عکسی نایاب از اسطوره بدنسازی؛ تصویری قدیمی که راز سلطنت جی کاتلر را فاش می کند

جی کاتلر 50 ساله و قهرمان 4 دوره مستر المپیا، در ویدئویی درباره کودکی و نوجوانی سخت خود با طرفداران صحبت کرد و و اعلام کرد که نمی خواهد آن را تغییر دهد.
کدخبر (222823) | 04 شهریور 1402 | ساعت 06:39
0 607
عکسی نایاب از اسطوره بدنسازی؛ تصویری قدیمی که راز سلطنت جی کاتلر را فاش می کند
جی کاتلر 50 ساله و قهرمان 4 دوره مستر المپیا، در ویدئویی درباره کودکی و نوجوانی سخت خود با طرفداران صحبت کرد و و اعلام کرد که نمی خواهد آن را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر از آن دسته بدنسازانی است که هنوز نسبت به گذشته خود در این ورزش نگرش مثبتی دارد و این ذهنیت مثبت را حفظ کرده تا الهام بخش بسیاری از علاقه‌مندان به بدنسازی در دنیا باشد. او به تازگی در یکی از کلیپ ویدئویی در تیک تاک، کاملا صادقانه در باره مسائل شخصی خود صحبت کرده است. جی کاتلر که پیش از این درباره کودکی پرفراز و نشیب خود چندین بار صحبت کرده بود، اکنون در این ویدئو اطلاعات جدیدتری را در اختیار هوادارانش قرار داده است.

دوران کودکی جی کاتلر

این بدنساز افسانه‌ای که سابقه 4 قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه ورزشی‌اش دارد، با به اشتراک گذاشتن برشی از زندگی خود، به کارهای سختی اشاره کرد که در دوران کودکی آنها را انجام داده بود. جی کاتلر می‌گوید زیربنای دوران موفق وی در بدنسازی در همین دوران شکل گرفته است. او زمانی که یازده سال داشته، شروع به کار کرده است. او نسبت به آن دوران حس خوبی ندارد و از اینکه مجبور بوده کار کند، ناراضی بوده اما اکنون از اینکه مسیر زندگی‌اش تغییر کرده و به شکل دیگری رقم خورده است، خوشحال است و سرنوشت خود را مورد ستایش قرار می‌دهد. در این ویدئو که تصویری بی‌پرده از زندگی روزهای کودکی جی کاتلر 50 ساله نشان می‌دهد، او بر خلاف بسیاری از هم سن و سالان خود مشغول به کار است و این در شرایطی است که او تنها 11 سال سن دارد. عکسی نایاب از اسطوره بدنسازی؛ تصویری قدیمی که راز سلطنت جی کاتلر را فاش می کند او در این ویدئو به تصاویری از برادرانش کیت و باب و همچنین پدرش اشاره می‌کند. کاتلر در پاسخ به سوالی که آیا کار کردن در آن سن باعث شده که پایه و اساس دوران بدنسازی‌اش شکل بگیرد، می‌گوید:

قطعا همین طور است. من از 11 سالگی شروع به کار کردم و کار بتن را انجام دادم. واقعا عجیب و دیوانه کننده است. این درست همان جایی است که فکرش را نمی‌کردم اخلاق کاری خود را بدست آورم.

بدنسازی در ژنتیک جی کاتلر است

به گفته جی کاتلر او حتی در زمانی که به دنبال بدنسازی نرفته بود، بدن خوش فرم و تحسین برانگیزی داشته است. با این حال وقتی دائما با این سوال مواجه می‌شد که برای داشتن چنین بدنی چه برنامه تمرینی را دنبال کرده، باعث شد تا او واقعا به سراغ بدنسازی برود و شانس خود را در این زمینه امتحان کند. او درباره تجربه خود به عنوان یک بدنساز جوان می‌گوید:

برادران من بزرگ نیستند، پدرم هرگز واقعا در این زمینه خوب نبود ... من فقط باید روی پاهای خود می‌ایستادم و یاد می‌گرفتم.

عکسی نایاب از اسطوره بدنسازی؛ تصویری قدیمی که راز سلطنت جی کاتلر را فاش می کند با این حال جی کاتلر مشکلات دیگری هم داشت که تقریبا باعث شد او از وارد شدن در این عرصه پا پس بکشد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


دوران سخت کودکی جی کالتر: همه چیز حالا آسان است

این اسطوره بدنسازی نگران این بود که جدا از فعالیت فیزیکی، دوران کودکی‌اش در کار بیهوده تلف شود. او مانند سایر کودکان فرصت نداشت تا از زندگی لذت ببرد. به گفته خودش وقتی روزی 16 تا 17 ساعت کار مداوم داشت، تنها آرزویش این بود که آن روز تمام شود و کار به پایان برسد. او در کنار پدرش و برادرانش این کار را انجام می‌داد اما در هر حال او کوچکترین عضو این گروه بود.

در حال حاضر همه چیز نسبت به کارهایی که آن زمان ما در کارگاه بتن انجام می‌دادیم، آسان است.

عکسی نایاب از اسطوره بدنسازی؛ تصویری قدیمی که راز سلطنت جی کاتلر را فاش می کند با این حال جی کاتلر با ابراز خرسندی از دستاوردهای فعلی‌اش، می‌گوید اصلا دوست ندارد مسیری که در زندگی تجربه کرده، به شکل دیگری می‌بود. جی کاتلر که به تازگی وارد 50 سالگی شده است، چالشی را دنبال می‌کند که او را از نظر روحی و جسمانی در شرایط بهتری قرار می‌دهد و او را به انسان بهتری تبدیل می‌کند. این بدنساز افسانه‌ای اکنون الهام بخش بسیاری از بدنسازان نوظهور است و بخاطر گذشته سختی که داشته، مورد احترام تمام جامعه بدنسازی قرار دارد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...