عثمان؛ رجزخوانی مرد چچنی برای اسطوره UFC خمزات چیمایف در کانال یوتیوب خود گفته است:
من هم‌اکنون در دبی هستم. من اینجا زندگی می‌کنم و تمرینات خود را نیز در همین جا دنبال می‌کنم. همه‌چیز خوب است. من مدت‌هاست که در وضعیت بدنی ایده‌آل قرار دارم. من اخیراً یک دوره تمرینی را در تایلند و دوره‌ای را نیز در سوئد پشت سر گذاشته‌ام و حالا هم تمرینات خود را در امارات ادامه می‌دهم. من منتظر یک حریف و عقد قرارداد یک مبارزه هستم. باید دید چه پیش خواهد آمد. کامارو عثمان می‌خواهد مبارزه کند و من می‌خواهم آخرین مبارزه او را نثارش کنم. او به‌دنبال پول است و می‌داند که پول کجا خوابیده. من می‌خواهم با او در ابوظبی مبارزه کنم و صورتش را له کنم. پس از اینکه او را شکست دادم، احتمالاً بالاخره به من فرصت مبارزه بر سر کسب کمربند را خواهند داد.

در انتظار مبارزه احتمالی خمزات چیمایف و کامارو عثمان؛ رجزخوانی مرد چچنی برای اسطوره UFCشکست کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز

کامارو عثمان در سال 2022 نخستین شکست خود در UFC را در برابر لئون ادواردز متحمل شد و سپس در سال 2023 و در مبارزه مجدد برابر ادواردز دومین شکست خود را تجربه کرد. این قهرمان سابق دسته ولترویت حالا مدت‌هاست که در قبال آینده خود سکوت کرده است. آخرین مبارزه خمزات چیمایف نیز در سپتامبر سال گذشته و در برابر کوین هالند در UFC 279 انجام شد. این مبارز هنرهای رزمی ترکیبی خود را یکی از برترین مبارزان دسته ولترویت می‌داند و به هیچ وجه حاضر نیست در برابر مبارزان کم نام و نشان قرار گیرد:
من بزرگ‌ترین مبارز بدون کمربند هستم. وقتی با من مبارزه می‌کنید، هم پول بیشتر و هم مخاطبان بیشتری در انتظار شما خواهد بود. همه منتظر تماشای مبارزات من هستند. مبارزه من با گیلبرت برنز حتی مین‌ایونت هم نبود اما همه فقط منتظر دیدن این مبارزه بودند. حتی فوتبالیست مشهور، یعنی کریستیانو رونالدو، و بسیاری دیگر از افراد از من پرسیده‌اند که مبارزه بعدی من چه زمانی خواهد بود؛ در واقع چه زمان نفر بعدی را نابود خواهم کرد. مبارزه، کسب و کار من است. به‌زودی روی رینگ ظاهر خواهم شد و تمام بلیط‌ها نیز مثل همیشه به فروش خواهند رفت.

او به دنبال کمربند قهرمانی است

خمزات چیمایف در طی چند سال اخیر به‌سختی در تلاش برای ترتیب دادن مبارزه‌ای بر سر کسب کمربند بوده است. او سابقه مبارزه در هر دو دسته وزنی ولترویت و میان وزن را دارد و از شانس قهرمانی در هر دو وزن نیز برخوردار است. پیروزی برابر کامارو عثمان می‌تواند او را به این قهرمانی بسیار نزدیک سازد:
خطاب به عثمان می‌گویم؛ من آماده هستم. تو فقط پای برگه‌ی قرارداد را امضا کن. بیا مبارزه کنیم و پول دربیاوریم. می‌دانم که به‌دنبال پول هستی، پس بیا مبارزه کنیم. من سر و صورتت را له خواهم کرد. دسته وزنی هم ابداً مهم نیست. پا به درون رینگ بگذار. اگر بهترین باشی، دسته وزنی برایت هیچ اهمیتی نخواهد داشت. من بهترینم و اهمیتی به دسته‌های وزنی نمی‌دهم. 170 پوند با 185 پوند برای من فرقی نمی‌کند. هیچکدام از دسته‌ها برای من فرقی باهم ندارند. من پادشاه هستم.
در انتظار مبارزه احتمالی خمزات چیمایف و کامارو عثمان؛ رجزخوانی مرد چچنی برای اسطوره UFCبیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...