برنامه تمرینی شگفت انگیز جی کاتلر برای تقویت عضلات بازو

کدخبر (193789) | 24 خرداد 1402 | ساعت 16:05
0 474
برنامه تمرینی شگفت انگیز جی کاتلر برای تقویت عضلات بازو
جی کاتلر در ویدئویی که اخیرا در کانال یوتیوب خود منتشر کرده هشت حرکت معطوف به تقویت عضلات بازو را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر در طی دوران حرفه‌ای خود توانست به‌واسطه‌ی حجم شگفت‌انگیز عضلات خود خصوصا در نواحی بازو، سینه و ران نام خود را در تاریخ بدنسازی جاودانه سازد. پشتکار و جسارت کاتلر او را یاری ساختند تا سرانجام توانست رونی کلمن، دارنده هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا را در سال 2006 از تخت به‌زیر بکشد. با وجود رقابت این دو اسطوره بر روی استیج اما جی کاتلر بارها اذعان نموده که شماری از تمریناتش با الهام از استراتژی کلمن مبنی بر استفاده از وزنه‌های بسیار سنگین صورت گرفته است.

تمرینات بدنسازی جی کاتلر در آستانه 50 سالگی

جی کاتلر کار خود در بدنسازی حرفه‌ای را با چهار عنوان مستر المپیا به پایان رساند. حتی با وجود اینکه بیش از ده سال از بازنشستگی کاتلر از رقابت حرفه‌ای می‌گذرد اما طرفداران بدنسازی هنوز از او می‌خواهند که به روی استیج بازگردد. کاتلر گرچه قرار نیست دیگر بر روی استیج دیده شود اما در طی ماه‌های اخیر چالش Fit for 50 را آغاز کرده است و تمرینات خود را در سطح بسیار خوبی دنبال نموده است. هدف از این چالش رسیدن به بهترین شیپ بدنی و تناسب اندام تا پیش از رسیدن به پنجاه سالگی است. خوشبختانه جی کاتلر جزئیات این پروسه را نیز مرحله به مرحله با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد. او علاوه بر انتشار ویدئوهایی از تمرینات خود همواره بر اهمیت رژیم غذایی در این مسیر نیز تاکید کرده است. کاتلر در ماه آگوست وارد پنجاه سالگی خواهد شد و حالا در فاصله چند ماه مانده تا جشن تولد پنجاه سالگیش یک بار دیگر جزئیات تمرینات خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. تمرینات او این‌بار متمرکز بر تقویت عضلات بازو هستند. برنامه تمرینی جی کاتلر برای تقویت عضلات بازو

تمرینات بازو جی کاتلر

1- حرکت پشت بازو سیم کش به پایین - 2 الی 3 ست دست‌گرمی، 3 الی 4 ست اصلی 2- حرکت پشت بازو دستگاه - 3 ست با بیشترین تعداد حرکت ممکن 3- حرکت پشت بازو دمبل نشسته از بالای سر - 3 ست 12 حرکتی 4- حرکت پشت بازو سیم کش به پایین با طناب - 3 ست 12 حرکتی 5- حرکت جلو بازو دستگاه - 3 ست 12 حرکتی 6- حرکت جلو بازو دمبل ایستاده - 3 ست 12 حرکتی 7- حرکت جلو بازو لاری دستگاه - 3 ست 8- حرکت جلو بازو هالتر دست باز - 4 ست

برنامه غذایی جی کاتلر : روزی 6 وعده غذا می خورم!

جی کاتلر علاوه بر به اشتراک گذاری این برنامه تمرینی اندکی نیز راجع به اهداف فعلی خود و همچنین عادت‌های تمرینی‌اش به صحبت پرداخته است. او می‌خواهد در عرض هشت هفته وزن خود را به 114 کیلوگرم برساند:

این برنامه تمرینی من برای تقویت عضلات بازو بود. البته این را هم بگویم که قرار نیست این برنامه را به‌طور مرتب تکرار کنم. من تنها سعی دارم که از مزایای هر حرکتی بهره‌مند شوم. هدف نهایی من از تمامی این تمرین‌ها و دنبال کردن رژیم‌هایی غذایی فقط و فقط رشد کردن است. من قصد دارم در طی هشت هفته آتی وزنم را به 114 کیلوگرم برسانم. خواهیم دید که در نهایت این چالش چگونه به پایان خواهد رسید. من در حال حاضر روزی چهار وعده غذای کامل می‌خورم. معمولا دو وعده جانبی نیز در برنامه تغذیه روزانه‌ام هست.

کادوی تولد جی کاتلر به خودش : می خواهم به بهترین شیپ بدنی 10 سال اخیرم برسم

پس از گذشت این هشت هفته احتمالا دوباره تمرینات کاردیو را از سر خواهم گرفت. اما بگذارید همینجا بگویم، این کاردیو با تمرینات کاردیوی سالهای پیش من بسیار متفاوت خواهد بود. قرار نیست فشار زیادی را در حین تمرینات کاردیو تحمل کنم. احتمالا بیشتر از همه به دوچرخه‌سواری خواهم پرداخت. من به‌زودی به بهترین شیپ بدنی خود در طی ده سال اخیر خواهم رسید.

برنامه تمرینی جی کاتلر برای تقویت عضلات بازو جی کاتلر می‌گوید که هدفش توسعه تفکیک عضلانی نیست. بلکه صرفا می‌خواهد اندامش را از حیث پر بودن و سخت بودن عضلات به تعادل برساند و نقاط ضعف قسمت‌های مختلف را از بین ببرد:

می‌خواهم عضلاتی پر و خشک و یک‌دست داشته باشم. قرار نیست فیزیکم به‌طرز حیرت‌آوری تفکیک‌شده باشد. بهترین شیپ بدنی مرا در روز تولدم خواهید دید. برنامه تمرینات من تا روز تولدم ادامه خواهند یافت و قصد دارم تمامی نقاط ضعف خود را تا آن روز برطرف کنم. در سال‌های 2010 و 2011 بود که زیر نظر هنی رامبد تمرین می‌کردم. او یک ذهنیت تازه به من بخشید و گمان می‌کنم شرایط کنونی‌ام نیز شبیه به همان سال‌هاست. توصیه‌ام به شما این است که اگر می‌خواهید اندامی بزرگتر داشته باشید دستکم روزی چهار وعده غذا بخورید. کالری فراوان جذب کنید و سعی کنید در باشگاه به‌خوبی این کالری‌ها را بسوزانید.

آزمون اراده اسطوره؛ جی کاتلر در مسترز المپیا شرکت می کند؟

فیزیک جی کاتلر نسبت به آغاز چالش Fit for 50 شدیدا متحول شده است. کاتلر می‌گوید که هدفش کنترل سوخت و ساز بدنش است تا در عین حال که اندامش باریک باقی می‌ماند وزنش نیز تا حد دلخواه افزایش یابد. این چالش برای جی کاتلر نوعی آزمون اراده و پشتکار است. طرفداران بدنسازی امیدوارند تا اسطوره را در مسابقات مسترز المپیا پیش رو در بخش فیگورگیری افتخاری ببینند. این مسابقات در تابستان پیش رو در کشور رومانی به انجام خواهد رسید.

اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...