جنجال جدید خمزات چیمایف / ویدیویی با سه دختر جوان که وایرال شد!

با وجود اینکه خمزات چیمایف مدتی‌ست که بر روی رینگ هشت ضلعی دیده نشده اما همچنان نام خود را در تیتر خبرگزاری‌ها می‌بیند. حالا او بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
کدخبر (174605) 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:18
0 127
با وجود اینکه خمزات چیمایف مدتی‌ست که بر روی رینگ هشت ضلعی دیده نشده اما همچنان نام خود را در تیتر خبرگزاری‌ها می‌بیند. حالا او بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، در ویدئویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است خمزات چیمایف به همراه سه دختر در داخل یک ماشین دیده می‌شود. درحالیکه همین نیز برای جلب توجه مردم کافی است اما ماجرای این ویدئو به همینجا ختم نمی‌شود. این سه دختر بسیار جوان‌تر از چیمایف هستند و با به‌همراه داشتن کوله‌پشتی به‌نظر می‌رسد که دختر مدرسه‌ای باشند.

ویدیو پرسه زنی خمزات چیمایف با دختران جوان

پس از انتشار این ویدئو کاربران نیز سریعا شروع به نتیجه‌گیری از آن نمودند. سیل کامنت‌ها روانه شد و تئوری‌پردازی‌های مختلفی درباره موضوع ارائه شد. اکثر این تئوری‌ها نیز شامل قضاوت‌های نابجا بودند. تا جایی که چیمایف ناگزیر به واکنش شد و گفت:

وقتی به دیگران کمک می‌کنید مردم از آن طور دیگری برداشت می‌کنند.

بنابراین اینطور بنظر می‌رسد که خمزات چیمایف برخلاف تصور اکثر کاربران صرفا در حال کمک به این دختران بوده است. دختری که در حال فیلم گرفتن بوده نیز از این بابت خوشحال بوده است که مبارز مطرح UFC و شخصیت شناخته‌شده‌ای چون چیمایف در حال کمک به او و دوستانش است.
  با این وجود پیش از این انتقاداتی نیز نسبت به رفتار چیمایف با زنان مطرح شده بود. به خصوص پس از ماجرای او با حریف تمرینی‌اش یعنی سانیا تربویویچ.

ازدواج بی سر و صدای خمزات چیمایف

درحالیکه برداشت بسیاری از کاربران از این ویدئو این بود که خمزات چیمایف از همنشینی با دختران جوان لذت می‌برد اما این نکته در این بین فراموش شد که اساسا چیمایف مردی متاهل است. البته با وجود اینکه ازدواج این مبارز چچنی چندان عمومی نشد طبیعی است که کسی آن را به خاطر نداشته باشد. اما در زمان این ازدواج سیاستمدار معروف روس و دوست نزدیک چیمایف یعنی رمضان قدیروف در شبکه‌های اجتماعی این خبر را اعلام کرده بود و به چیمایف و همسرش تبریک گفته بود. رمضان قدیروف رئیس جمهور جمهوری خودمختار چچن است و پسران این سیاستمدار چچنی نیز دائما با خمزات چیمایف تمرین می‌کنند. با وجود تاریخ اعلام خبر ازدواج چیمایف توسط قدیروف باید گفت که این مبارز ام ام ای از ماه می سال 2022 یک مرد متاهل به‌شمار می‌رود. با این وجود او تصمیم گرفته است که زندگی خصوصی خود را از رسانه‌ها دور نگه دارد. تا حدی که حتی یک عکس مشترک هم از چیمایف و همسرش در اینترنت موجود نیست.
ویدئوی خمزات چیمایف با سه دختر جوان جنجال به پا کرد پیش از این شایعه‌هایی مبنی بر رابطه خمزات چیمایف و تیتیانا سوارز نیز وجود داشت. با وجود اینکه این دو نفر دوستی نزدیکی با یکدیگر دارند اما این رابطه دوستانه نیز توسط کاربران به گونه دیگری تفسیر شد. در هر حال بنظر می‌رسد که خمزات چیمایف وقت خود را بیشتر صرف تمرین و مبارزه می‌کند تا اینکه بخواهد آن را با زنان سپری کند. این مبارز MMA در حال حاضر روی نوار پیروزی قرار دارد و رکورد شش مبارزه شکست‌ناپذیری را در UFC به‌ثبت رسانده است. چیمایف در آخرین مبارزه خود در UFC 279 در برابر کوین هالند به پیروزی دست یافته بود. با این حال این مبارز ٢٨ ساله اخیرا مشکلاتی را در خصوص به وزن رسیدن داشته است و احتمال دارد به زودی به دسته میان وزن منتقل شود. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...